return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Wimbledon....... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by cyberia
hehe Blik ge hebt da ander threadje al gesloten,ma ik wou daar nog effe iet kwijt
Remy D ge zijt de eerste om Henin met een é te schrijven :D:p

Nou en is dat KEWL of niet :p.
Remy D
Schalken ook lekker gespeeld. Hup 2 nederlanders in de 3e ronde :D

En Siemerink door in het dubbel.


Nou Sampras heb het al weer moeilijk gehad...
Remy D
quote:
Originally posted by Remy D

Nou,en is dat KEWL of niet :p.

Beter zo:D

















Trouwens heb het van de Sportweek. Dacht wel dat dat betrouwbaar zou zijn.
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Remy D
Schalken ook lekker gespeeld. Hup 2 nederlanders in de 3e ronde :D

En Siemerink door in het dubbel.


Nou Sampras heb het al weer moeilijk gehad...


Ja, ik zag die Schalken spelen.. Die kan meppen joh!
cyberia
quote:
Originally posted by Remy D

Beter zo:D


Trouwens heb het van de Sportweek. Dacht wel dat dat betrouwbaar zou zijn.

awel ge moogt ge ne keer e schoon briefke naar de Sportweek schrijven ,hehe :D
en nee khem het liever hoeda het geschreven wordt,da ander doet te Frans :D:p
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by cyberia

awel ge moogt ge ne keer e schoon briefke naar de Sportweek schrijven ,hehe :D
en nee khem het liever hoeda het geschreven wordt,da ander doet te Frans :D:p


Sorry?? Vertaling?
-=WVG=-
quote:
Originally posted by cyberia

awel ge moogt ge ne keer e schoon briefke naar de Sportweek schrijven ,hehe :D
en nee khem het liever hoeda het geschreven wordt,da ander doet te Frans :D:p


Ah, praat toch eens gewoon Nederlands joh :p

Sportweek is een leuk blad trouwens...
Dj Lex
Jaja hebben jullie gister Taylor Dent gezien. Die kan pas beuken. Toppertje voor de toekomst net als Roddick
Robvef
Die Hewitt had het zeker niet gemakkelijk met die Dent. Agassi zijn partij was een makkie.

Hij mepte die gozer zo van de baan. Hij had makkelijk de derde set kunnen winnen, met 6-2 maar het moest toch nog 6-3 worden. Bij 5-2 had ie gewoon 3 matchpoints en er niet een verzilveren, maar ja, hij had ook niet de service in die game.

Ben idd benieuwd wat Schalken vandaag gaat doen, die Clement moet ie aan kunnen. Hij heeft er wel twee keer van verloren, maar dat was altijd maar net. En zoals veel Fransen, speelt die Clement ook liever op gravel, volgens mij.

Maar Hingis had zich flink verrekend in de onbekende Spaanse. Eerst zo lekker luchtig doen, over dat Spaanse van die gravelbijters zijn en dat ze haar makkelijk zou aan kunnen op gras. En dan toch uit het toernooi gemept worden, dan vind ik nou klasse.
Dj Lex
Ik denk dat vandaag allebei de Nederlanders eruit vliegen. Twee sterke tegenstanders. Twee 4 setters denk ik

Robvef
Oeps, ik kan weer eens niet kijken.

Sluiter moet tegen Clement en Schalken tegen Henman.
Dan ben ik het met Lex eens, beide Nederlanders eruit.

Als het nu andersom was geweest, had ik Schalken meer kans gegeven.
Alhoewel Sluiter ook lekker kan meppen.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Oeps, ik kan weer eens niet kijken.

Sluiter moet tegen Clement en Schalken tegen Henman.
Dan ben ik het met Lex eens, beide Nederlanders eruit.

Als het nu andersom was geweest, had ik Schalken meer kans gegeven.
Alhoewel Sluiter ook lekker kan meppen.


Ja idd nu hebben ze allebei een lastige, maar och he, dis Sluiter heeft wel eens van die vlamdagen. Misschien doet ie het wel weer
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement