return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שלום חברים!!!
View this Thread in Original format
Major_X
יש לי שאלה מקצועית אליכם
היום חבר מהעבודה שאל אותי שאלה שאשכרה לא ידעתי לענות לו עליה
הוא שאל אותי למה דיגיי מנגן עם פטיפון
ולא עם CD
אמרתי לו שיש משהו עם האיכות של הויניל אבל הוא רצה תשובה מקצועית
כשאני חושב על זה אין לי באמת מושג למה זה ככה
זה נראה לי פשוט יותר טבעי ומקצועי לתקלט עם ויניל...
אשמח לתשובה מקצועית ועניינית.
אייל.
Gil Shwarts
הויכוח הזה הוא לא תקנה אחי...
יש כאלה שטוענים שוינילים יותר טובים מדיסקים
יש כאלה שטוענים ההיפך ולכל טיעון יש הסבר הגיוני...
רק שאני לא במצב להיזכר בזה כרגע :)
Sm0keMachine
זה פשוט..
יותר כייף לתקלט עם ויינילים..
וגם אפשר לעשות סקרצ'ים:D
Major_X
זה גם מה שאמרתי לו!
אבל זה לא מספק אותו...
HyPeRSoNiC
אחי, הייתה לי שיחה עם עודד על זה
הוא אמר משהו מאוד יפה......
שזה עניין של מסורת..... הפטיפון תמיד היה כלי התיקלוט האולטימטיבי.... וקשה להיפרד..... אבל לאט לאט העולם עובר לדיסקים.... בעיקר עכשיו כשיש סי די פליירים שמתנהגים כמו פטיפונים..... כמו הדנון החדש והפיוניר אלף.....

יש גם את כל הקטע הזה שיותר כיף, יותר קשה, ויותר מקצועי לעבוד על פטיפונים, ואתה גם נראה יותר טוב כשאתה עובד על פטיפונים, ככה שזה גם יותר מרשים...........
ADiSH
האיכות באמת יותר טובה, אבל זה נהרס מהר ומאוד רגיש
s0undw4v3
בעקרון דיסק (דיגיטלי) מגיע ל-44 קילו הרץ - לעומת תקליט ויניל שמגיע ל-48.
האוזן האנושית מסוגלת לשמוע רק
20Hz-20KHz

ואולי טיפה פחות אפילו.

אנחנו (הדור הזה) רגיל לשמוע יותר מדיסקים ולכן תקליט ישמע לחלק שונה מהרגיל.
את התדרים שלא שומעים - מרגישים! לכן תקליט הוא יותר חם ועמום
מדיסק.
Scorchio
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי, הייתה לי שיחה עם עודד על זה
הוא אמר משהו מאוד יפה......
שזה עניין של מסורת..... הפטיפון תמיד היה כלי התיקלוט האולטימטיבי.... וקשה להיפרד..... אבל לאט לאט העולם עובר לדיסקים.... בעיקר עכשיו כשיש סי די פליירים שמתנהגים כמו פטיפונים..... כמו הדנון החדש והפיוניר אלף.....

יש גם את כל הקטע הזה שיותר כיף, יותר קשה, ויותר מקצועי לעבוד על פטיפונים, ואתה גם נראה יותר טוב כשאתה עובד על פטיפונים, ככה שזה גם יותר מרשים...........


אגב
סקראץ' שיוצא מ
CDJ-1000 \ Denon 9900

בחיים לא יישמע כמו סקראץ' שיוצא מוייניל בגלל שהוא דיגיטלי והוא יוצא מתבנית כלשהיא שקיימת במכשיר
לעומת פטיפון שמוציא כל פעם סקראץ' שונה

בכל מקרה
זה בולשיט שאת התדרים הנמוכים מרגישים יותר הכל תלוי במערכת ההגברה
ואגב הצליל של
CD
הוא הרבה יותר נקי וברור מוייניל
Ariels
האוזן האנושית שומעת החל מ20 הרץ אבל תדרים יותר נמוכים שלא נשמעים מורגשים... אכן

כדי להרוג תרנגולות משתמשים ברמקולים שמשדרים גלים בתדר כזה
בעוצמה גבוהה האוזן לא תשמע את הגל אבל עבור הגוף של
התרנגולת זה כמו חבטה חזקה ולכן הן מתות

בקטע הזה אין הבדל בין תקליטים לדיסקים מכוון ששניהם מכילים את הטווח
תדרים הזה ולהיפך, דיסק שמשדר צליל דיגיטלי לא ישמיע את הטווח
תדרים הזה מכוון שהצליל מאוד מדוייק, לעומת זאת בתקליט
המחט שחוטפת את הקפיצה שולחת תהודת גלים לצידי הגרוב
כלומר, המסילה של התקליט והגלים שחוזרים מהגרוב
גורמים למחט לרעוד בתדר כזה שנשמע באוזן אנושית

low gain זו הסיבה שבתקליט יש
יותר עמוס וחי מבדיסק אבל מצד שני היצירה
אינה נשמעת כפי שהיוצר רצה שתשמע אותה

