|
הטרייד פוליטיקה שנסגר
|
View this Thread in Original format
| Rising |
במקום להוכיח לו שהוא סתם אפס
והדעה שלו מתבססת על סטטיסטיקות ועיתונות בלבד...
כמה פשוט התנהגו בצורה מפגרת.... מקללים ומתנהגים כמו ילדים קטנים...
רועי לדעתי תמחוק שם את הטרייד שהוא לא יתחיל לשלוח את זה לאנשים כי זה באמת נראה מכוער...
צח ..רון ועוד כמה העלו נקודות יפות
אבל הבן זונה הזה העדיף להתעלם מהן כי הוא ידע שאין לו מה להגיד ושהוא אכל ייבוש.... אבל אז אתם קופצים כמו ילדים קטנים ומדרדרים לרמה שלו...
מעצבן אותי שמכפישים את השם של ישראל... |
|
|
| Hell_Copter |
אני סגרתי את הט'רד ושלחתי לו פי אם
אני בנתיים לא מוחק שום ט'רד
אחרי שאני יקבל ממנו תשובה כמו בנאדם אני ימחק גם את זה וגם את הט'רד שלו |
|
|
| NyKoN |
אורן
כשאמרנו שנפסיק להגיב לו באנגלית אז אתה באת והתחלת לדבר שוב- תפסיק את הדיון ברגע שאתה רואה שהוא מדרדר
ואז גם צח הגיב וזה לא נגמר |
|
|
| coby |
מה דוגרי כוסאמא שלו סתם איזה בן זונה קטן
רואים שהוא נגדינו, מה הוא מנסה לעשות לשכנע אותנו שאנחנו רוצחים מה הוא מפגר ?!
אם כבר שינסה להבין ראיתם שלא היה אכפת לי לרשום מה שאני חושב אבל כוסאמא שלו איך עצבן אותי מה שהוא רשם בסוף עלק אני הולך לבית קפה ואני לא צריך לדאוג אם אני יתפוצץ או לא כמו אצלכם..
איך אפשר לשתוק לזה !!? |
|
|
| Viber |
הוא סתם איזה יצור,הוא וחבר שלו קוראים לישראלים "כבשים" ו"כובשים ציונים" בחייכם
ולא הבנתי למה אמרו שלא ניהלתי איתו ויכוח יפה
סך הכול הבאתי לו עובדות והוכחתי לו שהוא טועה,וראיתם שהוא ישר שינה את הנושא - זה סימן שהוא לא יודע מה להחזיר לפי מה שאני מכיר אותו... ואני לא לוקח אותו ברצינות כל הזמן כי הוא בן אדם מנוול מה אסור לצחוק קצת?? |
|
|
| Rising |
יש נושאים שלא צוחקים עליהם, במיוחד שהוא מנסה להוכיח משהו.
במקום להראות לו כמה שהוא טועה אתה מתנהג כמו שהוא רוצה שתתנהג ואז אתה רק מחזק את הדעה שלו.
דוגרי ככה זה. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Rising
יש נושאים שלא צוחקים עליהם, במיוחד שהוא מנסה להוכיח משהו.
במקום להראות לו כמה שהוא טועה אתה מתנהג כמו שהוא רוצה שתתנהג ואז אתה רק מחזק את הדעה שלו.
דוגרי ככה זה. |
בסדר אני מודה שבפוסט הראשון צחקתי עליו אבל פוסטים אחרים שהוא נתן הוכחתי לו והחזרתי לו תשובות דיי טובות לדעתי ,הוא בסך הכול אומר שטויות לדעתי כי הוא חושב שכול המלחמות בעבר היו נקיות מוסריות וכ'ו וישראל שברה את הנורמות האלה ושחיילים סתם יורים בילדים...
או למשל כשהוא אמר את הבדיחה הזאת שהערבים עושים את הפיגועים בגלל שצהל בשטחים... |
|
|
| EternalMusic |
Viber , Coby
פשוט עדיף שתשתקו אם אין לכם משהו חכם להגיד, אתם לא עוזרים לוויכוח בזה שאתם זורקים מילה זדונית שם
כמו
, wtf, stf, hipi bitch
אם אין לכם את תרבות הדיון אז עדיף שלא תגיבו לטרדים כאלה וזהו
:rolleyes:
עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד!
מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח
כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
Viber , Coby
פשוט עדיף שתשתקו אם אין לכם משהו חכם להגיד, אתם לא עוזרים לוויכוח בזה שאתם זורקים מילה זדונית שם
כמו
, wtf, stf, hipi bitch
אם אין לכם את תרבות הדיון אז עדיף שלא תגיבו לטרדים כאלה וזהו
:rolleyes:
עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד!
מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח
כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר |
שתוק שתוק יאללה..
לא אמרתי אף אחת מהמילים שציינת וגם לא אמרתי מילה קרובה לזה
וחוץ מזה אם היית שם לב אני תרמתי הרבה יותר לוויכוח ממך כול הדברים שאמרת היו דברים ברורים מאליו והיה דיי ברור שאתה סתם מנסה להרשים את הטמבל בזה שאתה לא שונא את כול הערבים וכו',אם היית מכיר את הבן אדם היית מבין שאין לו הבנה צבאית,יש לו זילזול עמוק לישראלים ,שהמוסר שלו
סלקטיבי ובנוסף אין לו כבוד לממשלת ישראל (למרות ששאלתי אותו שלוש פעמים מה הפיתרון שלו לבעייה הערבית-פלסטינית והוא סתם החזיר לי בקללות) אז בבקשה ממך אל תתנשא
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
יאללה
EM
עשה טובה ושתוק קצת..
עלית לי על העצבים..
עם השטויות שלך..
למה מי האפס ההוא שיגיד לנו שאנחנו רוצחים ? הה ?
אה עוד מצתנצל בפניו...
מה אתה צריך שהוא יסלח לך ?
אני צחקתי מזה שהתנצלת בפניו, כמו איזה אפס...
מחכה למחילה..
מה אנחנו שמים בכלל על הבן של כבש הזה ?
שילך לחפש חיים... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Viber
,הוא בסך הכול אומר שטויות לדעתי כי הוא חושב שכול המלחמות בעבר היו נקיות מוסריות וכ'ו וישראל שברה את הנורמות האלה ושחיילים סתם יורים בילדים...
|
אני ידוע לקרוא וראיתי מה הוא אמר....
אבל זה לא מצדיק לרדת לרמה שלו........
המעשה נעשה ואי אפשר לעשות כלום אבל פעם הבאה תדעו איך להתנהג עם אנשים... אל תזרקו סתם דעות בנושא שאין לכם הבנה בסיסית בו...
ואל תבינו אותי לא נכון אני מתעב תבן זונה הזה... אני פשוט מאוכזב לראות את החברים הישראלים שלי שמראים לו את מה שהוא רוצה לראות.
והאירוניה היא שאתם רבים פה בינכם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד!
מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח
כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר |
אחי...
אתה יודע מה הוא אמר לי בפי אם שהוא החזיר לי?
שהוא מצטער על מה שהוא עשה וזה באמת לא במקום היה לפתוח את הט'רד הזה
הוא רק רצה לקבל חוות דעת נוספת למה שהוא יודע... משהו בסגנון |
|
|
|
|