return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Wimbledon....... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ja idd nu hebben ze allebei een lastige, maar och he, dis Sluiter heeft wel eens van die vlamdagen. Misschien doet ie het wel weer


Dat zou wel goed zijn ja. Als het maar leuke partijen worden om naar te kijken.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Dat zou wel goed zijn ja. Als het maar leuke partijen worden om naar te kijken.


Weet je toevallig hoe laat ze moeten spelen Rob?
Blik
ja, de Nederlanders liggen er waarschijnlijk helaas uit morgen.......:( de Belgen hebben meer geluk met de vrouwen
Dj Lex
En Sluiter ligt eruit. Jammer dat hij die tweede set niet won. Als ie die had gewonnen had het waarschijnlijk een overwinning geweest
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Dj Lex
En Sluiter ligt eruit. Jammer dat hij die tweede set niet won. Als ie die had gewonnen had het waarschijnlijk een overwinning geweest

Tjongejonge zeg, in die 3e set stond ie me toch te tobben...
3x achter elkaar slaat ie een vrije bal in het net...En dan ook nog de set afsluiten met een dubbele fout, dan weet je al dat ie die 4e ook wel gaat verliezen...
Gloomy
quote:
Originally posted by Blik
ja, de Nederlanders liggen er waarschijnlijk helaas uit morgen.......:( de Belgen hebben meer geluk met de vrouwen


Merci Blik om es aan je Zuiderburen te denken :). Hopelijk gaat het Hénin beter deze keer want de partij tegen Boogert was me toch wel iets te gortig sommige momenten. Nu ja, ons mannentennis is momenteel ook maar om bij te huilen, zeker nu dat Filip Dewulf ermee gestopt is. Niet dat hij nu zo goed speelde. En Malisse zit waarschijnlijk nog te denken aan de lekkere avonden met Capritiati, waar hij nu nog enkel kan van dromen...:p
Nu ja, als gezonde man kijk ik wel liever naar het vrouwentennis. Aaaah, de mooiste partij is en blijft nog altijd Hingis - Kournikova. Hingis met haar mooi hoofdje, en Kournikova....ja dat zullen jullie wel weten zeker...
-=WVG=-
Filip Dewulf ??? :p:p

Dat was ook niet een van de toppers...hehe
Dj Lex
Nou om eerlijk te zijn denk ik dat Belgie meer toekomst heeft dan Holland hoor. Als je alleen het herentennis al ziet. Ze hebben Rochus broertjes en Malisse, ik denk zelfs dat ik er nog 1 vergeet. Dan het dames tennis. 2 top tien vrouwen is natuurlijk heel knap voor zo'n landje.
Gloomy
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou om eerlijk te zijn denk ik dat Belgie meer toekomst heeft dan Holland hoor. Als je alleen het herentennis al ziet. Ze hebben Rochus broertjes en Malisse, ik denk zelfs dat ik er nog 1 vergeet. Dan het dames tennis. 2 top tien vrouwen is natuurlijk heel knap voor zo'n landje.



Eeeej, zo'n landje...niets voor niets wordt 'zo'n landje' voorzitter van de Europese Unie. Nu ja, de discussie over het feit dat Nederlanders België zo maar een landje vinden duurt al eeuwen, dus ja, eigenlijk niet nodig om daar over door te boren :). Ik ben nog altijd niet grijs genoeg om daarover te beginnen.
Blik
quote:
Originally posted by Gloomy



Eeeej, zo'n landje...niets voor niets wordt 'zo'n landje' voorzitter van de Europese Unie. Nu ja, de discussie over het feit dat Nederlanders België zo maar een landje vinden duurt al eeuwen, dus ja, eigenlijk niet nodig om daar over door te boren :). Ik ben nog altijd niet grijs genoeg om daarover te beginnen.


ehh, volgens mij word elk land een keertje voorzitter van de EU hoor (kan me vergissen hoor) net zoals dat elk land een keertje een president van de Europese Bank mag afvaardigen dacht ik

Gloomy
Blikje, laat me ff in de waan dat België toch ook iets betekent op wereldvlak :) (wat eig ook wel zo is, hoe weinig ook...)
Blik
ehh, wat heeft Schalken gisteren eigenlijk gedaan.....???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement