|
id contest 7
|
View this Thread in Original format
| Rising |
אז ככה יש כרגע תחרות זיהוי שירים ..
תוכלו למצוא אותה כסטיקי במיוזיק דיסקשן או בלינק הבא:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=124330
עבדתי על החרא הזה דיי קשה...הבעיה היא שיש ממש קצת משתתפים
אולי תנסו???? מה יכול להיות..
צח ועודד בדרך לשלוח לי את הניסיונות שלהם
אז יאללה... עוד שבועיים נותרו :rolleyes:
LaterZzZZzzzzzZ.. :crazy: |
|
|
| divx-master2 |
פששש בואנה אחי.. כל הכבוד.. אני לאאא כל כךךךך מבין בטראקים .. לפחות לא עכשיו (אולי פעם הייתי מצליח לזהות כמה )
אבל אני לא ממש מצליח לזהות משהו מהסמפלים
חפיף..:stongue: |
|
|
| Sniper |
אני כבר הרמתי ידיים מיזמן..:]
חחח אורן ממש מטורף |
|
|
| DJ_Yuval |
| וואלה אין לי מושג כולם פה ישנים או מה |
|
|
| Shahar |
זיהיתי כמה ושלחתי לך אימייל אני חושב
תכתוב תשמות יש הרבה טובים שם |
|
|
| Rising |
| שחר יא ערבי לא שלחת..... |
|
|
| Shahar |
יכול להיות שתצודק
לא יוצא לי לאחרונה להיות הרבה בבית אז אני במחשב ככה ככה...בכל מקרה שמת שם דברים טובים
נסה לזהות את הסמפלים ששמתי בטרד זיהוי
ותכתוב פה תשמות של הטראקים שנתת |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
יכול להיות שתצודק
לא יוצא לי לאחרונה להיות הרבה בבית אז אני במחשב ככה ככה...בכל מקרה שמת שם דברים טובים
נסה לזהות את הסמפלים ששמתי בטרד זיהוי
ותכתוב פה תשמות של הטראקים שנתת |
טוב סבבה שהתחרות תסתיים אני אכתוב |
|
|
| Shahar |
טוב בינתיים תנסה לזהות תטראקים
:P |
|
|
| coby |
הצלחתי לזהות טראק אחד ואני אפילו לא זוכר איך קוראים לו : \
אבל אין שם שומדבר מוכר
תעשה אחד למתחילים
ואחד למשוגעים |
|
|
| Hell_Copter |
אחי... בראסמי אני יגיד לך...
אני לא מכיר את השמות שהבאת בכלל!!!!
אולי 5-10 שמות מאלה אני שמעתי אי פעם...
מאיפה הפלצת את כל הטראקים האלה?!? |
|
|
|
|