|
Eindelijk een lange SAMPLE van het nummer wat ik zo lang zoek, DOWNEN DUS!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Ja, geweldig!!!! nu moeten we hem alleen nog ff vinden, Audiogalaxy doet op dit een beetje vreemd bij mij, dus als iemand weet waar we dit nummer kunnen vinden..... |
|
|
| Dj Lex |
| zoek ik hem wel ff op WinMx |
|
|
| Dj Lex |
| Blijkt dus maar weer dat WinMx niet zo'n geweldig programma is voor trance, want heeft helemaal nix gevonden.:mad: |
|
|
| Henkie_henk |
| lol en die cd is ookal op geen enkel pubje.. hijs wel al gerequest :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| en dat kutAudiogalaxy heeft hem ook al niet, hijs wel een keertje online geweest, maar niet op dit moment:( |
|
|
| TranceFool |
| Dat wordt dus wachten:( |
|
|
| Dj Lex |
| Ja idd Trancefool wachten. Dat hebben we gelukkig nog niet zo lang gedaan. Ik zit nou al zo'n drie weken ofzo te wachten. Zonde man zo'n nummer moet gelijk groots uitgebracht worden:D :D |
|
|
| TranceFool |
| Yahooeee ik heb em bijna, ik heb toegang tot de A en de B-kant dus over een half uurtje heb ik ze allebei, gonna share it with you guys!!!!:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| TranceFool |
| OK, ik heb de A en de B-kant, de B is veel beter en ook hoe we hem kennen. Voor de liefhebbers wil ik ze wel in een locker gooien, maar dat wordt dan pas vanavond, of iemand moet met een ander adresje komen, wat niet al te moeilijk is voor mij:p |
|
|
| Dj Lex |
Je had toch zelf ook een locker?
En anders maak je een eigen locker aan trancefool. Goed iig dat je hem gevonden hebt. :D :D :D |
|
|
| Blik |
| jongens, sinds gisteren is die al te downen op s-zone, voor het geval jullie het niet wisten |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
jongens, sinds gisteren is die al te downen op s-zone, voor het geval jullie het niet wisten |
Ah ik wilde net tikken dattie 16 juli uit was gebracht
The_Judge-Only_One-Vinyl-2001-UTE
Nou hebbus dus dat nummertje
*Case Closed* (ofnie modjes :D)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|