return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
-= HOT OR NOT =- (my sigs) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
ey hele leuke sig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die bovenste toch mooier vind hoor. Uh meer uitstraling:D :D :D :D
Henkie_henk
Ja Petrus.. die staat ook bij de links :) Staan wel meer relaxte.. :D

Enneh M5 das klasse he! Zo wa waaa... gefeliciteerd ja! wa waa...whatever.. laat mij nou ff.. Robert kom je bij de visiete zitten? Vie wat?

van 23:30 tot 3:30 .. we gaan saampje bikinis kope lol.. top vrouwtje.. (niet voor mij dankje :-)

Voort eerst in 2 weke.. ja zoiets zou t voor mij ook zijn lol..
Ach ik had vrijdag :) Kwam ik bij zon clubje aan.. Laat ik me OV zien.. moest je 19 zijn om er binne te kome.. er staat dus gewoon dik op me ov dat ik 18 ben.. "ow ja loop maar door" haha.. Goed werk jongens..

Weeje wat er gedraait werd.. faithless.. en daarna gewoon janet jackson! werd er doorheengemixt! AAAAH!

K hoop voor je dat me grote vriend Moreno nog draait :)
MetzZ_!!
Euh... elke keer als ik mijn avatar wil plaatsen dan blijkt het plaatje te groot te zijn... terwijl hij toch best klein is... Wat kan hier de reden voor zijn?:rolleyes:
Henkie_henk
te hoge resolutie/pixels..
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
te hoge resolutie/pixels..

idd, 100x100 maximaal...Dus jaah te groot = te groot :)
MetzZ_!!
En hoe verklein ik die???
MetzZ_!!
Laat ook maar... Ik zoek wel een ander leuk plaatje
cyberdude
haha
De laatste van de nieuwe reeeeeks!
MetzZ_!!
Oja, de Sig die je nu hebt vind ik het vetst btw :)
!_PeTrUs_!
hehe cool... en Zelfs met Paint kun je je plaatje nog verkleinen. EN opslaan als...JPEg en niet als Bitmap.

M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja Petrus.. die staat ook bij de links :) Staan wel meer relaxte.. :D

Enneh M5 das klasse he! Zo wa waaa... gefeliciteerd ja! wa waa...whatever.. laat mij nou ff.. Robert kom je bij de visiete zitten? Vie wat?

van 23:30 tot 3:30 .. we gaan saampje bikinis kope lol.. top vrouwtje.. (niet voor mij dankje :-)

Voort eerst in 2 weke.. ja zoiets zou t voor mij ook zijn lol..
Ach ik had vrijdag :) Kwam ik bij zon clubje aan.. Laat ik me OV zien.. moest je 19 zijn om er binne te kome.. er staat dus gewoon dik op me ov dat ik 18 ben.. "ow ja loop maar door" haha.. Goed werk jongens..

Weeje wat er gedraait werd.. faithless.. en daarna gewoon janet jackson! werd er doorheengemixt! AAAAH!



K hoop voor je dat me grote vriend Moreno nog draait :)


Moreno is niet van de partij vanavond :( ...jammer...maare ik vermaak me toch wel!!

LOL...bikini kopen met haar!! dat vindt ik toch wel heel erg lache!!!.....Robert ..denk je dat ie zo goed zit?? nou schatje ik denk dat een maatje groter misschien wat beter zal passen...je hebt zulke flinke ....nou ja vul maar in :)
Henkie_henk
Geen moreno das kut zeg.. w8 ik meel em nog ff.. :)


Staat deze goed Robert... Nou weetje.. ik zou toch meer voor de natural look gaan.. en hij vlekt bij mijn dekbed..

Ze is trouwens slank joh.. toch wel een van de mooiste assjes die ik ken.. niet echt big d style ofzow... vink ook niet echt nodig.. :rolleyes:

godver als ze dit ooit leest haha.. alles weer verneukt lol.. daar ben ik ook goed in.. verneuken!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement