return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Mctasty
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Ett litet tips till alla hungriga ta:s.

Köp dagens industri idag. I den finns en kupong, 1 kr för en McTasty. Riktigt bra pris även om man räkanr med tidningskostnaden hehe

Vasegooo!
Kongo_kim
usch jag måste testa synen.
jag trodde först det stog mcstacy som om du råkat skriva fel på exstacy eller hur fan det stavas
WoberT
1:-??? för bara burgaren då eller?.. fan så bra att farsan prenumererar på DI .. =D tack för tipset
JayBee
SteveTranz4ever
Tackför tipset... springer å köper min nu :) *mumms*
WoberT
jaybee: skojar du?.. 1:- för hela menyn.. jäävlar så billigt.. blir o köpa en ikväll eller gäller det bara en viss tidsperiod?
sipowitz
quote:
Originally posted by WoberT
jaybee: skojar du?.. 1:- för hela menyn.. jäävlar så billigt.. blir o köpa en ikväll eller gäller det bara en viss tidsperiod?


Gäller bara idag... det är väll bara för folk inte ska leta i soptunnor efter gamla di och klippa ut kupongen hehe
Ravesquad
tack för tipset:stongue:
JayBee
quote:
Originally posted by WoberT
jaybee: skojar du?.. 1:- för hela menyn.. jäävlar så billigt.. blir o köpa en ikväll eller gäller det bara en viss tidsperiod?


vadå skojar jag??
Ravesquad
näe ja tror du sett fel.. i min DI står det 1:- rabatt = 37 spänn istället för 38:sadgreen:

mindshooter
usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan så jobbig att göra....säljer bättre än big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar på att sluta...
JayBee
quote:
Originally posted by mindshooter
usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan så jobbig att göra....säljer bättre än big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar på att sluta...


Försöker du säga att du jobbar på MCdonalds? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement