return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: [1] 2 3 4 
Projet Quebec 01
View this Thread in Original format
RnakR
ARMIN VAN BUUREN - JEUDI 9 OCTOBRE

c'est la semaine de relâche pour moi a l'UdeM a partir de ce jeudi !
je suis partant pour enfin aller au dag ...

on organise de quoi ?
Ace_V
Wtf! Nous n'avons pas de relache!!! juste lundi le 13. J'aimerais bien d'y aller. J'ai un cours vendredi, alors je vais savoir la semaine en avance... AVB au Dag, ca va etre malade!!!:crazy:
KrinKer
WOOOAA !!

Des ta dans ma ville ... qui ne sont ni eldamry ni windex ??

Woa ... y'as kkchose qui vas pas ... surtout que c jusse 15 $ pour van buuren :)

Lol

Au pire envoyer moi un tit message si vous vnez .. ma m'arranger pour aller prendre une beer avec vous certain ( quoi que anyway ma être au dag comme a tous les jeudi soir :)


VIVE LE DAG !

KrinKer
mastercongo
im going also. im driving there so im probably gonna get lost :P time to look for a map
EldamRy
j'ai tu vriament besoin de dire que je vais etre la ?
Windex_
count me in as well :D

wow, this could be the 2nd biggest TA gathering in Quebec City... If I remember correctly, there were 3 of us last time, which is, if I still know how to count correctly, a 100% level of attendence!

Master: don't need a map... everybody knows where the Grande-Allée is!

I just hope this is not another hoax :rolleyes: :p
Biggy
I am driving to Quebec city so maybe you can follow me?
RnakR
biggy t'a une van ???:cool:
ahlamalek
quote:
Originally posted by Biggy
I am driving to Quebec city so maybe you can follow me?


follow you ?!?!? at 200KmH hahahahah no thanks :D
KrinKer
COME ON PEOPLE !!!!

IT'S NOT THAT HARD TO GO TO DAGOBERT !!!

Just crosed the bridge ... there a boulevard ... called

BOULEVARD LAURIER

Wich eventually turns out to be the Dagobert .... and believe me .. with all the reparation they're doing on GRANDE ALLÉE you will never miss the street ... and if ever u still don't know how to get there ...

CALL ME we'll go together .... everybody ... i'll show you aroung ...

( damn montrealers who can't drive ! )

lol

KrinKer

RazerYokes
j'y serai avec quelques pôtes :)

KRINKER!! VA LIRE TES PRIVATE MESSAGE! je t'ai envoyé un truc plutôt important le 16 août dernier et tu ne l'as même pas encore lu!

~ Patrice
fastmp3
lol Patrice tu vas attendre toute ta vie :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement