|
Ferry Corsten @ DV
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Ferry Corsten draait op de Mainstage op DV... Echt wel bruut is dat. :D:D
Tevens verzorgt hij de cd van Dancevalley dit jaar. Echt wel vet. :D:D
Nog maar 5 weekies.... :D |
|
|
| SnuggLe |
Ja echt wel BETER!! Ook Montana draait op het Mainstage dit jaar!
Dance Valley wordt echt weer toppie...! HET feest van het jaar...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
ik moet heel snel kaartjes kopen!!!
tiesto van 21:30 tot 23:00 :D :D :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| relaxt ferry corsten en tiesto op 1 feest, dat word een lekker feestje! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nog maar 5 weekies.... :D |
...dan ben ik jarig:D:D:D |
|
|
| Bouma-Bros |
Aloha....
Hoe kom je aan de info dat Ferry de DV-cd gaat mixen?? Zou een goeie keus zijn, al was Lucien Foort ook ok geweest! :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| heeft ie vast ergens gelezen ofzo, denk ik, iig ik vind het wel best dat ferry um gaat mixen, |
|
|
| Optimus Trance |
| waarom niet Tom harding???? Niet dat Ferry een slechte keuze is/was:D:D:D |
|
|
| moogwai |
| He..dat is gaaf.. Ferry Corsten Live At Dancevalley :) |
|
|
| M5 |
heb hem nog nooit live gezien maar het schijnt dat Montana toch wel hele gave nummertjes draait!!!
Ferry Corsten ben ik niet weg van ...gewoon geen partysfeer ...van die zweefmuziek ...zweven doe ik thuis wel... |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
waarom niet Tom harding???? Niet dat Ferry een slechte keuze is/was:D:D:D |
Tom harding? Je moet me niet verkeerd begrijpen, hij draait super vette platen enzo, en staat altijd mee te jumpen, maar mixen kan hij dus echt niet. Dat lijkt gewoon helemaal nergens op. Meerdere mensen die tom wel es live hebben gehoord (of een live set)?
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
Ja M5.. zon beeld heb ik ook van Ferry.. geef mij maar het wat beukendere werk..
ow ik vind dat tom dus wel degelijk kan draaien he! Nix geen irritante kutnummers ertussen... de set "klopt" gewoon.. toen ie op "the djs" was.. zag je ook wat voor moves ie allemaal moest doen om zon nummer te laten klinken zoals ie klinkt.. de platen inelkaar mixe.. en dat zag er niet makkelijk uit.. |
|
|
|
|