|
Tsjechië - Nederland (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tall21 |
| Natuurlijk is ie er om doelpunten te maken. En ik vind het zelf ook zo onbegrijpelijk dat Van Nistelrooij eraf moest. Had Advocaat een blackout ofzo? Maar ik ben er echt van overtuigt dat Kluivert (bijna) altijd een vaste waarde moet zijn. Net als Van Nistelrooij heeft kluivert slecht een ontzettend klein gaatje nodig om een briljante actie te maken. Daar moet je in dit soort wedstrijden op gokken. Wedstrijden waarin de tegenstander massaal gaat verdedigen. Maar goed, ik dicht deze nederlaag 100% toe aan Davids..... |
|
|
| DJ Bazz |
ik heb de wedstrijd amper gevolgd eerlijk gezegd, alleen wat fragmenten gezien. hele wedstrijden volg ik al niet meer sinds het EK van 2000. ik kijk alleen nog wat losse fragmenten en soms af en toe een stukje nabeschouwing. ik vind de instelling van het Nederlands elftal gewoon bagger!
Maar goed, over deze wedstrijd(/selectie). ik heb me ontzettend zitten irriteren aan de heren voetballers vooral de namen hieronder. natuurlijk weet ik het 'beter' als bondscoach op de bank, maar ik moet toch mijn commentaar/kritiek ff kwijt.
Het elftal:
- gooi als eerste frank de boer uit het team, komt hij met een lulsmoes aanzetten dat hij last van diarree heeft en daarom wel kon voetballen, maar als hij een goede voetballer moest verdedigen (in dit geval Nedved), zou hij niet meer verder kunnen voetballen.
dit vind ik echt de grootste onzin die er is, als je moet voetballen zet je je in voor 200% en al helemaal voor je eigen land! als je hier niet toe in staat bent, speel dan niet en kom niet met zulke smoezen als de heer de boer aanzetten; "door diarree kon ik wel voetballen maar niet tegen goede voetballers". Onzin!
- davids eruit! lijkt me vrij duidelijk, hij heeft een sterk gevoel 1 van de belangrijke en betere voetballers te zijn binnen het Nederlands elftal, maar in het veld bakt hij er gewoon niets van. door deze ontzettende arrogantie speelt hij werkelijk als een dweil en sinds die ene solo op het EK tegen, ik meen, belgie (6 man voorbij :eyes: ) speelt hij slecht. gooi deze vent er dus uit.
- haal zenden/overmars eruit. beiden kennen het principe van een achterlijn halen en een voorzet geven niet. meestal proberen ze het eerste gedeelte van de wedstrijd hun directe tegenstander te passeren, wat dus bijna nooit lukt, daarom besluiten ze daarna maar voorzetten te gaan geven ergens halverwege de helft van de tegenstander.
- bosvelt eruit, hij heeft z'n tijd allang gehad en moet plaats maken voor een nieuwe lichting.
- van de sar eruit, hij straalt niet meer het stuk vertrouwen uit zoals we hem kennen van de betere tijden. Ook heb ik het idee dat de echte scherpte ook al bij hem weg is. Zet Waterreus voor hem in de plek. Hij is 2-benig, en het belangrijkste, hij heeft een hoop zelfvertrouwen en straalt dit ook uit doordat hij in een goeddraaiend team speelt. en zelfvertrouwen is 1 van de belangrijkste dingen voor een keeper en ook is het een fijn gevoel voor de verdedigers voor hem
- zet seedorf erin achter de spitsen, velen zullen hier wel tegen zijn, maar toch houd ik vertrouwen in hem. hij heeft niet voor niets al 3x de champions league gewonnen.
over de bondscoach.
