return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
DJ Mag 2003 Top 100 Dj"s (pg. 2)
View this Thread in Original format
TTman
quote:
Originally posted by Viber
וואי וואי
למה אתם מצביעים לטיאסטו למה???? אתם רוצים שאנשים בלי מושג יגידו כול החיים "טיאסטו שולט" (למרות שהם בחיים לא שמעו סט שלו)
בבקשה,מספיק עם התועבה הזאת

אבל יאללה זה עדיין הליך דמוקרטי ... בעעע
:whip:



אח שלי, מה נפתחת
אני יכול לגדל אותך
????????? מה הבעיה עם טיאסטו
??????????? מי לא מבין

אההההההההה


:mad: :whip: :whip:
Black-Dragon
ARMIN VAN BUUERN כי הוא מלך!
TIESTO כי הוא יד ימינו של ארמין
FERRY CORSTEN כי הוא תותח השנה
ASTRID היא פשוט מביאה כבוד לעם הנשי
ROBERT GITELMAN כי הוא אחד התותחים של ארצנו!


אם יש למישהו בעיה...שייייקפפפוץץץץץ לי :)

:stongue:

ARMIN VAN BUUREN
Viber
quote:
Originally posted by TTman
אח שלי, מה נפתחת
אני יכול לגדל אותך
????????? מה הבעיה עם טיאסטו
??????????? מי לא מבין

אההההההההה


:mad: :whip: :whip:


חחחחח אני יכול להיות אבא שלך!

תעזבו יאללה

לכול נפגעי הפוסטים שלי על טיאסטו - אני מיצתער
:D

אהה ולמישהו יש תשובה בקשר לשאלת הצמדים שלי למעלה?
sputnik_IL
2 דברים

1) ל VIBER
הבחידה כאן היא אישית
וכל אחד והסגנון שלו
והדעה שלו
אתה לא יכול ל"ללחוץ" על אנשים לא להעצביע לדיי גיי רק בגלל שאתה לא אוהב אותו

2)(דעתי על אונקפולד)
הבחירה שלך באוקנפולד
הייתה די מוזרה.
האיש בקושי שחרר דברים השנה
וגם סטים מעט יצא לי לשמוע השנה שלו!!

עוד דבר שלא ממש טוב אצל אוקנפולד
שהוא לא זורם עם הקהל שהוא מנגן לו
ונראה כמו אחד שלא נהנה מעבודה שלו.
וכמו אחד שכלאו אותו בעמדת ה
DJ וזהו
יש לו מין פרצוץ בולדוג שמצוברח כל הזמן

להבדיל מDJ
אחרים איתו
הוא לא קוצף או מלהיב + מתקשר עם הקהל
כמו למשל
טיאסטו (יעוד על כך אנשים ישראו את ה קונצרט שלו)
שזהו חלק ממש חשוב אצל ה דיי גיי
להיות מקשור עם הקהל
לבוחר את הרשימה על פי התגובות של הקהל
להבדיל מ אוקנפולד
שעובד כמו רובוט אשר מכין שעורי בית
ולא ממציא על המקום
:toocool:

דעתי
אלי:disbelief
Viber
quote:
Originally posted by sputnik_IL
2 דברים

1) ל VIBER
הבחידה כאן היא אישית
וכל אחד והסגנון שלו
והדעה שלו
אתה לא יכול ל"ללחוץ" על אנשים לא להעצביע לדיי גיי רק בגלל שאתה לא אוהב אותו

2)(דעתי על אונקפולד)
הבחירה שלך באוקנפולד
הייתה די מוזרה.
האיש בקושי שחרר דברים השנה
וגם סטים מעט יצא לי לשמוע השנה שלו!!

עוד דבר שלא ממש טוב אצל אוקנפולד
שהוא לא זורם עם הקהל שהוא מנגן לו
ונראה כמו אחד שלא נהנה מעבודה שלו.
וכמו אחד שכלאו אותו בעמדת ה
DJ וזהו
יש לו מין פרצוץ בולדוג שמצוברח כל הזמן

להבדיל מDJ
אחרים איתו
הוא לא קוצף או מלהיב + מתקשר עם הקהל
כמו למשל
טיאסטו (יעוד על כך אנשים ישראו את ה קונצרט שלו)
שזהו חלק ממש חשוב אצל ה דיי גיי
להיות מקשור עם הקהל
לבוחר את הרשימה על פי התגובות של הקהל
להבדיל מ אוקנפולד
שעובד כמו רובוט אשר מכין שעורי בית
ולא ממציא על המקום
:toocool:

דעתי
אלי:disbelief



תעזוב לא התכוונתי ללחוץ על אף אחד ואני מיצתער אם לחצתי טוב?
ובקשר לאוקנפולד תראה אחי הוא בן 43 מה אתה רוצה שהוא יקפוץ? הוא יקבל נקע או איזה שיט:stongue:
תראה קליפים מסטים שלו מ99 ותיראה כמה אנרגיה הייתה לו וחוץ מזה,אני עושה הפרדה בין מפיק לתקליטן ובזה אוקנפולד הוא מאוד טוב ויותר טוב מטיאסטו לדעתי(דעתי רק כן)

ואני סתם סקרן,איך אתה יודע שסטים של אוקנפולד לא זורמים עם הקהל?
איזה סטים שלו שמעת השנה שהם ככה?
TTman
אח שלי אתה צודק במיליון אחוזזז


ויבר, אני מת לשמוע את התגובה שלך לבחירה באוקנפולד

בטח אהבת את המיקס שהוא עשה ל
Maddona - Hollywood

או ל
J-Lo - I'm Glad

?????מה קשור אוקנפולד

???? מה הוא עשה השנה, מהההההההה
sputnik_IL
quote:
Originally posted by TTman
???? מה הוא עשה השנה, מהההההההה


חידש את המנוי ב"בית בכפר"

:tongue3
TTman
quote:
Originally posted by Viber
חחחחח אני יכול להיות אבא שלך!

תעזבו יאללה

לכול נפגעי הפוסטים שלי על טיאסטו - אני מיצתער
:D

אהה ולמישהו יש תשובה בקשר לשאלת הצמדים שלי למעלה?



???????אתה יכול להיות אבא שלי
אם אתה יכול להיות אבא שלי, אז אתה ממש זקן ואנלפאבת

תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב ואז אולי תוכל להיות אבא שלי

מיצתער, חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
!!! מצטער, ככה כותבים את זה, בני
Viber
quote:
Originally posted by TTman
אח שלי אתה צודק במיליון אחוזזז


ויבר, אני מת לשמוע את התגובה שלך לבחירה באוקנפולד

בטח אהבת את המיקס שהוא עשה ל
Maddona - Hollywood

או ל
J-Lo - I'm Glad

?????מה קשור אוקנפולד

???? מה הוא עשה השנה, מהההההההה


אמרתי את זה כבר אני אוהב את אוקנפולד כתקליטן מאשר שאני אוהב את טיאסטו כתקליטן כי לדעתי יש עוד 100 תקליטנים ברמה שלו ואפילו יותר טובים
אוקנפולד איכזב אותי מאז
BUUNKA
כמפיק
אבל טיאסטו היה יותר טוב השנה כמפיק אני מודה הוא הביא אותה בטן והרמיקס שלו לקיין שאהבתי אבל מאוד שנאתי את טראפיק אז זה הוריד מהערך
שלו ולכן לדעתי טיאסטו שייך לטופ 10 ולא לטופ 6
TTman
quote:
Originally posted by sputnik_IL
חידש את המנוי ב"בית בכפר"

:tongue3



ראסמיייייייייי

והוא ממש מסחרי, אבל ממש

מה קשור לעשות מיקס למדונה ולג'יי לו

כל דיג'יי שמכבד את עצמו, לא עושה את השטויות האלה

Viber
quote:
Originally posted by TTman
???????אתה יכול להיות אבא שלי
אם אתה יכול להיות אבא שלי, אז אתה ממש זקן ואנלפאבת

תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב ואז אולי תוכל להיות אבא שלי

מיצתער, חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
!!! מצטער, ככה כותבים את זה, בני


אמרתי את זה בצחוק יא כבד
Rising
מה אתם רבים :)

כל אחד והדעה שלו.

למה בחרתי בצמד?... כי הם עושים את המיקסים שלהם ביחד...
לא בחרתי
piet blank
כי הוא תאכלס בסדר אבל השילוב של שניהם יוצר מיקסים שונים ממה שאני רגיל לשמוע..לכן הם שם ברשימה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement