|
Eindelijk een lange SAMPLE van het nummer wat ik zo lang zoek, DOWNEN DUS!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| KUNNEN JULLIE REPLYEN IN DE UNKNOWN TRAX SECTION????? DAN GAAN TENMINSTE MEER MENSEN HET SAMPLETJE DOWNEN.:D :D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
KUNNEN JULLIE REPLYEN IN DE UNKNOWN TRAX SECTION????? DAN GAAN TENMINSTE MEER MENSEN HET SAMPLETJE DOWNEN.:D :D :D |
OK doen we (ik tenminste wel) blijft een vet nummertje trouwens |
|
|
| moogwai |
Mwahh... ik vind het maar een matig nummer (eerste indruk.. kan nog veranderen).. te veel "clubby" voor mij :) Maar ik hoor iets van "only one" dit zou weleens de naam van het nummer kunnen zijn.
Het klinkt verder wel bekend.. maar ik zou niet weten wat voor nummer het is. |
|
|
| TranceFool |
Heb net deze mail gestuurd. Hoop dat ik antwoord krijg :D
He, House Negro. Allereerst wil ik ff zeggen dat je altijd heerlijk draait. Maar ik heb een vraag. Ik hoop dat je tijd hebt om em te beantwoorden, zou je erg dankbaar zijn!!!!
Een tijdje geleden was er een een uitzending op TMF van de deejays in de Lexion, jij werd daar geinterviewd. Je weet vast wel wat ik bedoel. Voor jou draaide DJ Jochen, het gaat eigenlijk om hem, maar kan hem nergens bereiken of een site vinden. Maar goed hier gaat het om (je weet denk ik wel wat ik bedoel want je bent er al eerder over gemaild). DJ Jochen draaide een nummer met de male vocals "There Can Be....Only One" Het is een vette club-trance plaat met veel energy, qua style heeft ie iets weg van Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights.
Je bent hier al een keer eerder over gemaild. Ik weet dat het een promo is, maar zou je wat meer info over het nummer kunnen geven: Is ie door Jochen geproduceerd? wat is de titel? wanner wordt ie gereleased?
Ik zou je echt heel dankbaar zijn als je mij deze info kan geven!!! Als je dat niet kan, zou je mij misschien kunnen vertellen hoe ik in contact kan komen met Jochen? Ik ben een hele grote fan van de trance-scene in het algemeen, wil hier later ook iets in gaan doen, ben ook actief bezig. Verder wil ik je veel suc6 wensen voor in de toekomst!!!!
HOOP DAT JE ANTWOORD!!!!
Mail:
1. [email protected][/email]
2. [email][email protected]
THANX!!!! |
|
|
| Blik |
| ik zou het sampletje er ook bij geven voor de zekerheid...... |
|
|
| TranceFool |
Hmm, zie gelijk een grote spelfout ---> antwoord id natuurlijk met DT (en fat op het VWO haha :D :D )
Maar goed voor de mensen die hem ook strak vinden: ik hoop dat ik snel antwoord krijg.
Voor de mensen die hem niet cool vinden: smaken verschillen gelukkig ;). Hij klinkt misschien wat commercieel (boeit eigenlijk niet), maar als je er een paar keer naar geluisterd hebt vind je em misschien veel beter!!!!
Latuurrzzz.... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
ik zou het sampletje er ook bij geven voor de zekerheid...... |
Hij weet wel wat ik bedoel, hij had al eerder van iemand een mail gekregen, hij gaf alleen de titel nie dus. Sample zou altijd nog kunnen ja, ;) Thanx voor de tip :) |
|
|
| moogwai |
| Ik was gisteren op onze Salou Afterparty :D en daar had iemand de cd Trance, The Ultimate Collection bij... en daar stond dit nummer dus op. Ik weet niet meer hoe het nummer heette... maar in ieder geval was dit het nummer dat op cd1 na Camilia - Get Your Thing Together kwam :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik was gisteren op onze Salou Afterparty :D en daar had iemand de cd Trance, The Ultimate Collection bij... en daar stond dit nummer dus op. Ik weet niet meer hoe het nummer heette... maar in ieder geval was dit het nummer dat op cd1 na Camilia - Get Your Thing Together kwam :) |
bel die lul op van die CD en vraag de naam van dat meesterlijke plaatrje!!!!!!!!!!!! |
|
|
| TranceFool |
Dat is in ieder geval al wat:p Ik ken de CD wel van naam, maar heb em niet. Dus als iemand die de CD heeft em ff door zou willen spitten zou ik heel erg blij zijn ;)
BTW. 1e post na mn vakantie! |
|
|
| Dj Lex |
| Hey zou dat covertje van die cd niet gewoon op 1 van die sites staan? |
|
|
| Blik |
| ok, in de andere thread over dit nummer staat dat het "The Judge - Only One" is, staat een sample bij en het is hem echt!!!!!!!! |
|
|
|
|