- stel iemand als een (asisstent) mentaliteitscoach aan, iemand die met de harde hand de boel leidt. hij zal de spelers die zich niet voor de volle 200% inzetten, direct weg moeten sturen. er moet dus scherpte komen op de trainingen en in de wedstrijden.
ff ter vergelijking, bij onze basketbal-trots uit Groningen (MPC-Donar) hebben we nu Ton Boot als coach. zet je je niet voor 200% in op de trainingen... kun je vertrekken. sindsdien heeft donar nog geen wedstrijd verloren in de voorbereiding en keek de publiek de ogen uit over de instelling van de basketballers en hun niveau.
dit zou dus ook erg handig zijn bij het Nederlands Elftal, aangezien de spelers zelf weer meer zelfvertrouwen krijgen en de Nederlander zich veel gemakkelijker kan identificeren met het elftal
- zet nieuwe jonge spelers in, deze hebben tenminste wel de goede instelling en de voetbalvaardigheid komt wel/is er al. ook zorgt dit voor wat verrassing bij de tegenstander door de onbekende namen, en zij hebben wel lef een goede actie te maken. |
|
|
| HBtje |
MWHAHAHAHAHAHAH mag ik ff smakelijk lachen, wat een stelletje ubernerds zijn het, ok op een paar na dan..... Heb vanavond heerlijk gewerkt, en me na 20:15 alleen nog maar zitten vermaken bij het doorkomen van de tussenstand. Wat een mooi avondje was het. Nog ff en ik ga idd maar onze lieve oosterburen steunen :tongue2 Dag EK wat mij betreft voor NL, en dat is maar goed, oprotten met die ongelooflijk irritante en arrogante voetballers. 200% inzetten of anders oprotten naar je geldpakhuis, want dat schijnt voor jullie het enige nog te zijn waar je van houdt.
Zo das eruit :D |
|
|
| Rudy |
Alright, 5 jaar geleden hadden we de beste van de wereld moeten worden met dit team, vandaag de dag horen we bij de slechte teams van europa!
STELLETJE ARROGANTE KLOOTZAKKEN! Ik heb er echt schijt aan! man, kijk naar al die namen, zelfs real madrid kan daar niet tegenop, maar nee we verliezen met 3-1 van ing tsjechië!
SCHANDE! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Tall21
Wat ik niet snap is dat DAVIDS maar steeds moet spelen. Ik hoop echt dat hij nooit meer dat oranje shirt mag aantrekken. Laat ie lekker naast Seedorf op de bank (thuis wel te verstaan) gaan zitten. |
Idd, interlandcarriere van die 2 is nu echt definitief voorbij:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
- zet seedorf erin achter de spitsen, velen zullen hier wel tegen zijn, maar toch houd ik vertrouwen in hem. hij heeft niet voor niets al 3x de champions league gewonnen.
|
Je ziet het verkeerd, Ajax, Real Madrid en Milan hebben ondanks Seedorf de CL gewonnen:D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
nou mijn hockeytraining gaat niet door vanaafond dus kan ik dit maar eens kijken er is toch niks beters op tv
en uitslag ja uh:
nederland kennende 3-1 voor tsjechie |
jaja want kan ik toch goed gokken moet medoen aan de toto :p |
|
|
| Ding Chavez |
Iedereen loopt wel Davids af te zeiken, maar hij was de 1e 10 minuten wel de enige die een beetje inzet toonde. Ok, misschien weer een beetje teveel op de Davids manier maar toch. Die gele kaarten kreeg hij doordat hij de fouten van anderen op moest gaan lossen. Eerst van Bommel (wat was die kerel slecht, die moeten ze thuis houden) die de bal gewoon afgeeft en daarna Overmars die maar eens een pirouetje dacht te maken...
Hij ging er idd te hard in steeds, dat moet ie maar eens afleren. Maar het is echt niet Davids' schuld dat Nedereland verloren heeft. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Iedereen loopt wel Davids af te zeiken, maar hij was de 1e 10 minuten wel de enige die een beetje inzet toonde. Ok, misschien weer een beetje teveel op de Davids manier maar toch. Die gele kaarten kreeg hij doordat hij de fouten van anderen op moest gaan lossen. Eerst van Bommel (wat was die kerel slecht, die moeten ze thuis houden) die de bal gewoon afgeeft en daarna Overmars die maar eens een pirouetje dacht te maken...
Hij ging er idd te hard in steeds, dat moet ie maar eens afleren. Maar het is echt niet Davids' schuld dat Nedereland verloren heeft. |
Oneens, hij dupeerd zn hele ploeg door zijn wegstureing. Je kan het hem toch aanrekenen dat ie 2x geel krijgt binnen 12 minuten? En dit was niet de 1e keer. Met 10 man speelde Nederland beter dan met 11, maar je weet niet hoe het verloop zou zijn geweest als Davids er was gebleven.....
Maar goed, allemaal geleuter achteraf, op naar de barrage wedstrijden |
|
|
| magrec |
Mja hij had nisschien beter niets kunnen doen en dan weliswaar met 1-0 achterstaan maar ja als je zoiets doet weet je dat je een penalty krijgt en dat je er dan geel voor krijgt is toch lastiger om met 10 man een 1-0 achterstand weg te werken :(
maar ja tis gebeurd, enne
NEW WAVE met zijn 4-0 :o :o :o :p :p :p |
|
|
| raoel |
Zo, ik ga me ook ff in de discussie mengen.
Veel mensen vinden dat wij één van de allerbeste teams van de wereld hebben. Ik ben dit absoluut niet met deze mensen eens.
Waarom:
Het is geen team.
IDD, als je naar de namen gaat kijken, dan horen we bij de top (5 tot 8 ofzow)
We hebben te veel goede spelers van hetzelfde niveau, maar geen speler die er bovenuit steken en de leider is van het elftal.
In Frankrijk is Zidane de baas, bij Tsjechië is dat Nedved. Maar bij Nederland willen F de Boer, Davids, Cocu, Kluivert en Seedorf allemaal de baas en leider zijn.
Dat gaat niet, maar Advocaat blijft lekker met de omhooggevallen profs mee doen.
Hij kiest namelijk voor de namen en niet voor het team.
We hebben geen linksback in de selectie zitten, maar hij wil wel met een back spelen.
Dus zet ie dar Cocu of Zenden neer,. NEE! Haal dan één van de mindere goden bij één van de mindere clubs. Gegarandeerd dat zo’n jongen ervoor zal knokken en hij wordt meegezogen met het niveau.
En op het middenveld en in de spits moet hij keuzes maken.
Kluivert en Van Nistelrooy kunnen blijkbaar niet goed samen spelen.
Eén of beide spelers zullen maar op de bank moeten gaan zitten. En dan komen Vd Vaart en Makaay op hun plaat(en) te staan. Of eventueel V Hooydonk: kopsterk en een geweldige vrije trap.
Vleugels of niet?
Ja, dan niet Davids, R de Boer, Seedorf of V Bommel op de vleugel, maar Robben, Vd Meyde of Overmars.
Dan hou je 2 centrale posities over. Cocu, Davids, V Bommel, Seedorf, Bosvelt, R de Boer.
Kiezen Advocaat!!!!
Maar dat doet hij niet. Hij stelt altijd Cocu, Davids en V Bommel op, terwijl er maar 2 plaatsen zijn.
Mijn oplossing is:
3-4-3
----------------V Nistelrooy---------------
Robben ----------------------------Vd Meyde
-----------------Vd Vaart------------------
-------------------------------------------
------------Cocu---------V Bommel----------
-------------------------------------------
------F de Boer----Stam----Reiziger--------
We hebben geen linksback, dus dan met 3 verdedigers. Daarvoor 2 middenvelders die ook verdedigend hun mannetje wel staan en beide een goede openingspass hebben.
Vd Vaart, frivole middenvelder die rond zwerft. En met een simpele actie de vleugels opent of V Nisterlrooy diep stuurt.
Robben, supertalent, durft zijn man voorbij. Kan ook nog eens mooi overtredingen uitlokken. Vd Meyde, brutale kutvent, maar kan wel voetballen en knokt altijd. V Nistelrooy. Best spits in totaliteit.
Dit was één van de miljoenen bondscoaches.
Weer 10 minuten verspilt, maar het is altijd leuk om te doen. |
|
|
| Nook |
wat een kudwedstrijd zeg.
vd meyde moet eruit. geen nederlands elftal materiaal.
f de boer, reiziger, davids en kluivert hoefen ook niet terug te komen. gewoon ff koekeloeren bij jong oranje voor de verdediging. kuyt, robben, v/d vaart, v persie en dan tja v nistelrooij. kunnen we een leuke aanval van vormen. |
|
|
|
|