| deluxe |
אני לא מבין
יש אנשים שזה אשכרה מעניין אותם עד כדי כך שהם מתיישבים לראות את התוכנית הזאת?!
אין לי פה כוונה להתחיל לריב עם אף אחד... או לרדת על כאלה שרואים את התכונית... באמת... כאילו אני פשוט לא מבין מה כל כך מעניין בסתם מישהי שבוחרת סתם מישהו...
כאילו מילא קוראים לזה
reality tv
אז שזה יהיה אמיתי אבל זה גם ככה מזוייף ומלוקק
אז מה זה משנה?
אני לא אתפלא אם יגלו שבכלל היה תסריט לכל העניין
בקיצור...
"עזבי אותי שרון" |
|
|