|
-= HOT OR NOT =- (my sigs)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Welke SIG zal ik gebruiken...

of

of

of die ik nu heb...
Op- of aanmerkingen kan ik ook wel tegen...
Tnx
 |
|
|
| Henkie_henk |
De eerste zijn gewoon een filtertje en wat text...tof plaatje maar k vind em 3 keer nix :)
die rooie... zo heeft iedereen er al een..
Die ass.. weer t filtertje petrus.. en niet zon classie plaatje...
Die je nu hebt ownd ze allemaal heeeeel zwaar! k vind die wel echt tof.. mooi relaxt rustig heel veel stijl... nice job op die laatste :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| sTNX, heb één avondje lope kutte, Ik hou m'n laatste toch wel... Mijn Avatar is ok wel relaxt of nie... |
|
|
| -=WVG=- |
Ziet er goed uit...
De middelste van die 3 is qua formaat het beste maar die je nu hebt is qua "overall" absoluut de beste...
Hou die die dus maar :) En je avatar is ook zeer ok :) |
|
|
| Henkie_henk |
Zekers.. gooi er alleen een blauwe swirl ofzow in.. past t net ietsie beter bij je sig..
haha ik heb net iemand een virus gestuurd via meel.. haha.. slet.. ik bom dat wijf strax nog de **** in.. beetje meeltjes naar mij sturen die niet aan mij gericht zijn! Ik heb nog zon prachtig virus ligge joh! Wordt niet gevonden door je virusscanner want het edit alleen enkele files.. zoals windows.sys haha..
okay mzzl..
happy photoshopping |
|
|
| !_PeTrUs_! |
HE HENKIE, weet je ook een pagina waar je coole lettertypes kunt downen enzo...
TNX |
|
|
| Blik |
| ik vind ze allemaal wel ok, de laatste vind ik denk ik het minst van allemaal |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Zekers.. gooi er alleen een blauwe swirl ofzow in.. past t net ietsie beter bij je sig..
haha ik heb net iemand een virus gestuurd via meel.. haha.. slet.. ik bom dat wijf strax nog de **** in.. beetje meeltjes naar mij sturen die niet aan mij gericht zijn! Ik heb nog zon prachtig virus ligge joh! Wordt niet gevonden door je virusscanner want het edit alleen enkele files.. zoals windows.sys haha..
okay mzzl..
happy photoshopping |
gelukkig is het een ander virus!! ik wil hier natuurlijk niets mee te maken hebben..;)
btw vanavond flink uit je dakkie in starlight?? |
|
|
| Henkie_henk |
hey...
ik heb 1 font siteje.. die zwaar zuigt!
http://www.3000fonts.com/
andere krijg je binnekort.. ff vrage aan wat lui..
ow ja er staan wel goeie links op die site.. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
gelukkig is het een ander virus!! ik wil hier natuurlijk niets mee te maken hebben..;)
btw vanavond flink uit je dakkie in starlight?? |
Ja dat is een ander virus.. ik kreeg wat mailtjes van een geheel onbekend persoon.. uiteraard kwam ik daar meteen achter.. en stuurde ook virusje terug.. zo ben ik dan ook weer..
en nee geen starlight.. heeeel misschien wel....
Maar gister was het ookal feest! zowel op vrouwtjes gebied als op alcohol :) Gister met heel aardig meisje ge msnt van half 12 tot half 4.. snachts ja.. hhaha oh ja ik kwam ook nog dronken op me moeders verjaardag! dat is pas stijl! lol.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Oh, ik heb DEZE. Staan wel wat leuke op... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ja dat is een ander virus.. ik kreeg wat mailtjes van een geheel onbekend persoon.. uiteraard kwam ik daar meteen achter.. en stuurde ook virusje terug.. zo ben ik dan ook weer..
en nee geen starlight.. heeeel misschien wel....
Maar gister was het ookal feest! zowel op vrouwtjes gebied als op alcohol :) Gister met heel aardig meisje ge msnt van half 12 tot half 4.. snachts ja.. hhaha oh ja ik kwam ook nog dronken op me moeders verjaardag! dat is pas stijl! lol.. |
van 2330 tot 0330 ?? dan moet ze wel HEEL aardig zijn :) enne dronken op je moeders verjaardag aankomen met gehele familie erbij ...tja ...laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken ..:)
ik ga voor het eerst in twee weken weer eens weg op de zaterdag :)....ja ...dat zal ook wel wat worden!!
DJ jurgen vanavond ..:) ...die ontloop ik wel!!
he misschien tot vanavond!! |
|
|
|
|