|
Ferry Corsten @ DV (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
Tom harding? Je moet me niet verkeerd begrijpen, hij draait super vette platen enzo, en staat altijd mee te jumpen, maar mixen kan hij dus echt niet. Dat lijkt gewoon helemaal nergens op. Meerdere mensen die tom wel es live hebben gehoord (of een live set)?
grtz,
TNG |
Tom Harding is dus echt wel klasse, zijn set op Impulz was megastrak en gewoon goed gemixed, |
|
|
| M5 |
| TOM HARDING ??? dat is nu echt gewoon een partyfreak !!! |
|
|
| DJ_Siesta |
HELEMAAL MEE EENS
TOM HARDING ROELT
en ferry corsten is ook vet!, als ik ochtends 8er de pc zit luister ik liever wat uplifting, om wakker te worden :), enne middags een beetje harder en avonds beuken met mauro :) dat is mijn dagindeling als ik geen reet te doen heb :) |
|
|
| Akira |
Ferry corsten vond ik eerst echt altijd super goed....ik heb hem nu al een tijd niet meer gezien laatste keer was in de hemkade en dat was echt wel ouderwets ferry dus gewoon GOED....Ben erg benieuwd hoe ie op DV gaat draaien
JA tom harding is wel een partybeest...en ik heb van meerder mensen dat die dus echt niet kan mixen..zelf heb ik er geen verstand van dus... |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik ochtends ferry corsten de beste :) maar als de avond nadert is tom ook wel aardig |
|
|
| moogwai |
Ferry Corsten vond ik op Massive ietwat tegenvallen... in ieder geval de minste van de avond vond ik (Eindhovens DJ-team niet meegerekend..want die had ik gemist)... maar nu heb ik zijn Massive set... en vanaf Faithless is het echt een vette mix :)
Ik heb eens goed naar zijn mixen geluisterd die ik heb (stuk of 25)... en hij is echt een supergoede mixer.. echt een van de betere trance mixers die er rondlopen op deze aarde... altijd vloeiende overgangen en zelden een foutje :)
En Tom Harding ken ik niet goed.... nooit live gezien en ik heb ook geen sets van hem...
Maar in ieder geval de Line-up van Dancevalley is echt MASTER... welke Nederlandse TOP DJ komt er eigenlijk niet naar DanceValley ???. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Maar in ieder geval de Line-up van Dancevalley is echt MASTER... welke Nederlandse TOP DJ komt er eigenlijk niet naar DanceValley ???. |
Marco V :( |
|
|
| Remy D |
| Maar Tom Harding is echt wel een TOPDJ!! Zoals hij vrijdag weer stond te draaien op HQ was echt MASTER!!!! :D:D:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Aloha....
Hoe kom je aan de info dat Ferry de DV-cd gaat mixen?? Zou een goeie keus zijn, al was Lucien Foort ook ok geweest! :) |
Staat in de flyer.. de hele line-up staat erin, dus in welke tent ze draaien en in welke volgorde..
Ferry draait ongeveer halverwege.. |
|
|
| Remy D |
Vind Montana heel vet draaien, hoorde hem op ML voor het eerst en het was echt strak.. Verder heb ik zijn cd Spage Age 5 grijs gedraait..
En natuurlijk zijn nummer Southcentral Linez is MASTER!!!!!!!!!!! |
|
|
| Dwingo |
Montana schijnt een waanzinnig omhooggevallen kapsoneslijer te zijn (hij is trouwens NIET het broertje van Tiesto, wat ooit wel in die thread over aliassen stond). Een klasmaat van me heeft de spockmania site gemaakt en neemt regelmatig mixen op van dj's die in de spock draaien. Die dj's maken dan gewoon een exclusieve mix voor Spockmania.com . Mark Green heeft al meegewerkt, LeBlanc, Renegade en Cor Fijneman. Montana durft hij niet eens te vragen, omdat het zo'n enorme egocentrist is.
Persoonlijk hou ik daar niet zo van en al ZOU hij goed kunnen draaien, dan nog blijf ik respectloos tegenover dat figuur. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Montana schijnt een waanzinnig omhooggevallen kapsoneslijer te zijn (hij is trouwens NIET het broertje van Tiesto, wat ooit wel in die thread over aliassen stond). Een klasmaat van me heeft de spockmania site gemaakt en neemt regelmatig mixen op van dj's die in de spock draaien. Die dj's maken dan gewoon een exclusieve mix voor Spockmania.com . Mark Green heeft al meegewerkt, LeBlanc, Renegade en Cor Fijneman. Montana durft hij niet eens te vragen, omdat het zo'n enorme egocentrist is.
Persoonlijk hou ik daar niet zo van en al ZOU hij goed kunnen draaien, dan nog blijf ik respectloos tegenover dat figuur. |
HET SCHIJNT!!!! dus het hoeft niet waar te zijn........... |
|
|
|
|