return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הטרייד פוליטיקה שנסגר (pg. 2)
View this Thread in Original format
Viber
quote:
Originally posted by Rising
אני ידוע לקרוא וראיתי מה הוא אמר....
אבל זה לא מצדיק לרדת לרמה שלו........

המעשה נעשה ואי אפשר לעשות כלום אבל פעם הבאה תדעו איך להתנהג עם אנשים... אל תזרקו סתם דעות בנושא שאין לכם הבנה בסיסית בו...


למה לא מבין בהם?,למה אתה מיתכוון תן ציטוטים על משהו לא נכון שאמרתי
כול מה שאמרתי לו זה עובדות...



:conf:
Scorchio
ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות
סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן

תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך
אתה תתנהג כמו בנאדם
תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב...
אבל לכתוב לו

"HEY YOU MOTHER****** GO OFF IN ING CANADA YOU STUPID ASS"

מה זה משדר?
זה לא נותן כלום
ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת
ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי...
Viber
quote:
Originally posted by Scorchio
ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות
סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן

תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך
אתה תתנהג כמו בנאדם
תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב...
אבל לכתוב לו

"HEY YOU MOTHER****** GO OFF IN ING CANADA YOU STUPID ASS"

מה זה משדר?
זה לא נותן כלום
ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת
ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי...


אני מאוד מקווה שלא התכוונת אליי בגלל שאני לא חיזקתי את דבריו של קובי או משהו כזה הזלזול שהבעתי כלפיו בהתחלה נובע מזה שאני מכיר אותו כבר איזה 3 חודשים והוא דיי כלב חסר כבוד
ובכול הט"רד הזה לא הבאתי נגדו קללה אחת
ואם תשימו לב החזרתי לו פוסטים דיי תרבותיים ועובדתיים
coby
quote:
Originally posted by Scorchio
ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות
סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן

תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך
אתה תתנהג כמו בנאדם
תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב...
אבל לכתוב לו

"HEY YOU MOTHER****** GO OFF IN ING CANADA YOU STUPID ASS"

מה זה משדר?
זה לא נותן כלום
ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת
ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי...


לא נכון אמרתי לו

" you u god damm canadian hipi"

יש הבדל !!


מה כוסעמק אני באמת ילד קטן מותר לי :D

חח מה דוגרי זה דיי מצחיק לא צריך לקחת ברצינות מידי.. כאילו כבר מי יראה אתזה.. מחר זה בחדשות !
Scorchio
התכוונתי לקובי

אבל הוא יראה את זה לאנשים בפורום וזה יסית אותם נגדינו...
EternalMusic
quote:
Originally posted by KrazyDJs
יאללה
EM
עשה טובה ושתוק קצת..

עלית לי על העצבים..

עם השטויות שלך..

למה מי האפס ההוא שיגיד לנו שאנחנו רוצחים ? הה ?

אה עוד מצתנצל בפניו...
מה אתה צריך שהוא יסלח לך ?

אני צחקתי מזה שהתנצלת בפניו, כמו איזה אפס...
מחכה למחילה..

מה אנחנו שמים בכלל על הבן של כבש הזה ?

שילך לחפש חיים...


חח, מחילה אני לא צריך מאף אחד במיוחד לא ממנו,
בא לך לצחוק עליי, צחק
ושיהיה לך לבריאות
מתוקי
ווייבר האחרון שאני ארצה להרשים זה מישהו מהפורום הזה, ולא מה שאמרתי
דברים שברורים אולי לך אבל לא לו
Viber
quote:
Originally posted by Scorchio
התכוונתי לקובי

אבל הוא יראה את זה לאנשים בפורום וזה יסית אותם נגדינו...


אל תדאג תבקר בפורום פוליטיקה מדי פעם ותיראה כמה שטויות הוא כותב שם על ישראל וכמה הוא מכפיש את צה"ל,ואם הוא לא הסיט מישהו עד עכשיו אז אותו בן אדם גם לא יוסט
Viber
quote:
Originally posted by EternalMusic
חח, מחילה אני לא צריך מאף אחד במיוחד לא ממנו,
בא לך לצחוק עליי, צחק
ושיהיה לך לבריאות
מתוקי
ווייבר האחרון שאני ארצה להרשים זה מישהו מהפורום הזה, ולא מה שאמרתי
דברים שברורים אולי לך אבל לא לו


בסדר
פשוט לא הבנתי למה ליכלכת עליי..
וחוץ מזה זה ברור שהבן אדם בא לפה בשביל להצדיק את הזלזול שלו לגבי ישראלים
Flotser
איזה באאאאסה שלא הספקתי להגיב בכלל,
אני אישית מאוד אוהב שיחות פוליטיקה כאלה עם אנשים מחול, למה נאי מאוד בטוח בדעה שלי,

ונכון שנאי לא מכיר אותו,
אבל לפחות מהשיחה הזאתי שראיתי הוא יותר נורמלי מאנשים אחרים שדיברתי איתם מהפורום בנושא,
כמו נגיד אחד שאמר לי כל הזמן שאנחנו כמו נאצים,