בהשמך לעניין המסורת, רוב השחרורים החדשים יוצאים בויניל
משהו שנשאר מימים עברו ולכן תקליטן שרוצה להיות עדכני בחומר
יתקלט על וינילים למרות שהדבר קשה יותר ודורש יותר כשרון ומאמץ
רק על מנת לנגן את החומר העדכני ביותר
מאוד טכני ומאוד פשוט אבל יש גם את הקטע של הפוזה שבסוספו של
דבר - תדמית זה גם אחד מהדברים שבונים תקליטנים
אחרי הכל כמה אנשים מתלהבים מהשם טיאסטו בלי שהם בכלל
?!!?! יודעים על מה לעזאזל הם מדברים

אה צח, דרך אגב לגבי הסקראטץ' הדיגיטלי
זה לא נכון כ"כ המכשירים האלה פשוט יוצרים הדמיה של החריטה של הגל קול
ומדמים את האפקט שנוצר בהעברת מחט במהירויות שונות
מה שכן גורם לסקראטץ' להשמע שונה זה עצם העובדה
שהלוגריתם לעולם לא יחקה מציאות באופן מדוייק לחלוטין והג'וג קטן יותר
דבר שמקטין את טווח השליטה שלך בסקראטץ
Scorchio
quote:
Originally posted by Ariels
האוזן האנושית שומעת החל מ20 הרץ אבל תדרים יותר נמוכים שלא נשמעים מורגשים... אכן

כדי להרוג תרנגולות משתמשים ברמקולים שמשדרים גלים בתדר כזה
בעוצמה גבוהה האוזן לא תשמע את הגל אבל עבור הגוף של
התרנגולת זה כמו חבטה חזקה ולכן הן מתות

בקטע הזה אין הבדל בין תקליטים לדיסקים מכוון ששניהם מכילים את הטווח
תדרים הזה ולהיפך, דיסק שמשדר צליל דיגיטלי לא ישמיע את הטווח
תדרים הזה מכוון שהצליל מאוד מדוייק, לעומת זאת בתקליט
המחט שחוטפת את הקפיצה שולחת תהודת גלים לצידי הגרוב
כלומר, המסילה של התקליט והגלים שחוזרים מהגרוב
גורמים למחט לרעוד בתדר כזה שנשמע באוזן אנושית

low gain זו הסיבה שבתקליט יש
יותר עמוס וחי מבדיסק אבל מצד שני היצירה
אינה נשמעת כפי שהיוצר רצה שתשמע אותה

בהשמך לעניין המסורת, רוב השחרורים החדשים יוצאים בויניל
משהו שנשאר מימים עברו ולכן תקליטן שרוצה להיות עדכני בחומר
יתקלט על וינילים למרות שהדבר קשה יותר ודורש יותר כשרון ומאמץ
רק על מנת לנגן את החומר העדכני ביותר
מאוד טכני ומאוד פשוט אבל יש גם את הקטע של הפוזה שבסוספו של
דבר - תדמית זה גם אחד מהדברים שבונים תקליטנים
אחרי הכל כמה אנשים מתלהבים מהשם טיאסטו בלי שהם בכלל
?!!?! יודעים על מה לעזאזל הם מדברים

אה צח, דרך אגב לגבי הסקראטץ' הדיגיטלי
זה לא נכון כ"כ המכשירים האלה פשוט יוצרים הדמיה של החריטה של הגל קול
ומדמים את האפקט שנוצר בהעברת מחט במהירויות שונות
מה שכן גורם לסקראטץ' להשמע שונה זה עצם העובדה
שהלוגריתם לעולם לא יחקה מציאות באופן מדוייק לחלוטין והג'וג קטן יותר
דבר שמקטין את טווח השליטה שלך בסקראטץ


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


חחח סתם


עזוב את הקטע שהג'וג קטן יותר מה שהולך שם זה שיש תבנית מסויימת שמאוחסנת במכשיר שנשמעת כשאתה מבצע תנועה כלשהיא אמנם זה יישמע שונה אבל זה מורכב מסמפלים קבועים

בקשר לגודל הג'וג זה עומד להשתנות החל מהשביעי לחודש הזה:




כן כן פטיפון בגודל טבעי שמנגן
CD-R, MP3 CDs
ותומך גם בכרטיסי מדיה.

DjChook
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
coby
פאאקקקקק

איזה פטיפון :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement