|
Openingsnummer Marco V Mysteryland (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arno |
| aaaaaaaaah!!! dit geloof je gewoon niet, ik zat op 99%, ik zweer het echt 99% en opeens krijg ik een melding dat ie het niet kan downloaden omdat de schijf volstaat, dus ik druk op schijf opruimen maar dan haalt ie die tijdelijk map ook leeg volgens mij en daar download ie alles naartoe voordat het in de map terechtkomt waar je het wilt hebben. Dus nou ben ik 99% van mn download kwijt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah............ik was er zo bijna :( |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by arno
aaaaaaaaah!!! dit geloof je gewoon niet, ik zat op 99%, ik zweer het echt 99% en opeens krijg ik een melding dat ie het niet kan downloaden omdat de schijf volstaat, dus ik druk op schijf opruimen maar dan haalt ie die tijdelijk map ook leeg volgens mij en daar download ie alles naartoe voordat het in de map terechtkomt waar je het wilt hebben. Dus nou ben ik 99% van mn download kwijt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah............ik was er zo bijna :( |
Ja soms zit het mee maar vaker zit het tegen... :( |
|
|
| Ding Chavez |
Mysteryland is ook nog steeds te d/l op de xdcc bot van TWCMP3
#twcmp3 op efnet.vuurwerk.nl
/msg TWC|DCC01 xdcc list
kies er eentje en dan bv:
/msg TWC|DCC01 xdcc send #12
voor Marco V
have phun :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by arno
aaaaaaaaah!!! dit geloof je gewoon niet, ik zat op 99%, ik zweer het echt 99% en opeens krijg ik een melding dat ie het niet kan downloaden omdat de schijf volstaat, dus ik druk op schijf opruimen maar dan haalt ie die tijdelijk map ook leeg volgens mij en daar download ie alles naartoe voordat het in de map terechtkomt waar je het wilt hebben. Dus nou ben ik 99% van mn download kwijt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah............ik was er zo bijna :( |
Heb ik gister ook 3 keer gehad toen ik vanaf www.home.no.net/djmixes ging downloaden, zit je 10 minuten et wachten voor noppus......
ken je alleen nog op annuleren drukken.........heel klote is dat |
|
|
| rellivisit |
| Heeft iemand de underworld - born slippy remix die marco v draaide op mysteryland. Ik kan hem wel uploaden naar m'n myplay locker btw. Maar of ie er dan niet tussendoor uitflikkert?:( |
|
|
| Glaniskanis |
Ik heb 2 mixen:
01-felix_da_housecat-silver_screen_shower_scene_(fc_kahuna_mix)-apc.mp3
02-felix_da_housecat-silver_screen_shower_scene_(laurent_garnier_mix)-apc.mp3
Ik vind hem niet zooo geweldig maar ik kan hem wel uppen als jullie hem willen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik heb 2 mixen:
01-felix_da_housecat-silver_screen_shower_scene_(fc_kahuna_mix)-apc.mp3
02-felix_da_housecat-silver_screen_shower_scene_(laurent_garnier_mix)-apc.mp3
Ik vind hem niet zooo geweldig maar ik kan hem wel uppen als jullie hem willen
Greetz,
Glaniskanis |
Als je hem zou willenuppen naar een locker graag :) Zet maar in de myplay thread welke, ik vind hem nml wel geweldig :)
Alvast bedankt, DC |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik heb 2 mixen:
01-felix_da_housecat-silver_screen_shower_scene_(fc_kahuna_mix)-apc.mp3
02-felix_da_housecat-silver_screen_shower_scene_(laurent_garnier_mix)-apc.mp3
Ik vind hem niet zooo geweldig maar ik kan hem wel uppen als jullie hem willen
Greetz,
Glaniskanis |
Jij hebt ook alles hé glaan. Ik zou ook zeggen uppen die hap. Je mag hem in mijn locker zetten als je wilt: [email protected]. Ik heb alleen de darker remix. Zal die ook wel uppen. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Jij hebt ook alles hé glaan. Ik zou ook zeggen uppen die hap. Je mag hem in mijn locker zetten als je wilt: [email protected]. Ik heb alleen de darker remix. Zal die ook wel uppen. |
Hehehe,
ik probeer wel alles te hebben :)
Maar je kan niet alles hebben he :D
Ik denk dat ik over 15minuten klaar ben met de huidige nummertjes
Dan up ik hem wel naar je lockertje
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Glaniskanis |
Ooooh fok heej
Ik up hem morgen wel, probs met connectie nu
:rolleyes: :eek: :rolleyes:
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| New Wave |
| Die remix van Marco V van BS is inderdaad best wel fet..... |
|
|
| ampburner |
LOL @ the MC... :D:D:D:D
| quote: | | Rain, rain... go away! Come back another day! | :D
Hoe triest kan je zijn zeg...sjeesh |
|
|
|
|