return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Orkidea släpper album
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:

Orkidea is becoming the first Finnish DJ to release an artist album. The album, titled 'Taika - Selected Works '99 - '03' is released through Universal Music on October 27th featuring a selection of his sought after own productions as well as remix contributions for others artists. The track list is as follows: 1. 'Inner Peace' 2. 'Unity' 3. 'Beautiful' 4. 'Melancholy' 5. 'Stage One' (Space Manoeuvres) 6. 'Flight 643' (Tiesto) 7. 'Rush' (Aalto) 8. 'Labrynth' (Leama).


Läste i MD...vad säger vi om detta?


feeeett fett ;)
impulze
fan va schysst! :D orkidea är fan kung, det var som kärlek vid första ögonblicket på fokused scandinavian tour ;)
RebeL9
fan va schysst tracklist. Unity och hans remix på Space Manouvres!
Den som Oakenfold hamrade under sin Essential Mix Tour 1999 men aldrig släpptes.
montana
jävligt soft, jag älskar hans remix på flight 643 & rush, osså knäcker unity också
zamson
Kenny - du kan ju gissa vilken låt jag kommer lyssna på...o äntligen hela :)
mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
Kenny - du kan ju gissa vilken låt jag kommer lyssna på...o äntligen hela :)


hehe tänkte på dig när jag läste det...nu blir zamzon glad ;)
P4z!
quote:
5. 'Stage One' (Space Manoeuvres)


oooh yeah! För er som undrar över den skumma titeln så betyder Taika = Magi på finska :)
Gaby
han är ju en av dom skönaste djn som finns!!
mindshooter
quote:
Originally posted by Gaby
han är ju en av dom skönaste djn som finns!!


japp...en av mina top 3 helt klart! Ska bli sjukt fint att se honom på SMC!
zamson
quote:
Originally posted by mindshooter
japp...en av mina top 3 helt klart! Ska bli sjukt fint att se honom på SMC!


tyst nu kenny...

zamson
Grymt album... vår finske vän har gjort några riktiga sköna låtar.. Beautiful i full version är en ren njutning :)

Verkar som om Orkideas besök i Sverige betytt mycket för honom för på insidan av fodralet tackar han "Parham & Fokused Crew in Stockholm"

Härligt :)
dbl
måste hitta..... lär ju va hel bra :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement