return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
DJ Mag 2003 Top 100 Dj"s (pg. 3)
View this Thread in Original format
TTman
quote:
Originally posted by Viber
אמרתי את זה בצחוק יא כבד



יאללה אחי, הייתי מת להישאר להמשיך בשיחה הזאת

אבל אני חייב לעוף

בה בייי

נמשיך את זה מחר
skelz
טוב.. ההתלבטות שלי הייתה דיי קשה

1. Armin Van Buuren - על אלבום ורימיקסים נהדרים
2. Tiesto - הבן אדם פשוט אוהב לנגן.. וגם לאחרונה הוא מאוד משקיע..
3 Gabriel & Dresden - על 2 טראקים שעשו לי את השנה ביוטיפול טינגס, אס דה ראש קאמס והסטים הכל כך טובים שלהם
4.Robert Gitelman - הוא עבד קשה על המון רימיקסים ויצירות, והבן אדם תותח, אני חושב שהוא מביא המון כבוד לישראל מגיע לו בגדול
5. Paul Van Dyk - פה התלבטתי קשות אך לבסוף החלטתי
שמעו הבן אדם הביא לנו המון יצירות טובות ומושקעות כמו Nothing But you
והחדשים שלו
Time Of Our Lives ו Connected
מגיע לו.. רואים שהוא עבד קשה בסטודיו והשקיע
:)
Rising
יש הבדל בין דיג'יי ליוצר...
ונראה לי שאתם מערבבים הכל ביחד

תקנו אותי אם אני טועה :conf:
eXeTik
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
1. Robert Gitelman - כבוד לישראל


quote:
Originally posted by Black-Dragon
ROBERT GITELMAN כי הוא אחד התותחים של ארצנו!



איזה מלכים אתם! דוגרי מבחינתי הוא מקום ראשון.... כל טראק שלו משהו מדהים!!!
שלא לדבר על הסטים...
cluBBer
1.Antoin Clamaran
2.Marcus James
3.Steve Lawer
4.Armin van Buuren
5.Robert Gitelemen
§chop¥
1.Lady Dana
כי היא כוסית והייתי במסיבה שלה והיא פשוט מטורפת !!!!
אחלה הארד שבעולם.

2.Johan Gielen
כי הוא נראה כמו ביבי ויש לו טראק ענקיים (טוויסטד הטראק הכי טוב בעולם)ויש לו אחלה סטים כמו שנאמר מקודם יש לו 2 ווינלים של בומרנג

3.Flutlicht
איזה טראקים ענקיים וחבל שהם הפסיקו לעבוד

4.Kai Tracid
טראקים ענקיים וסטים טובים והוא הפתיע אותי מאד בסנסיישן האחרון

5.Cosmic Gate
אולי לא התקליטנים הכי טובים אבל יש להם טראקים ליגה אחד אחד

זהו
Sm0keMachine
אנשים אני חושב שאתם טועים בקשר לתפיסה שלכם לגבי הדירוג פה!!
אתם מדרגים את הדיג'יי הכי טוב! לא היוצר הכי טוב!
תסתמכו על הכשרון של הבן אדם לפי סטים ששמעתם ולא טרקים שהוא יצר!

טוב אז אני בחרתי ככה:
1. Armin Van Buuren - פשוט תותח כבר אמרתם הכל..
2. Sasha - חולה עליו, הסט האחרון ששמעתי ממנו מקרימפילדס היה חזק ביותר..אם הוא משלב בסט טרקים שהם קצת ישנים הוא תמיד דואג לשנות אותם ולמקסס אותם באופן מעניין שהם לא ישמעו אותו דבר..!
3. Gabriel & Dresden - הם גם יוצרים מעולים וגם דיג'יים טובים מאוד..אני עדיין שומע את האסנצ'ל שלהם הרבה
4. Steve Lawler - מלך הטריבל!
5. Chus - זה דיג'יי שלדעתי צריך לקבל יותר תשומת לב! הוא פשוט תותח בסגנון שלו..

שמעו אם הייתי צריך לבחור את היוצר הכי טוב, הייתי פשוט רושם ג'יימס הולדן, אבל מה - הוא לא דיג'יי כל כך טוב..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אנשים אני חושב שאתם טועים בקשר לתפיסה שלכם לגבי הדירוג פה!!
אתם מדרגים את הדיג'יי הכי טוב! לא היוצר הכי טוב!
תסתמכו על הכשרון של הבן אדם לפי סטים ששמעתם ולא טרקים שהוא יצר!

טוב אז אני בחרתי ככה:
1. Armin Van Buuren - פשוט תותח כבר אמרתם הכל..
2. Sasha - חולה עליו, הסט האחרון ששמעתי ממנו מקרימפילדס היה חזק ביותר..אם הוא משלב בסט טרקים שהם קצת ישנים הוא תמיד דואג לשנות אותם ולמקסס אותם באופן מעניין שהם לא ישמעו אותו דבר..!
3. Gabriel & Dresden - הם גם יוצרים מעולים וגם דיג'יים טובים מאוד..אני עדיין שומע את האסנצ'ל שלהם הרבה
4. Steve Lawler - מלך הטריבל!
5. Chus - זה דיג'יי שלדעתי צריך לקבל יותר תשומת לב! הוא פשוט תותח בסגנון שלו..

