|
Mctasty
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Ett litet tips till alla hungriga ta:s.
Köp dagens industri idag. I den finns en kupong, 1 kr för en McTasty. Riktigt bra pris även om man räkanr med tidningskostnaden hehe
Vasegooo! |
|
|
| Kongo_kim |
usch jag måste testa synen.
jag trodde först det stog mcstacy som om du råkat skriva fel på exstacy eller hur fan det stavas |
|
|
| WoberT |
| 1:-??? för bara burgaren då eller?.. fan så bra att farsan prenumererar på DI .. =D tack för tipset |
|
|
| JayBee |
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tackför tipset... springer å köper min nu :) *mumms* |
|
|
| WoberT |
| jaybee: skojar du?.. 1:- för hela menyn.. jäävlar så billigt.. blir o köpa en ikväll eller gäller det bara en viss tidsperiod? |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by WoberT
jaybee: skojar du?.. 1:- för hela menyn.. jäävlar så billigt.. blir o köpa en ikväll eller gäller det bara en viss tidsperiod? |
Gäller bara idag... det är väll bara för folk inte ska leta i soptunnor efter gamla di och klippa ut kupongen hehe |
|
|
| Ravesquad |
| tack för tipset:stongue: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by WoberT
jaybee: skojar du?.. 1:- för hela menyn.. jäävlar så billigt.. blir o köpa en ikväll eller gäller det bara en viss tidsperiod? |
vadå skojar jag?? |
|
|
| Ravesquad |
| näe ja tror du sett fel.. i min DI står det 1:- rabatt = 37 spänn istället för 38:sadgreen: |
|
|
| mindshooter |
| usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan så jobbig att göra....säljer bättre än big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar på att sluta... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by mindshooter
usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan så jobbig att göra....säljer bättre än big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar på att sluta... |
Försöker du säga att du jobbar på MCdonalds? :) |
|
|
|
|