|
Tsjechië - Nederland (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| God wat is die Davids dom, wedstrijd is nu dus al over :whip: |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God wat is die Davids dom, wedstrijd is nu dus al over :whip: |
Idd :whip: erg stom |
|
|
| ambs |
| ik werd aardig pissig, kom net net thuis doe de tv aan en ja hoor, penalty kick :whip: :whip: :whip: |
|
|
| ambs |
gaat GVD goed met nog een op de grond :whip: :whip:
VOETBALLEN NEDERLANDERS COME ON :nervous: |
|
|
| ambs |
:whip: :whip: :whip: :whip:
grrrrrrrrrr dit kan gewoon niet :( |
|
|
| -=Freezel=- |
Man man man man man, wat een stelletje amateurs ....... een bal over 5 meter geven is best moeilijk, net als de bal laag houden.
Terecht verloren, nu dikke maatregelen nemen, schop een paar spelers eruit en haal een paar nieuwe erbij die wel inzet tonen en slim spelen. |
|
|
| basvh |
wa een zaad wedstrijd. sjonge sjonge wat een inzet van de meeste zeg. ze stonden er als een stel zoutzakken bij.
enige 3 die een voldoende scoren>
Stam> Koller lag meer op de grond dan dat ie stond. stam was gewoon weer lekker aan het bikkelen
Ruud v N> Speelde een slechte wedstrijd maar hij ging er 100000% voor
VD Vaart> ALs er een beetje gevaar was had hij er direct en indirect mee te maken. Was wel lucky goal maar hij speelt ook bij lucky ajax :D :D :D |
|
|
| Djeebie |
Beetje jammer dit, maar op zich hebben ze nog niet eens heel slecht gespeeld. Wat ik alleen niet begreep is dat Van Hooijdonck kwam voor Van Nistelrooij. Als iemand er uit moest was het Kluivert.
Nu maar hopen dat november beter nieuws zal brengen... |
|
|
| Ding Chavez |
dieptepunt van de avond. Hans Kraaij jr die tegen paul bosvelt zegt dat NL heeft gevochten als leeuwen..... ........ ..........
Wat een zwakke wedstrijd zeg. Wissels van advocaat begreep ik ook al niet. Gooi van Bommel er na 13 minuten uit, die raakte geen bal, niet overmars. Gooi Van Nistelrooij er niet uit als het net gaat lopen met 2-1 achter en nog 20 minuten te gaan, gooi dan een middenvelder eruit voor v Hooijdonk. Wat was dat middenveld zwak zeg, daar moet duidelijk iets veranderen.
Zo, 1 vd 15 miljoen bondscoaches van nederland heeft gesproken :p |
|
|
| Tall21 |
| Kluivert eruit sjonge...hoe kom je erop. Als er iemand belangrijk is voor oranje is het kluivert wel. Als je alleen al zag hoeveel ballen ie uit EIGEN strafschopgebied heeft weggekopt. Bovendien is ie aan de bal erg sterk, heeft overzicht en is kopsterk. Wat ik niet snap is dat DAVIDS maar steeds moet spelen. Ik hoop echt dat hij nooit meer dat oranje shirt mag aantrekken. Laat ie lekker naast Seedorf op de bank (thuis wel te verstaan) gaan zitten. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Tall21
Kluivert eruit sjonge...hoe kom je erop. Als er iemand belangrijk is voor oranje is het kluivert wel. Als je alleen al zag hoeveel ballen ie uit EIGEN strafschopgebied heeft weggekopt. Bovendien is ie aan de bal erg sterk, heeft overzicht en is kopsterk. Wat ik niet snap is dat DAVIDS maar steeds moet spelen. Ik hoop echt dat hij nooit meer dat oranje shirt mag aantrekken. Laat ie lekker naast Seedorf op de bank (thuis wel te verstaan) gaan zitten. |
Nou, wat was Kluivert vandaag sterk aan de bal zeg :rolleyes: Begrijp me niet verkeerd, Kluivert moet in principe altijd spelen. Maar zoals 'ie vandaag speelde... dan snap ik dus niet dat Van Nistelrooij eruit wordt gehaald, terwijl 'ie werkte als een paard. Kon je van Kluivert nou niet bepaald zeggen. |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Nou, wat was Kluivert vandaag sterk aan de bal zeg :rolleyes: Begrijp me niet verkeerd, Kluivert moet in principe altijd spelen. Maar zoals 'ie vandaag speelde... dan snap ik dus niet dat Van Nistelrooij eruit wordt gehaald, terwijl 'ie werkte als een paard. Kon je van Kluivert nou niet bepaald zeggen. |
Dit ben ik met Djeebie eens ik snap ook niet waarom Advocaat Van Nistelrooij er afhaalde ipv Kluivert. Kluivert vond ik vandaag echt slecht in de aanval ben het er mee eens dat hij verdedigend soms goede ballen heeft weggehaald, maarja hij staat er op het moment toch echt voor om doelpunten te maken!!! |
|
|
|
|