|
cosmic gate today (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| coby |
היתה בסוף מסיבה בת זונה !! .. למרות שהמקום היה דיי מעפן .
אבל הפתיחה היתה חזקה.. סגרו את כל האורות והכל אז כולם חשבו שהיה הפסקת חשמל , וכל האהבליםהתחילו לצעוק ביזיון ביזיון ביזיון ואז פתאום
welcom to the cosmic gate
זיקוקים בלאגנים כולם קופצים.. זה היה חזק
הוא הביא סט מזה עצבני..
שם Joop - Act of god
פאקק איך השתגענו אני ויובל..
קיצר היה שווה לראות את בוסי :)
ורועי אתה אוכל סטרואידים לארוחת בוקר נראה לי.. זה פשוט מפחיד
אבל אני עדיין קורע אותך, אתה סתם חלשלוש.. :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
אבל הפתיחה היתה חזקה.. סגרו את כל האורות והכל אז כולם חשבו שהיה הפסקת חשמל , וכל האהבליםהתחילו לצעוק ביזיון ביזיון ביזיון
ורועי אתה אוכל סטרואידים לארוחת בוקר נראה לי.. זה פשוט מפחיד
אבל אני עדיין קורע אותך, אתה סתם חלשלוש.. :) |
קודם כל נתחיל בזה שאתה אוכל טריפים לארוחת בוקר...
ואתה אכול סרטים לגמרי... כולך הזוי אחי
דבר שני... באמת הייתה להם הפסקת חשמל!!!!!!!!!!!!
אתה כזה פתי...
הייתה להם הפסקת חשמל ולקח להם שתי דקות עד שהם סידרו אותה
אני לא מאמין שחשבת שבאמת זה היה בכוונה
המוזיקה נחתכה באמצע!! |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל נתחיל בזה שאתה אוכל טריפים לארוחת בוקר...
ואתה אכול סרטים לגמרי... כולך הזוי אחי
דבר שני... באמת הייתה להם הפסקת חשמל!!!!!!!!!!!!
אתה כזה פתי...
הייתה להם הפסקת חשמל ולקח להם שתי דקות עד שהם סידרו אותה
אני לא מאמין שחשבת שבאמת זה היה בכוונה
המוזיקה נחתכה באמצע!! |
ראסמי! |
|
|
| s0undw4v3 |
אבל איזה באסה של מערכת הגברה
מישהו שם לא יודע לכוון מיקסר בגרוש!
טוב שהם לא עשו קיל למיד והטרבל ונשארו רק עם באס!
עד עכשיו כואב לי הראש מהחרא הזה
פעם ראשונה שלי בסטייג' - באמת אין שם אוויר
לדעתי אבל הישראלים לא יודעים להנות מסט אירופאי איכותי
תשוו למשל את הסט של זה שניגן לפני בוסי - נראה לי היה לו דיסק עם קיקים באותו בי פי אמ של כל הטראקים שלו והוא השאיר אותו על פליי מהתחלה עד הסוף! בוסי לעומת זאת נתן סט סטייל טראנס אנרג'י ולא ראיתי כל כך שמתלהבים ממנו |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אבל איזה באסה של מערכת הגברה
מישהו שם לא יודע לכוון מיקסר בגרוש!
טוב שהם לא עשו קיל למיד והטרבל ונשארו רק עם באס!
עד עכשיו כואב לי הראש מהחרא הזה
פעם ראשונה שלי בסטייג' - באמת אין שם אוויר
לדעתי אבל הישראלים לא יודעים להנות מסט אירופאי איכותי
תשוו למשל את הסט של זה שניגן לפני בוסי - נראה לי היה לו דיסק עם קיקים באותו בי פי אמ של כל הטראקים שלו והוא השאיר אותו על פליי מהתחלה עד הסוף! בוסי לעומת זאת נתן סט סטייל טראנס אנרג'י ולא ראיתי כל כך שמתלהבים ממנו |
חחחחחח
אחי... זה שתיקלט לפניו אם אתה לא יודע זה רוברט גיטלמן
G & M Project
2 Players
וכו' וכו'....
נתן דווקא אחלה סט
המערכת הגברה פשוט הייתה על הפנים משהו מפחיד לגמרי
ההפסקת חשמל הייתה מתוכננת...
למה?, כי אם היא לא הייתה מתוכננת הייתה רואה את רוברט גיטלמן מתחרפן שם על אנשים ומתחיל להרביץ, תאמין לי שזה היה מתוכנן
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ההפסקת חשמל הייתה מתוכננת...
למה?, כי אם היא לא הייתה מתוכננת הייתה רואה את רוברט גיטלמן מתחרפן שם על אנשים ומתחיל להרביץ, תאמין לי שזה היה מתוכנן
;) |
מעניין ששני הילדים הקטנים שנכנסו פנימה בעזרת גיטלמן מנסים לטייח הכל
משהו פה מריח כמו דגים רקובים הייתי אומר :rolleyes:
יובל אתה הומו!!! :disbelief |
|
|
| s0undw4v3 |
וואלה עזוב אותי אני מסטול =]
התכוונתי לזה שניגן לפני גיטלמן :D
הכל אצלו היה עם כל כך הרבה באס שזה ביאס אותי כבר
גיטלמן היה בסדר ואני ידעתי מהתחלה שזה היה מתוכנן
וגם עצרו את המוזיקה בנקודה יחסית הגיונית...
אבל אני שונא לראות דיג'יים מסכנים ששמים את
Rank 1 - Airwave
!!!!!
רק פרי קורסטן מורשה לשים את זה!!!!!!! ועדיף שיהיה באינרסיטי!!!
:whip: :whip: :whip:
Innercity @ Amsterdam Ray 1999 by Ferry Corsten OWNZ j00 !!!! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
וואלה עזוב אותי אני מסטול =]
התכוונתי לזה שניגן לפני גיטלמן :D
הכל אצלו היה עם כל כך הרבה באס שזה ביאס אותי כבר
גיטלמן היה בסדר ואני ידעתי מהתחלה שזה היה מתוכנן
וגם עצרו את המוזיקה בנקודה יחסית הגיונית...
אבל אני שונא לראות דיג'יים מסכנים ששמים את
Rank 1 - Airwave
!!!!!
רק פרי קורסטן מורשה לשים את זה!!!!!!! ועדיף שיהיה באינרסיטי!!!
:whip: :whip: :whip:
Innercity @ Amsterdam Ray 1999 by Ferry Corsten OWNZ j00 !!!! |
חחחחחח
הוא שם את ה
Break Dub
זה בסדר.. חרא מיקס
Push Dub edit Ownz!!!!
זה שלפניו הייתה סתם דפוק עם כל הגבינות שהוא שם.... |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מעניין ששני הילדים הקטנים שנכנסו פנימה בעזרת גיטלמן מנסים לטייח הכל
משהו פה מריח כמו דגים רקובים הייתי אומר :rolleyes:
יובל אתה הומו!!! :disbelief |
:D
Muhahahahaha
MMMUUHAHAHAHAHAH
MMMMUUUUUUUHHHHHHAAAAAAAHHHAAAAHAHAAAAAAAA
רועי תגיד לי אם תמוצא תמונות משם .. הצטלמתי שם פול
היה לי גם תמונה איתך לא ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
רועי תגיד לי אם תמוצא תמונות משם .. הצטלמתי שם פול
היה לי גם תמונה איתך לא ? |
חפש בלילה והכל
ולא לא הצטלמת איתי
יש גם אתר
www.haifa-night.co.il |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תפיסה של ילד קטן :)
ימאס לך מהאוטו מהר מאוד
חוץ מזה שלא יהיה לך כסף לדלק |
אז ניקח את האוטו של אבא
יש דלקן=דלק חינם :D
אליאור אחי
תגיד מתי אני גורר את חבר שלי עם הריינגר מביא אותי אליך :D
אני יגיד לו זה במקום לשלם 50שקל בכניסה לבריכה ויש עוד מוזיקה
הוא ירוץ עד אליך |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אח רועי רועי..
רואים שאתה לא מבין :)
אתה משווה את הבית שלי לסטייג' 27 ?
יש לי פאקין בריכה בבית :)
הייתי לוקח את כל הרמקולים מהבית והיה לי סאונד יותר טוב מהסטייג'
ואז גם יש לי את הטראקים במחשב
שום דבר לא יקפוץ..
חוץ ממני :)
יאללה בלבלות שיגועים
אני עייף.. |
איפה אתה גר? :nervous: |
|
|
|
|