|
Johan's nieuwe mix-CD (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Idd, recorded 2 was ook goed te pruimen.
Maar als ik t goed begrijp draait de DJ wel gewoon de platen en mixed ze, en als er een foutje zit wordt die gemasterd? Of wordt ie helemaal via de vomputer gemixed? Als dat zo is maakt t niet uit welke naam erboven staat en da zou minder zijn....Zo doen ID-T volgens mij wel hun mix-cd's |
Nah de Gu's bijvoorbeeld, die platen worden gewoon opgenomen en dan in protools gejaagd en dan kunnen ze alles mooi editen e.d. dat doen de dj's meestal nog wel zelf!! je wordt eenbeetje genaaid maar je krijgt er ook wel weer een cd voor terug die je niet zou kunnen horen als je live naar de dj's luistert. Maar ja je weet soms ook niet of het nu echt live gemixed is of dat het een studiomix is. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Nah de Gu's bijvoorbeeld, die platen worden gewoon opgenomen en dan in protools gejaagd en dan kunnen ze alles mooi editen e.d. dat doen de dj's meestal nog wel zelf!! je wordt eenbeetje genaaid maar je krijgt er ook wel weer een cd voor terug die je niet zou kunnen horen als je live naar de dj's luistert. Maar ja je weet soms ook niet of het nu echt live gemixed is of dat het een studiomix is. |
Dat was toch ook zo met die Magik 7 ofzo van triesto..die live in Los Angeles ofzo...die heeft die knakker ook in Breda nog effe over gedaan. Vind de exclusiviteit dan wel enorm dalen, er staat immers op dat het live is/was. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat was toch ook zo met die Magik 7 ofzo van triesto..die live in Los Angeles ofzo...die heeft die knakker ook in Breda nog effe over gedaan. Vind de exclusiviteit dan wel enorm dalen, er staat immers op dat het live is/was. |
Magik 6 daarentgen was volgens mij wel echt live opgenomen en dat is wel de beste magik....toeval of niet..?
btw, je schrijft tiesto. Klein beetje respect voor de man die nederland qua trance op de wereldkaart gezet heeft is wel op zn plaats vind ik.... |
|
|
| magrec |
hehe mij maakt het wat betreft cd'sniet zo uit maar goed een aantal dj's mixen nu toch hun cd's live anyway uiteindelijk val je toch buiten de boot als je met een extreem strak gemixte cd op de proppen bent gekomen terwijl je live de ene fout na de andere maakt :happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
| Tracklisting ziet er redelijk goed uit, draait Johan dit tegenwoordig ook live of niet ?? Ben hem een klein beetje uit het oog verloren, na een paar dramatische avonden in de Eau met hem. Dus ik ben op dit moment een beetje meningloos over Johan. |
|
|
| Biohazard |
| Grappige CD om te downen en te fikken, leuk voor in de bus/trein ofzo |
|
|
| arj1o1 |
| toen ik johan live zag in de lokale discotheek was zijn mixen totaal niet slecht |
|
|
| MaGiK54 |
| Issie tegenwoordig ook al MC aan het spelen :conf: Ik merk het al ik heb weinig gemist de laatste tijd met Johan. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by arj1o1
toen ik johan live zag in de lokale discotheek was zijn mixen totaal niet slecht |
nou op dance again anderhalve week geleden draaide die nogal kut, mixtecnisch was het soms echt drama |
|
|
| Biohazard |
| Nee dat praten is er apart bij gedaan, alleen de eerdere GUs van Oakenfold en Nick Warren zijn Live |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ja misschien heb gelijk,
maar luister is Global Underground 24, Danny Howells, cd 1 en dan tussen de 7 en de 12 minuten..
kraakt en je hoort ook mensen er doorheen praten..
sommmige zullen live zijn en andere niet prob. |
euh.. bedoel je 24/7 door danny howells of gu024 door nick warren?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
kom op man, snuglle zeikt de laaste tijd alles af wat geen techno is, zou dj rush dit gemixt hebbe dan zoudie het supervet vinden
altijd dat kansloze gezeik van die gozer, nu weer. standaard dit, standaard dat.
mijn mening daarover is dat hij een zeikerd is, en hij zeikt toch ook? ;) |
Rush? Daar luister ik nooit naar, en daar vind ik ook geen RUK aan.
Nee, hij zeikt juist niet, dat zegt hij zelf namelijk ook.
Hij geeft zijn mening over muziekstylen en schrijft hoe hij over sommige dingen denkt.
Dat mensen dat anders zien wordt gewoon besproken ine en discussie.
De manier waarop jij de discussie binnen stapt is op zo'n moment totaal niet aan de orde.
De relatie tussen jouw en Snuggle is al 0,0 dus zo'n sarcastische reactie is gewoon niet lachwekkend te noemen. De volgende keer zou ik nog eens nagaan bij welke mensen je het kan schrijven.
Een geintje van jouw naar Snuggle toe heeft voor vele geen humoristische waarde omdat je het bij hen al flink verneukt hebt. |
Dank u dank u, iemand die het begrijpt.
Ik zeik het juist helemaal niet af nu, ik probeer iets te bespreken/discussieren.
Of vinden andere mensen van niet? Ik zal me wel wat inhouden ivm trance etc, ik wil niet op Magrec gaan lijken ;) :p |
|
|
|
|