return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Johan Gielen @ DOME 12.9.03 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
תגידו לי אתם מפגרים
יובל מה זה היציאה המטומטמת הזאתי

ברור שאני לא רוצה לראות ילדים שמתחת לגיל שלי במסיבה
כי זה לא אנשים מעניינים אותי שיש לי מה לדבר איתם בכלל ברוב המקרים
וזה אומר גם שיש בנות קטנות, שזה גם לא להיט.

תשמע ברגע שאתה עובר את גיל 18 אתה בתכלס משנה פאזה ומשתדל לא להסתכל על האנשים הקטנים
אני לא אומר את זה מהתנשאות או משהו אבל פשוט אתה מעדיף שלא

כי רוב האנשים הם ילדים קטנים ובנות שלא התפתחו/התבגרו

ואני לא בא לדיסקוטק לשמוע את המוזיקה, לפחות לו אחרי איה, הא רועי ? :)
YuVaL
quote:
Originally posted by DjChook
תגידו לי אתם מפגרים
יובל מה זה היציאה המטומטמת הזאתי

ברור שאני לא רוצה לראות ילדים שמתחת לגיל שלי במסיבה
כי זה לא אנשים מעניינים אותי שיש לי מה לדבר איתם בכלל ברוב המקרים
וזה אומר גם שיש בנות קטנות, שזה גם לא להיט.

תשמע ברגע שאתה עובר את גיל 18 אתה בתכלס משנה פאזה ומשתדל לא להסתכל על האנשים הקטנים
אני לא אומר את זה מהתנשאות או משהו אבל פשוט אתה מעדיף שלא

כי רוב האנשים הם ילדים קטנים ובנות שלא התפתחו/התבגרו

ואני לא בא לדיסקוטק לשמוע את המוזיקה, לפחות לו אחרי איה, הא רועי ? :)


שמע
אתה לא בא בשביל המוסיקה
אז אל תבזבז 100 שקל אל טיסטו
פשוט אל תבוא וזהו
סבבה?
Hell_Copter
!!קודם כל תנמיך טונים

כמו שאנחנו לא רוצים ילדים קטנים במסיבות שלנו ככה האלה בני 22 לא רוצים ילדים בגיל שלנו במסיבות שלהם!!!!
וזה למה אנחנו לא יכולים להכנס למסיבות האלה!!

עכשיו עוד דבר...
אני רוצה שתהיה בטוח שאם יש מסיבה של טייסטו לבני 18 פלוס ומסיבה של טייסטו לבני 12 וחצי אנחנו נעדיף את המסיבה של ה 18 פלוס
הרבה יותר כיף עם אנשים בגיל שלך או גדולים יותר...
בעיקר עם הבנות שלא משחקות משחקים וזורמות
אחי הייתי בטי אל וי ביום רביעי... אני מניאק אם שלושת רבעי מהבנות שהיו שם התנשקו אפילו בפעם הראשונה!!
וזה לא כיף להיות במסיבה כזאת גם בגלל האווירה וגם בגלל הקהל!!!
שלא לדבר על זה שהילדים יכולים למצוץ לך בעמידה...

ועוד משהו אחרון...
בתור אחד שהיה בן 22 מדרום אפריקה לפני שבוע נאי חייב לציין שזה די מבאס לחזור להיות בן 18 מישראל... :confused:
DjChook
רועי

אתה תמיד יכול להגיד שאתה תייר.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי

אתה תמיד יכול להגיד שאתה תייר.


ובטוח גם יאמינו לי... :)
אחת באה אליי בשדה תעופה
היי זה אתה מהקאסל
זיהינו אותך לילה אחד בגלל החולצה שלך של טי אנ טי...
YuVaL
טוב.........
אין לי כח להתווכח איתך
Gil Shwarts
יובל אין לך על מה להתווכח כאן אחי כי הם צודקים
אתה אולי לא מבין את זה עדיין אבל בטוח שכשתגיע לגיל 18 אתה לא תרצה ללכת למסיבה של בני 15 אלא תרצה להיות במסיבה עם אנשים בגילך..
זה כמו סוויץ' כזה במוח שמסתובב לך :)
DjChook
ואמרת לה להיות אצלך בשבע ?
Scorchio
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יובל אין לך על מה להתווכח כאן אחי כי הם צודקים
אתה אולי לא מבין את זה עדיין אבל בטוח שכשתגיע לגיל 18 אתה לא תרצה ללכת למסיבה של בני 15 אלא תרצה להיות במסיבה עם אנשים בגילך..
זה כמו סוויץ' כזה במוח שמסתובב לך :)


זה בול מה שאמרתי לו
H.A.
צודקים החברה
כש-Gielen היה פה זה נראה ממש בדיחה...
גנון מסתובב לך בין הרגליים (נו מילא) אבל הגנון הזה בכלל לא יודע מה הוא שם ולמה הוא פה!!!

כשיוהאן עלה זה היה הכי בידור:
אנחנו מהפורום (כלומר גיל ממוצע 18) + עוד כמה רקדנו, וזהו (30 איש בלארג'יות לא נורמלית)!
כל שאר הילדודס פשוט רוקנו את הרחבה! (שזה אחלה - יש מקום לרקוד ולהתפרע, אבל העניין הוא שיוהאן הוא מרכז המסיבה, ואם לא לרקוד כשהוא עלה אז מתי?)

בכל אופן הנקודה שאני רוצה להעביר היא שבד"כ הילדודס האלו אין להם כ"כ מושג מה הם מחפשים שם, ובשביל זה הם לא צריכים את
יוהאן חילאן

§chop¥
quote:
Originally posted by H.A.
צודקים החברה
כש-Gielen היה פה זה נראה ממש בדיחה...
גנון מסתובב לך בין הרגליים (נו מילא) אבל הגנון הזה בכלל לא יודע מה הוא שם ולמה הוא פה!!!

כשיוהאן עלה זה היה הכי בידור:
אנחנו מהפורום (כלומר גיל ממוצע 18) + עוד כמה רקדנו, וזהו (30 איש בלארג'יות לא נורמלית)!
כל שאר הילדודס פשוט רוקנו את הרחבה! (שזה אחלה - יש מקום לרקוד ולהתפרע, אבל העניין הוא שיוהאן הוא מרכז המסיבה, ואם לא לרקוד כשהוא עלה אז מתי?)

בכל אופן הנקודה שאני רוצה להעביר היא שבד"כ הילדודס האלו אין להם כ"כ מושג מה הם מחפשים שם, ובשביל זה הם לא צריכים את
יוהאן חילאן


צודק אחי....
בשבילם אתה יכול להביא גם את דייג'יי שבי זרעיה והם לא יבחינו.
גם ככה הם באים למסיבות רק בשביל המכות:whip:

אבל בכל זאת זו אכזבה ש18+ לא יכולים להכנס:nervous:

אני מנסה להפעיל את כל הקשרים כדי שאני יוכל להכנס
ומקסימום לא יהיה אפשר הבנתי שגם בראש השנה הוא פה לא ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ואמרת לה להיות אצלך בשבע ?


חחחחחחח לא ממש...
אבל אמרתי לה.. מותק... אין אחד שנראה יותר ישראלי ממך... לא שיש משהו רע בזה
אם אתה רוצה להבין מי זאת... סתכל ב 130...
לפי השיער אתה תבין כמה היא ישראלית :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement