return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
cosmic gate today (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה מצחיקול האוטיסט הזה... נשפכתי מצחוק עליו!!!

קיצר המקום עצמו יש לו פוטנציאל
אבל הם פשוט שמו עליו זין וזה למה הוא כזה חרא!!!
המקום אשכרה היה פעם תאטרון
והעיפו את כל הכסאות והכל...
עכשיו הדבר המרכזי שחסר שם זה מזגן!!!!!!!!!!!
אין אוויר לנשום!! אשכרה נחנקים!!!

בוסי התחיל את הסט שלו עם
Push - Live Another Life
ואז הדיסק קפץ לו כל שניה... בגלל הסי די ג'יי המחורבנים של הסטייג' כנראה...
ואז פשוט הטראק נחתך באמצע והוא שם טראק חדש...
Pulser - My Religion
וכמו שתומר אמר הוא בסוף שם ים טראקים של קוסמיק גייט...
חרא של מערכת הגברה הייתה שם בנוסף לכל!!!!

קיצר... מסיבה על הפנים
הסט שלו היה נחמד...



נשמע שהייתה חרא מסיבה!!!
גם הסט לא נשמע משהו הוא שם מלא טראקים שלו בסוף וגם קפצו לו הדיסקים
נשמע על הפנים

לפחות פגשתם אותו ונהנתם קצת זה גם משהו
:whip::)
Rising
חחחח איזה שוק...
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
נשמע שהייתה חרא מסיבה!!!
גם הסט לא נשמע משהו הוא שם מלא טראקים שלו בסוף וגם קפצו לו הדיסקים
נשמע על הפנים

לפחות פגשתם אותו ונהנתם קצת זה גם משהו
:whip::)


כן אחי הייתה על הפנים של מסיבה
לא סתם מיד אחרי שבוסי סיים והלכנו איתו לאוטו התקפלנו משם...
אבל לחצתי לו את היד והכל והיה סט נחמד כזה...
אז חפיף...
לפחות אפשר להגיד... וואי ראיתי את קוסמיק גייט... איזה פצצה ;)

אהה וגם ראיתי את דותן שם
איזה שוקיסט הוא היה אתמול... מסטול על כל הראש!!
-CosmicFire-
Cosmic Gate
MY first Second And therd love :D :D

ידעתי על המסיבה והייתי מת ללכת
אני מתחיל להתעצבן מהגיל שלי
יש משהו שאפשר לעשות שאני יגדל יותר מהר??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
Cosmic Gate
MY first Second And therd love :D :D

ידעתי על המסיבה והייתי מת ללכת
אני מתחיל להתעצבן מהגיל שלי
יש משהו שאפשר לעשות שאני יגדל יותר מהר??


אל תתרגש יותר מדי...
היו שם ילדים קטנים בצורה מטורפת...
ובעיקר ילדות...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היו שם ילדים קטנים בצורה מטורפת...
ובעיקר ילדות...


זאת הבעיה
שלחברים שלי אין רשיון
יש כמה על ריינגר ומיול מקסימום
ומי יקח אותי לחיפה??? :[ :[ :[
אם היה לי רכב
הייתי פותח בו זולה ולא יוצא ממנו
כל היום בכבישים
itamarsan
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
זאת הבעיה
שלחברים שלי אין רשיון
יש כמה על ריינגר ומיול מקסימום
ומי יקח אותי לחיפה??? :[ :[ :[
אם היה לי רכב
הייתי פותח בו זולה ולא יוצא ממנו
כל היום בכבישים

למה אחי בן כמה אתה???
:D :D :D :D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
זאת הבעיה
שלחברים שלי אין רשיון
יש כמה על ריינגר ומיול מקסימום
ומי יקח אותי לחיפה??? :[ :[ :[
אם היה לי רכב
הייתי פותח בו זולה ולא יוצא ממנו
כל היום בכבישים


תפיסה של ילד קטן :)
ימאס לך מהאוטו מהר מאוד
חוץ מזה שלא יהיה לך כסף לדלק
KrazyDJs
אח רועי רועי..
רואים שאתה לא מבין :)
אתה משווה את הבית שלי לסטייג' 27 ?

יש לי פאקין בריכה בבית :)
הייתי לוקח את כל הרמקולים מהבית והיה לי סאונד יותר טוב מהסטייג'

ואז גם יש לי את הטראקים במחשב
שום דבר לא יקפוץ..
חוץ ממני :)

יאללה בלבלות שיגועים

אני עייף..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אח רועי רועי..
רואים שאתה לא מבין :)
אתה משווה את הבית שלי לסטייג' 27 ?


יא חתיכת מסכן
עכשיו אתה אומר לנו?!
היית משמיע לנו את הדיסק של קוסמיק גייט וסוגר עניין ולא היינו משלמים על זה 80 שקל :D

YuVaL
אוקיי.. אז מתי פגישה אצל קרייזי דיי גיי?
:D:D
KrazyDJs
quote:
Originally posted by YuVaL
אוקיי.. אז מתי פגישה אצל קרייזי דיי גיי?
:D:D


אתה לא בא :)
אתה עוד קורא לי קרייזי די גיי
חוצפה...



אה..שחכתי להזכיר
יש תשלום קטן בכניסה, אתם יודעים..
אני עדיין מספק בריכה, את הבית, את המוזיקה

כמובן שאתם מביאים את האוכל :)

במבה עדיפות ראשונה
סטייק אנטריקוט 800 גרם נוטף שומן עדיפות שנייה שלישית ורביעית

יש לי גם אחלה גרילר עם גז והכל בחוץ שאבא שלי בנה בערך..

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement