|
Devotion, 2003
|
View this Thread in Original format
| Rotor |
Kanske ligger det Devtion här sedan innan? I sånna fall får någon moderator ta bort detta.
Åldern är satt till 18år med biljett eller 20år i dörren. Öppettiderna är 22-05.
Dekor kommer skötas av en galen kille, Jamin Spectra, NY.
För att se lite av hans verk, kika på bilder från Voov i år. Dock inga sjömonster på vårt event :)
Resa kommer arrangeras från Jönköping via Linköping och Norrköping. Vid intresse kommer även en buss att avgå från Göteborg. Du kan fylla i en intresseanmälan under Travel till vänster.
LINE UP FLOOR 1
Mauro Picotto [IT]
Cari Lekebusch [SE]
Henrik B [SE]
LINE UP FLOOR 2
Above & Beyond [UK]
Gareth Emery [UK]
Parham [SE]
ENTRANCE
Presale: 280 SEK
Door: 350 SEK
Open hours: 22.00 - 05.00
Presale tickets was available from:
People in Norway, Finland and Denmark, email us at [email protected] and we will help you out.
Göteborg
Balagan 031-15 90 98
Jönköping
Megahertz 036-10 01 93
Linköping
Yngves Livs 013-31 88 88
Malmö
Cosmic One 040-30 10 00
Norrköing fr.o.m. 24/8
Sound de Light 011-10 45 80
Stockholm
Stockholm
Back to plastic 08-669 74 73
Pitch Control 08-22 56 40
Saturn Return 08-21 20 89
VENUE: Munchenbryggeriet
[URL=http://www.ace-event.se[/URL] |
|
|
| dbl |
LINE UP FLOOR 1
Mauro Picotto [IT]
Cari Lekebusch [SE]
Henrik B [SE]
LINE UP FLOOR 2
Above & Beyond [UK]
Gareth Emery [UK]
Parham [SE]
omg.... vill diiiiiiiiiittttttttt... var fan e alla mina pengar till biljetter och resa och skit???????????? *snyft* |
|
|
| Vizay |
| skulle inte banga men tyvärr fyller jag 18 en månad för sent (fyller 26:e oktober) så jag får väl stå över som alltid :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
skulle inte banga men tyvärr fyller jag 18 en månad för sent (fyller 26:e oktober) så jag får väl stå över som alltid :p |
samma problem här, fast jag fyller inte fören i vår... jaja får väl försöka överleva... men det blir tungt :p |
|
|
| Rotor |
Det suger, det finn tyvärr inget vi kan göra. :(
Ni får klä er varmt och hoppas på att det hörs bra ut :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
damn.....
Jag kommer att göra ALLT för att vara där...
Vi som var på Midway _VET_ vad Gareth kan göra med två skivspelare...:D
Bara det ÄR kungligt, resten är BONUS!!! :toothless |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Rotor
Det suger, det finn tyvärr inget vi kan göra. :(
Ni får klä er varmt och hoppas på att det hörs bra ut :) |
eller låna nåns leg , eller odla mustasch/skaffa lösskägg.
om nån är under 20 (men 18+) och kommer utan biljett, kommer vakterna neka den då? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Detta kommer bli en KUNGLIG fest !!!
Tycker bara lite synd om mina TA vänner som tyvärr inte kan komma in... men som sagt vi har alla väntat på rätt ålder och er tid kommer också... :gsmile:
*Tittar på min Devotion biljett å ler* |
|
|
| Vizay |
| yepp du har rätt....missar kanske en hejdundrans fest men nu ere inte långt kvar iaf :D |
|
|
| Gate 42 |
| Kommer nog bli ett ruskigt ös. Längtar som in i h-vete! |
|
|
| Powell |
| Gahhh, jag kommer... även fast jag bor 8 mil söder om gbg ! |
|
|
| zamson |
| jag ska lätt dit :) fan va skoj! |
|
|
|
|