|
אלוהים ישמור אותי מה היה לי היום
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
ווווואאאאיייי
אני וחבר שלי סתם יצאנו היום אחרי הצהרים היה לנו משעמם
קיצור לקחנו את האופניים כי ניסינו לתקן את שלי ושברנו אותם עוד יותר :D
אז סתם הלכנו מ4 עד 5סתם היתסובבנו עשינו בלאגנים
אחד כך בחמש וחצי היינו ליד תחנה מרכזית אמרנו בוא נלך לשתות ברד אז נסענו לאיזה מקום נקרא תקומה סתם איזה מקום קרוב לאיזור תעשיה מי שמכיר
אז ראינו שאנחנו ליד איזור תעשיה
אמרנו
בו ניסע למוסך של השיפורים נראה מה יש להם היום נשים פנסים שקופים באופניים :D
אז נסענו
מי שלו מכיר למוסך קוראים שוקי דרימס
זה בתוך איזור תעשיה אם עוברים לידו אי אפשר לפספס למה הם לוקחים של מלא באגים ומכוניות ומשנים להם את הצורה
הקיצר הלכנו לשם
ראינו דבר כזה
Honda Civic Ex Coupe שנת 94
אבל מה היה מיוחד בה?!?!
היא נראתה ככה
צבע שלה:

עלה 40000 כולל הציור של הנשרים
מגנזיום לבנים עלו 7000
כנף
רק קצת יותר גבוה
אין לי מושג כמה עלתה
מכסה מנוע ששכתי

רק הם עשו אותו הרבה יותר יפה ומיחד
פנסים שקופים מי שמכיר את ההונדה הזאת מכיר גם את הפנסים השקופים שלה
מנמיכים מקדימה איזה קטלני וגם מאחורה עם הרשתות השחורות האלה
2אגזוזי ספורט
עושים וום ווווום כזה קלטני אלוהים איך אני אוהב את זה הוא עמד על ניוטרל ועשה רעש מהמנוע הוא שם מנוע חושילינג חזק
ועוד מלא דברים הוא שיפר
בחיים שלי אני מנייק אם ראיתם דבר כזה
זה כזה קלטני
מאוטו שנת 94מעפן שעולה 50-60אלף כזה דבר אני לא מאמין
כל ההשקע לא כולל המנוע 120-140אלף שקל
לא יותר מזה
זה במקום לקנות אוטו חדש מקבלים את הדבר הכי פצצה בעולם
עכישו רק חסר לו נאונים ירוקים מלטה שיאיר לו את כל הכביש מסביבו ואז הדבר הכי קלטני בעולם
אני וחבר שלי ישבנו במוסך 3שעות ראינו איך הם שיפרו לה את הנשמה אלוהים ישמור :D :D :D
איזה חלום ועוד עם המנוע שלו התחיל לסוע
פתאום נעלם
ברח :D
איזה דבר קלטני 3שעות ישבנו שם !!!
ועוד שתבינו שאלה 2אחים שבוא ביחד מירושלים עם שתי ההונדות האלה
אחת יצאה ירוקה פצצה
השניה צבעו אותה בלבן ושיפרו אותה כי הוא שיפר אותה ואז מוכר אותה אז לא השקיע
אבל השניה
פיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
איזה קלטני הירוקה הזאת כמעט קיבלתי אורגזמות
ומה היה הזין
לא היה לי מצלמה הייתי חייב להצתלם עם זה
אתם פשוט לא מאמינים זה בידיוק כמו בסרט הם לקחו את התמונה והעתיקו
רק בחול רואים כאלה דברים
אני עושה לאבא שלי תקנה תקנה תקנה אחת כזאת ותעשה לה ככה שיפורים במקום לקנות לי מחשב (זה גם כמעט אותו מחיר :D)
חחחח עכשיו ראיתי ששכן שלי מוכר אחת כזאת שחורה :D |
|
|
| DjChook |
דפקת השקעה אחי :)
באמת נראה מגניב
תגידו לי זה רק אני או שאנשים לא כתבו היום בפורום כמעט ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגידו לי זה רק אני או שאנשים לא כתבו היום בפורום כמעט ? |
הפורום נפל ולא היה אפשר להכנס אליו מוקדם יותר היום...
ואחי... וואלה אתה מתלהב מזה אז סע לרדינג או לקניון הזהב אתה תחטוף שבץ
אני למשל ראיתי בקניון הזהב אונו שנצמדה לאימפרזה טורבו...
קיצר... לא פראיירים האנשים שם...
קפוץ בהזדמנות ותראה |
|
|
| Segev |
| באמת שמעתי על המוסך הזה חברים שלי חזרו משם ככה :eek: |
|
|
| NyKoN |
אם היה לו את ה60 אלף שקל לשיפורים אז עוד 500 דולר לנאון והרכבה לא ישנו הרבה אני מניח
הביטוח מכסה שיפורים על אוטו? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
הביטוח מכסה שיפורים על אוטו? |
רק אם אתה מבטח אותם ולא את הכל...
ובאמת במוסך הזה כל יום יש דברים חדשים לפני שבועיים ראינו איך הם שיפרו קורווט...
מעכשיו כל שבוע אני בא לבקר שם :D |
|
|
| Q-PiXeL |
נשמע מגניב לאללה... :p
היא הייתה לפחות ידנית? |
|
|
| Scorchio |
| מתערב איתך על מיליון דולר שהאוטו הזה לא עובר טסט בחיים |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מתערב איתך על מיליון דולר שהאוטו הזה לא עובר טסט בחיים |
חחחחחח
אל תהיה תמים
יש לאנשים גלילים של מדבקות כאלה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מתערב איתך על מיליון דולר שהאוטו הזה לא עובר טסט בחיים |
למה לא??? |
|
|
| Scorchio |
כי הוא אכול שיפורים?
אוטו שיש לו אגזוז לחץ לא עובר טסט
כל זה בזבוז כסף,
שוטר יקלוט אותו יום אחד עם כל השיפורים ומחרים את הרכב חד וחלק. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כי הוא אכול שיפורים?
אוטו שיש לו אגזוז לחץ לא עובר טסט
כל זה בזבוז כסף,
שוטר יקלוט אותו יום אחד עם כל השיפורים ומחרים את הרכב חד וחלק. |
ראסמי צודק!
על פילטר פתוח לא יכולים לעשות כלום... על אגזוז יכולים לזיין אותך
משהו עם זה שזה מזהם יותר את הסביבה או אנערף!
אבל אנשים שהולכים ומשפרים ככה את האוטו מעבירים טסטים בקומבינות...
אני מכיר אחד שהיה לו פג'ו 205 עם מנוע 1.4, הוא הוציא לה את המנוע והכל ושם מנוע 1.9 טורבו...
חתיכת מטוס הכין לו...
העביר טסטים רק בקומבינות |
|
|
|
|