|
Johan's nieuwe mix-CD (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Joost008
Dit cdtje ziet er idd erg lekker uit als hij nou ook nog eens goed gemixed is.... |
Goh, iedere gek die een beetje kan mixen, kan een cd in elkaar draaien. Geef mijn al die platen, een week of 2, en ik heb ze ook in elkaar gedraaid.
Sorry, maar ik vind dit een 1000-in-een-dozijn cd. Het is niet omdat ik niet van Gielen hou, of niet naar Trance luister, maar deze nummers staan ook op de Armin cd, of op de andere trance-dubbelaars die er uit zijn gekomen. Wat is hier dan speciaal aan?
Begrijp wel dat mensen um kopen omdat de naam van Gielen er aan verbonden is.
Maar voor tranceliefhebbers is de tracklisting inderdaad wel goed!
Recorded 2 vond ik ook cool vooral als ik stoned ben :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is niet omdat ik niet van Gielen hou, of niet naar Trance luister, maar deze nummers staan ook op de Armin cd, of op de andere trance-dubbelaars die er uit zijn gekomen. Wat is hier dan speciaal aan?
|
De CD van Armin is een enkele CD terwijl dit 2 cd's zijn, waarschijnlijk zal je dezelfde prijs moeten betalen voor beide CD's dus dan is deze CD eigenlijk iets interessanter :)
welke andere trance dubbelaars hebben dan ongeveer dezelfde tracklisting? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Maar als ik t goed begrijp draait de DJ wel gewoon de platen en mixed ze, en als er een foutje zit wordt die gemasterd? Of wordt ie helemaal via de vomputer gemixed? Als dat zo is maakt t niet uit welke naam erboven staat en da zou minder zijn....Zo doen ID-T volgens mij wel hun mix-cd's |
Sommige cd's zijn wel redelijk live.. die nieuwste van Ferry kun je goed horen dat ie live in een club is gemixed... daar zitten nog een paar schoonheidsfoutjes, maar die je in de club ook nooit zou merken :)
Die cd's van ID&T, zoals ID&T trance & Hardhouse, etc zijn gewoon met de computer gemixed.. daarom zijn die overgangen ook allemaal vrij soepel.
Snuggle je hebt wel gelijk over de "1000-in-een-dozijn cd".. dit had ook wel ID&T trance 2003 vol. 2 kunnen zijn... maar dit neemt dus niet weg dat er gewoon goede nummers op staan :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Snuggle je hebt wel gelijk over de "1000-in-een-dozijn cd".. dit had ook wel ID&T trance 2003 vol. 2 kunnen zijn... maar dit neemt dus niet weg dat er gewoon goede nummers op staan :) |
Vind ik echt gelul! Want als je de tracklist bekijkt herken je Gielen zijn sound erin en dat is bij Armin zijn cd ook. En Id-t cd's zijn de nummers van het moment die iedereen al kent en er staan nooit promo's op en dat is hier wel het geval.
Maar als je uberhaupt zo denkt moet je gewoon lekker geen cd's meer kopen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vind ik echt gelul! Want als je de tracklist bekijkt herken je Gielen zijn sound erin en dat is bij Armin zijn cd ook. En Id-t cd's zijn de nummers van het moment die iedereen al kent en er staan nooit promo's op en dat is hier wel het geval.
Maar als je uberhaupt zo denkt moet je gewoon lekker geen cd's meer kopen. |
Nou als dat zo is zul je wel gelijk hebben, dan heb ik er misschien geen kijk op. Als het zo is, mijn excuses, maar het lijkt mij zo standaard etc wat ik al schreef. |
|
|
| DJ_Siesta |
misschien was die suspension van een aantal maanden geleden niet genoeg
vooral zo doorgaan!
M.V.G.
Blik |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
snuggle is een dikke nicht-zeiker
:D |
Hier waren we nu wel mee klaar?
Als jij je nou eens normaal in een gesprek gaat mengen.
Wat je nu weer zegt slaat werkelijk nergens op.
Totaal niets lachwekkends aan. |
|
|
| SnuggLe |
snuggle is een dikke nicht-zeiker
|
misschien was die suspension van een aantal maanden geleden niet genoeg
vooral zo doorgaan!
M.V.G.
Blik |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hier waren we nu wel mee klaar?
Als jij je nou eens normaal in een gesprek gaat mengen.
Wat je nu weer zegt slaat werkelijk nergens op.
Totaal niets lachwekkends aan. |
Ach joh, laat die jongen toch, hij heeft het al moeilijk zat. Het is frustrerend om in Friesland te wonen waar de koeien mooier zijn dan de vrouwen. En als hij dan nog trendsetter wil blijven met al zijn hippe breezah-kleding, dan moet hij daarvoor al zijn 3 hersencellen gebruiken. Blijft er over: 0. Dus daarom is het peil op het forum van hem zo laag.
Neem het hem niet kwalijk.....we zijn het toch gewend? |
|
|
| DJ_Siesta |
lol, het was sarcastisch bedoeld, maar maken jullie "grote" mensen toch druk om. omg
hahahahahhahahahhaa |
|
|
| New Wave |
lol, het was sarcastisch bedoeld, maar maken jullie "grote" mensen toch druk om. omg
|
Leg ons dan eens uit waar je sarcastisch om moest antwoorden en waarom jouw post er dan sarcastisch bij past. Want wij begrijpen dit niet. Jouw manier van communicatie is op momenten veelal overbodig, onzinnig, kinderachtig en volstrekte doelloos. |
|
|
| DJ_Siesta |
kom op man, snuglle zeikt de laaste tijd alles af wat geen techno is, zou dj rush dit gemixt hebbe dan zoudie het supervet vinden
altijd dat kansloze gezeik van die gozer, nu weer. standaard dit, standaard dat.
mijn mening daarover is dat hij een zeikerd is, en hij zeikt toch ook? ;) |
|
|
| New Wave |
kom op man, snuglle zeikt de laaste tijd alles af wat geen techno is, zou dj rush dit gemixt hebbe dan zoudie het supervet vinden
altijd dat kansloze gezeik van die gozer, nu weer. standaard dit, standaard dat.
mijn mening daarover is dat hij een zeikerd is, en hij zeikt toch ook? ;) |
Nee, hij zeikt juist niet, dat zegt hij zelf namelijk ook.
Hij geeft zijn mening over muziekstylen en schrijft hoe hij over sommige dingen denkt.
Dat mensen dat anders zien wordt gewoon besproken ine en discussie.
De manier waarop jij de discussie binnen stapt is op zo'n moment totaal niet aan de orde.
De relatie tussen jouw en Snuggle is al 0,0 dus zo'n sarcastische reactie is gewoon niet lachwekkend te noemen. De volgende keer zou ik nog eens nagaan bij welke mensen je het kan schrijven.
Een geintje van jouw naar Snuggle toe heeft voor vele geen humoristische waarde omdat je het bij hen al flink verneukt hebt. |
|
|
|
|