|
Johan Gielen @ DOME 12.9.03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| krouvi |
אני לא מבין על מה הויכוח. לקלאבר אמיתי לא איכפת אם זו מסיבת נוער, הומואים, חמורים מעופפים או מסיבה בבית אבות העיקר הדיג'יי והמוסיקה. נכון שלאווירה יש משמעות אבל כשהמוסיקה טובה הדבר היחיד שאני עושה זה סוגר את העיניים וזורם לאן שאני מגיע.
בשם זיקני המועדונים |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by krouvi
אני לא מבין על מה הויכוח. לקלאבר אמיתי לא איכפת אם זו מסיבת נוער, הומואים, חמורים מעופפים או מסיבה בבית אבות העיקר הדיג'יי והמוסיקה. נכון שלאווירה יש משמעות אבל כשהמוסיקה טובה הדבר היחיד שאני עושה זה סוגר את העיניים וזורם לאן שאני מגיע.
בשם זיקני המועדונים |
זה נכון חלקית
אבל לפעמים מגיע מצב ממש בלתי נסבל
לדוגמא מערכת הגברה מחורבנת
קהל שמגיע לך לביצה
ומקום קטן ומסריח
שלא תמיד מוסיפים לחוויה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
זה נכון חלקית
אבל לפעמים מגיע מצב ממש בלתי נסבל
לדוגמא מערכת הגברה מחורבנת
קהל שמגיע לך לביצה
ומקום קטן ומסריח
שלא תמיד מוסיפים לחוויה |
חחחחחחחחחחחחחח ראה ערך קוסמיק גייט :)
שמע כרובי...
קשה להנות מאוד ממסיבה כזאת אלא אם כן אתה על העמדה כל הלילה...
כמו שהייתי אצל גילן...
שמתי זין על מי שהיה שם ופשוט הייתי כל הסט על העמדה שלו!!
וככה הולך להיות פלוס מינוס בטייסטו אני מאמין
אלא אם כן יחדשו ולא יהיה כאלה ילדים קטנים שם :) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב.........
אין לי כח להתווכח איתך |
יובל אני איתך !!
U my no' 1 NIGAAAA !! |
|
|
| TTman |
| הוא בלגי, ואין על זה ויכוח |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by TTman
הוא בלגי, ואין על זה ויכוח |
יש עוד משהו שאין עליו ויכוח...
הוא מכוער ממש |
|
|
| sputnik_IL |
עוד משהו קטן
הוא מכור למי חמצן 9%
:tongue3 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחח ראה ערך קוסמיק גייט :)
שמע כרובי...
קשה להנות מאוד ממסיבה כזאת אלא אם כן אתה על העמדה כל הלילה...
כמו שהייתי אצל גילן...
שמתי זין על מי שהיה שם ופשוט הייתי כל הסט על העמדה שלו!!
וככה הולך להיות פלוס מינוס בטייסטו אני מאמין
אלא אם כן יחדשו ולא יהיה כאלה ילדים קטנים שם :) |
מי ישמע היית על העמדה
ב
TLV
הוא עומד מטר ממך...
כולה עמדת לפני הזכוכיות
כמו כולנו... |
|
|
| Gil Shwarts |
אני הייתי הכי קרוב :)
נה נה נה נה נה
חחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מי ישמע היית על העמדה
ב
TLV
הוא עומד מטר ממך...
כולה עמדת לפני הזכוכיות
כמו כולנו... |
נו נכון...
אי אפשר הרי להיות באמת על העמדה... סתום גיל!#$
אני מדבר על זה שאני לא איפה שכל הגמדים המכוערים שלא מבינים עניין נמצאים
אני ממש לידו... שזה במקרה איפה שאתם הייתם גם... הכי נוח
והייתי אתמול בגני התערוכה...
זה חתיכת מקום ענק
הבנתי אפשר להכניס שם 10000 איש בנחת... |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחח
הייתי על העמדה או לא הייתי על העמדה?
הייתי כל כך קרוב שעפה עליי טקילה מהכוס של גיילן!! :):D:D:D:D
סעמק כמעט הרס לי ת'מצלמה הכלב הבלגי הזה :) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by deluxe
יש עוד משהו שאין עליו ויכוח...
הוא מכוער ממש |
ר-א-ס-מ-י
:D |
|
|
|
|