|
Nog meer dance op nederlandse radio
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Een opvallend nieuw programma in het weekeinde is het 12 uur durende dance-programma 3FM BPM (Beats Per Minute), dat een unieke samenwerking is tussen de TROS, VPRO en BNN. Tussen 19:00 uur zaterdagavond en 09:00 uur zondagmorgen hoor je de de allerbeste dance uit alle genres.
Ben benieuwd wat we hiervan kunnen verwachten. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik zag het ook gister in ik geloof de metro staan. 3FM geeft toe dat ze te weinig aan dance hebben gedaan de afgelopen tijd.
Mooie manier om het in te halen dacht ik zo, alleen nog even de programmering afwachten dan... |
|
|
| Chicane |
Ze hadden een paar weken DanceCentral gehad, met als belofte iedere week een gastmix en een registratie uit een of andere bekende toko.. welgeteld zijn Precision, ScumFrog en C-Jay (live @ The Sessions) geweest die interessant genoeg waren. Verder suckte de presentator vrij hard (geen ervaring mee hoe hard :D) en was het meer een kopie van Studio 54 waarbij de top 10 dance platen voorbij kwamen (in de trent van al het commerciele wat ook op TMF voorbij komt, namen als Marc Aurel als u begrijpt wat ik bedoel..). Gelukkig is deze ellende na 1 seizoen al uit de programmering geschrapt.. op het forum waren wel 10 hele berichten, waaronder 5 van de presentator zelf.. hoe-ra..
Verder heeft 3FM alleen maar Danceroom wat wel redelijk goed te pruimen is, Tiesto is al paar keer langs geweest, San, Lucien Foort, Fred Numf gewoon de top van de nederlandse scene is daar wel minstens een keer geweest. Jammer alleen dat het maar een 30-45 minuten non stop mix is en de rest boel..
Ben benieuwd. |
|
|
| magrec |
Ja danceroom was wel ok :) san kwam er vaak langs en emjay ook.
Af en toe hadden ze 's nachts ook upcoming dj's maar dat was ook vaak echt te vaag voor woorden. Urban, electro drum & bass enzo |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
Studio 54 |
Wat is dat dan voor radiozender? |
|
|
| arj1o1 |
| nog meer? net of er al veel is :p |
|
|
| magrec |
| Hhehe nee ik denk dat 3fm wel een aanvulling zou kunnen zijn op het dance aanbod van nu. Vooral de medewerking van vpro doet mij iig hopen op heel veel leuke nieuwe muziek :D |
|
|
| moogwai |
| Hopelijk zit er iets leuks tussen die uitzendingen... ik wacht af. |
|
|
| Fkwebeman |
Dat VPRO meedoet is niet slecht denk ik..
die hebben aandacht voor muziek wel hoog in hun lijstje staan.
Maar zou 3fm niet al een beetje te laat zijn? Ik bedoel, met ID&T en dance department (is vrijwel het enige van 538 waar ik nog wel eens naar luister) is de dance liefhebber ook al vrij goed bedeeld.
maar ja, meer is nooit mis natuurlijk..
en als 538 om 6:00 stopt, kun je gewoon tot 9:00 schakelen naar 3fm :D :D
nu maar hopen dat ze idd niet al te vaag gaan doen. |
|
|
| magrec |
Vanaf aanstaande zondag gooien we ‘t helemaal om op 3FM. Een beetje meer van het beste en een beetje beter van alles, zullen we maar zeggen
Veel dance in elk geval. Vanaf 01.00 uur (en dan is het nog eigenlijk zaterdagnacht) komt het splinternieuwe programma Dancetination Live drie uur lang live vanuit een van de betere clubs van Nederland. Eigenlijk vonden we een uurtje Weekender veel te kort. Vanaf nu dus 3 uur lang de beste en allernieuwste dance en exclusieve mixen gepresenteerd van Mick Boskamp en co-hosts Eric de Man en Matthew Dekay. In deze eerste aflevering hoor je meteen een uur durende exclusieve mix van John Digweed. |
|
|
| moogwai |
| Heeft er iemand vannacht nog iets van gehoord? |
|
|
|
|