שמעו אם הייתי צריך לבחור את היוצר הכי טוב, הייתי פשוט רושם ג'יימס הולדן, אבל מה - הוא לא דיג'יי כל כך טוב..



מה אתה מבלבל במוח
תסתמכו על הכשרון של הבן אדם לפי סטים ששמעתם ולא טרקים שהוא יצר!"

למה לעזאזל לדעתך סטים קובעים יותר
גישה דפוקה לדעתי

ובקשר לדעות האחרות לעזאזל איך אפשר לבחור בקוסמיק גייט שלא עשו כלום השנה חוץ מלשחרר גרסאות לטראק משנה שעברה אני חולה עליהם אבל הם לא עשו השנה כלום

גם סקוט פרוגקט אותו דבר!!!!

ודנה והמוזיקה הרועשת שלה... עזבו זה כבר עניין של דעה לא נכנס לזה

בכל מקרה החמישיה הפותחת שלי השנה (לפחות עד כה השנה)

1. gabriel & dresden
שנה מצוינת גם אז דה ראש קאמס וגם גרסאות מעולות לאנדאין, אנני לנוקס, דאנקן שייק, נאלין וקיין והיד עוד נטויה אני מצדיע

2. darren tate
איייייי איזה שנה מעולה למפיק יוצר המוכשר הזה גם תחת השם יורגן ורייס היו לו טראקים מדהימים והוא ללא ספק יוצר האפליפטינג הכי מקפיץ שיש ויילדרנס של יורגן ורייס-ללקק את האצבעות

3. armin van buuren
דעתי אלבום לא משהו שקצת מוריד מההערכה השנה אבל ארמין הוא המלך שקובע מה השחרור החם בכל שבוע כבר זמן רב בא סטייט אוף טראנס לדעתי הוא לוקח השנה מקום ראשון (יהיה קרב צמוד עם גבריאל ודרזדן)

4. airbase
אני מחזיק אצבעות ליוצר המוכשר הזה שאני לא יהיה היחיד שיצביע לו
ט'ם פרום דה רוק אחד מהטראקים היותר יפים השנה וכמה רמיקסים של איירבייס היו ממש מעולים ללא ספק פריצת הדרך של השנה הישר מאמ פי 3 נקודה קום

5. hemstock & jennings
תאמת הם יותר מקום שביעי או שמיני אצלי אבל באמת ראויים להערכה על טראקים ורמיקסים מעולים באופן עקבי
יכולתי לבחור גם את פרי או טיאסטו או חילן אבל הם כבר יקבלו את הקולות שלהם.... המסטוק וגנינגס כנראה לא.. אז הנה יש להם מקום חמישי ממני קמצוץ של עזרה
sputnik_IL
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אנשים אני חושב שאתם טועים בקשר לתפיסה שלכם לגבי הדירוג פה!!
אתם מדרגים את הדיג'יי הכי טוב! לא היוצר הכי טוב!
תסתמכו על הכשרון של הבן אדם לפי סטים ששמעתם ולא טרקים שהוא יצר!


כאן האתה טועה

אנחנו בוחרים את ה דיי ג'יי
לשנת 2003

יענו
הדיי ג'יי הכי פעיל, שאהבת בשנה הזאת 2003

דיי גיי נמדד על פי הסטים שלו (נכון לשנת 2003 )
וטראקים שהוא יוצר+/ משחרר/ ממקסס שוב, נכון לשנת 2003

:p

בתודה אלי
Rising
פחחחחח שקט שקט....

אתה בוחר פה את הדיג'יי של השנה נקודה!
כל מי שבחר יוצר אז סבבה שיהיה לו אבל זאת סתם בחירה
כי זה לא
producer of the year.

ד"א לפי הסטים של רוברט ששמעתי עד עכשיו יש לו עדיין פער גדול משאר החבר'ה
אז לא הייתי מכניס אותו ל-5 ראשונים.

Scorchio
1. Armin Vam Buuren
2. John 00 Flemming
3. M.I.K.E.
4. Paul Van Dyk
5. Johan Gielen


Viber
אני מתערב שדחפת את אוקנפולד למקום שלישי רק כי הוא שם גדול שאתה מכיר
השנה הוא היה אחד האלמוניים...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה אתה מבלבל במוח
תסתמכו על הכשרון של הבן אדם לפי סטים ששמעתם ולא טרקים שהוא יצר!"

למה לעזאזל לדעתך סטים קובעים יותר
גישה דפוקה לדעתי

ובקשר לדעות האחרות לעזאזל איך אפשר לבחור בקוסמיק גייט שלא עשו כלום השנה חוץ מלשחרר גרסאות לטראק משנה שעברה אני חולה עליהם אבל הם לא עשו השנה כלום


אהה מה לא הבנת ממה שרשמתי?
למה לדעתי סטים קובעים יותר? כי אתה בוחר את הדיג'י הכי טוב! זה כזה פשוט, אתה לא בוחר את היוצר הכי טוב כמו שאורן אמר...

אבל אני מסכים איתך בקשר לקוסמיק גייט..הם ממש עלובים לדעתי..
מנגנים מוזיקת ערסים מסחרית ופשוטה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement