|
Delerium- Innocente
|
View this Thread in Original format
| joesterizor |
| Ik moet gewoon even kwijt dat Delerium-Innocente echt een top super vet nummer is |
|
|
| Blik |
| ok, dan wil ik even kwijt dat het een leuk nummertje is maar dat ht dan toch echt niet nodig is om daar een thread over te beginnen............ |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Blik
ok, dan wil ik even kwijt dat het een leuk nummertje is maar dat ht dan toch echt niet nodig is om daar een thread over te beginnen............ |
:D precies! :p |
|
|
| Henkie_henk |
Ja hey mr newbie..
Geen threads over yee ik ben een nerd en heb ### aantal posts
Geen threads die je ook gewoon kon pmen.. http://www.tranceaddict.com/forums/....php?forumid=13
Check ook ff de paginas hierachter... kan je zien wat we allemaal al niet hebben besproken krijgen we de threads ook niet terug..
Anders moeten de kopietjes van die threads helaas gesloten worden.. yep had ik beloofd :)
Uiteraard zien we dit bij de die hard dutch ta's gewoon door de vingers :)
-DUTCH POWER-
LoL blijf je nog haha.. |
|
|
| Blik |
ik hoop wel dat die blijft, newbies zorgen altijd even voor wat werk voor de mods....:D
no offence joesterizor |
|
|
| -=WVG=- |
| Nou Henkie, ik denk dat jij beter niet als TA-ontvangstcomite dienst kunt doen... |
|
|
| Akira |
| NOu ja ik vind best dat je zulke threads mag openen.....maar vraag eerder wat iedereen er dan vind IPLV dat je het super vind..ja van mij mag alles maar ik ben geen mod |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Akira
NOu ja ik vind best dat je zulke threads mag openen.....maar vraag eerder wat iedereen er dan vind IPLV dat je het super vind..ja van mij mag alles maar ik ben geen mod |
dat zou ik ook OK vinden, maarja, dat heeft hij niet gedaan..... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Nou Henkie, ik denk dat jij beter niet als TA-ontvangstcomite dienst kunt doen... |
Ik kan wel ontvangstcommitee zijn voor alle marrokane enzow.. hehe |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik kan wel ontvangstcommitee zijn voor alle marrokane enzow.. hehe | haha, moet je is in de Soccer-thread kijke...
Discussie met fastDjMp3 over de stelling: "Alle Marokkanen in Nederland zijn criminelen" lol :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
haha, moet je is in de Soccer-thread kijke...
Discussie met fastDjMp3 over de stelling: "Alle Marokkanen in Nederland zijn criminelen" lol :p |
ja misschien had ik die opmerking beter niet kunnen typen:D |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja die fastdjmp3 is een toffe gozer zolang ie in ze eigen land blijft.. haha :p |
|
|
|
|