ובאמת צח נתן לו פה אחלה תשובות, וחבל שהיה כל מיני הודעות סתם כאלה באמצע,
שקטעו את זה,
וכאילו כולם התספקו בתשובות המגעילות שלו
ודרך אגב,
אני יודע שאני גם לא כזה מבין,
אבל עדיין מקצת הניסיון שיש לי בוויכוחים האלה,
תשתדלו כמה שפחות לתת תשובות כלליות כמו
"גם אנחנו רוצים שלום"
"הפלשתינאים הורגים לנו חפים מפשע ומפוצצים אוטובוסים"
כי זה דברים ברורים וזה דברים שלא יכולים אפילו לרגע לערער לבן אדם את מה שהוא מאמין
לדעתי צריך לתת כמה שיותר עובדות מוצקות שמצביעות על למה אנחנו צודקים,
ולהביא אותו לפחות לכמה דקות למצב שהוא לא יודע מה לענות,
כי עובדות אי אפשר לנפנף בכזאת קלות

טוב נו אין לי כוח להמשיך לבלבל במוח...
וקובי חולה עליך אחי אבל אם אתה כבר מקלל אותו, לפחות תסביר את עצמך למה אתה מקלל, כי בשבילו זה לא ברור שהוא אומר דברים מעליבים, כי הוא מאמין בדעה שלו

נ.ב.
אתם לא חושבים שלא משנה מי זה,
זה פשוט מגעיל לדבר לבן אדם בעברית מול העיניים??
גם למיקי 21 הזה עם הטראקים, מה זה לא נעים לי כשאני פותח את הטרד שלו ורואה מה אתם אומרים וחושב מה עובר לבן אדם בראש,

quote:
Originally posted by Viber
וחוץ מזה זה ברור שהבן אדם בא לפה בשביל להצדיק את הזלזול שלו לגבי ישראלים


לא זה לא ברור,
אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית
אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים,
..
EternalMusic
quote:
Originally posted by Flotser
איזה באאאאסה שלא הספקתי להגיב בכלל,
אני אישית מאוד אוהב שיחות פוליטיקה כאלה עם אנשים מחול, למה נאי מאוד בטוח בדעה שלי,

ונכון שנאי לא מכיר אותו,
אבל לפחות מהשיחה הזאתי שראיתי הוא יותר נורמלי מאנשים אחרים שדיברתי איתם מהפורום בנושא,
כמו נגיד אחד שאמר לי כל הזמן שאנחנו כמו נאצים,

ובאמת צח נתן לו פה אחלה תשובות, וחבל שהיה כל מיני הודעות סתם כאלה באמצע,
שקטעו את זה,
וכאילו כולם התספקו בתשובות המגעילות שלו
ודרך אגב,
אני יודע שאני גם לא כזה מבין,
אבל עדיין מקצת הניסיון שיש לי בוויכוחים האלה,
תשתדלו כמה שפחות לתת תשובות כלליות כמו
"גם אנחנו רוצים שלום"
"הפלשתינאים הורגים לנו חפים מפשע ומפוצצים אוטובוסים"
כי זה דברים ברורים וזה דברים שלא יכולים אפילו לרגע לערער לבן אדם את מה שהוא מאמין
לדעתי צריך לתת כמה שיותר עובדות מוצקות שמצביעות על למה אנחנו צודקים,
ולהביא אותו לפחות לכמה דקות למצב שהוא לא יודע מה לענות,
כי עובדות אי אפשר לנפנף בכזאת קלות

טוב נו אין לי כוח להמשיך לבלבל במוח...
וקובי חולה עליך אחי אבל אם אתה כבר מקלל אותו, לפחות תסביר את עצמך למה אתה מקלל, כי בשבילו זה לא ברור שהוא אומר דברים מעליבים, כי הוא מאמין בדעה שלו

נ.ב.
אתם לא חושבים שלא משנה מי זה,
זה פשוט מגעיל לדבר לבן אדם בעברית מול העיניים??
גם למיקי 21 הזה עם הטראקים, מה זה לא נעים לי כשאני פותח את הטרד שלו ורואה מה אתם אומרים וחושב מה עובר לבן אדם בראש,



לא זה לא ברור,
אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית
אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים,
..


מילים כדרבנות

Viber
quote:
Originally posted by Flotser
לא זה לא ברור,
אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית
אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים,
..


זה ברור ביותר,תאמין לי שאם הוא לא היה חרא לא הייתי מדבר מולו בעברית ומביע כלפיו כזה זילזול,אבל הוא סתם איזה שיכפול של סעיב ערקאת שאמר לי כבר בעבר שאנחנו מדינה לא מפותחת עם מורים שאומרים לנו לשנן "מוות
לערבים" ושאריק שרון או מופז הם "רוצחים" ,הוא לא רואה
שום דבר לא בסדר בילדים עם רובים והוא השווה את צה"ל כבר לחמאס לג"יהאד ולצבא הנאצי
אני לא יודע מה איתך אבל בן אדם כזה אני לא רוצה לשכנע

האמת שאין לי מושג מה אתם לוקחים אותו כול כך ברצינות כאילו הוא שגריר קנדה שעושה סקר חשוב לעם הישראלי ולהסברה שלו,הוא סתם תעמולה מהלכת אני לוקח את האתר של אנשי גוש שלום יותר ברצינות
Rising
הוא חרא כי זה היחס שאתה נתת לו.... אני בטוח שלא הייתם נחמדים אחד לשני מההתחלה..
במקום לצאת צדיק... תכיר בטעות שלך ותבליג....

למה מה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement