| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אוקיי.. אז מתי פגישה אצל קרייזי דיי גיי?
:D:D |
אתה לא בא :)
אתה עוד קורא לי קרייזי די גיי
חוצפה...
אה..שחכתי להזכיר
יש תשלום קטן בכניסה, אתם יודעים..
אני עדיין מספק בריכה, את הבית, את המוזיקה
כמובן שאתם מביאים את האוכל :)
במבה עדיפות ראשונה
סטייק אנטריקוט 800 גרם נוטף שומן עדיפות שנייה שלישית ורביעית
יש לי גם אחלה גרילר עם גז והכל בחוץ שאבא שלי בנה בערך..
:D |
|
|