|
Openingsnummer Marco V Mysteryland
|
View this Thread in Original format
| Migi |
Misschien een domme vraag....maar weet iemand hoe het nummer heet die Marco V draaide als openingsnummer op Mysteryland?
BVD. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Migi
Misschien een domme vraag....maar weet iemand hoe het nummer heet die Marco V draaide als openingsnummer op Mysteryland?
BVD. |
Felix Da Housecat - Silver Screen |
|
|
| Migi |
| He helemaal te gek!! bedankt! :):):) |
|
|
| Dj Lex |
| Gvd ben ik de enige die die set niet kan d/l?? Of hebben meer mensen problemen. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Gvd ben ik de enige die die set niet kan d/l?? Of hebben meer mensen problemen. |
Nee gelukkig heb ik dat probleem niet want het is echt een SUPERSET!! |
|
|
| Dj Lex |
| Heb het al een paar keer geprobeerd en doet het dus echt niet he en op trancerules ook niet. Kut |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb het al een paar keer geprobeerd en doet het dus echt niet he en op trancerules ook niet. Kut |
Ik heb hem bij RMF vandaan en het lukte in 1 keer. :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb hem bij RMF vandaan en het lukte in 1 keer. :) |
Kan ik nog proberen,. maar haat die pasworden. dan doe ik het liever op trancerules of TA |
|
|
| New Wave |
op http://home.no.net/djmixes/ staat ie, maar kweet niet of je het daar al geprobeerd heb, je ziet maar :-)
Hij doet het daar vast wel.
Groeten!!!!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Remy D
Felix Da Housecat - Silver Screen |
Ja.. zeker een vette tune... heb 'm helaas nog niet, zag alleen twee remixes ergens op een FTP staan.
En Lex.. ik kan 'm ook niet downen van deze site... dus ik heb 'm ook niet :( :( Trancerules is veel te traag... en ik had geen tijd om 'm van djmixes te downen.. en de link op RMF is al dood. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja.. zeker een vette tune... heb 'm helaas nog niet, zag alleen twee remixes ergens op een FTP staan.
|
die wlcked family heeft hem volgens mij ergens in een locker staan. Zal ze wel effe pm'en voor de details.
grtz,
TNG |
|
|
| arno |
| goed nieuws gasten! je kunt hem hier weer downloaden, eerst deed ie het bij mij ook niet of echt super langzaam, maar ik zit nu te downloaden met 52 k/sec |
|
|
|
|