return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קחי אותי .. או אל תקחי אותי שרון.. "הלוף הגדול"
View this Thread in Original format
divx-master2
כל אלה שחשבו שגדי האו זה שמתאים לשרון .. צדק !

אני למשל שנאתי את יואב.. הפוזאיסט המצוטט .. ותמייד רציתי שגדי _או רודריגו כמובן ) יקחו את שרון

רודריגו עזב.. וגדי נשאר..

הם היו כל כך מתאימים עד שהאכזבה הגדולה (שרון) לקחה את יואב..

חח אךך כנראה מסיבות לא מתאימות.. קיצר כנסו תבינו מה אני מזיים תשכל

http://www.news-israel.net/news.asp?id=2082

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
*עכשיו השאלה.. עד כמה זה נכון*
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by divx-master2
כל אלה שחשבו שגדי האו זה שמתאים לשרון .. צדק !

אני למשל שנאתי את יואב.. הפוזאיסט המצוטט .. ותמייד רציתי שגדי _או רודריגו כמובן ) יקחו את שרון

רודריגו עזב.. וגדי נשאר..

הם היו כל כך מתאימים עד שהאכזבה הגדולה (שרון) לקחה את יואב..

חח אךך כנראה מסיבות לא מתאימות.. קיצר כנסו תבינו מה אני מזיים תשכל

http://www.news-israel.net/news.asp?id=2082

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
*עכשיו השאלה.. עד כמה זה נכון*



אז למה לא אמרו בתכנית??
גדי טמבל!
ברור שהיא היתה לוקחת את גדי הוא נורמלי
אבל בגללו לא נשאר לה ברירה
אני חשבתי עד עכשיו שזה משחק מכור
לך תדע.. :thepirate
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ידעתי!!!!!!!
הכלבה קיבלה בתחת!!!!!! מגיע לה! שתוריד קצת את האף למה מי היא חושבת שהיא?!?!?!?!?!?!?

ותאמינו לי שהיא מושלמת בשביל יואב כי שניהם טמבלים באותה מידה
LioR
לא רואה את החרא הזה

אבל אני הולך להפיץ את זה בכל מקום אפשרי!!!

חחחחח

"יקח אותך אלוהים שרון"
DjChook
זה היה רשום היום בעיתון אפילו

תשמעו זה בתכלס היה ברור
deluxe
אני לא מבין
יש אנשים שזה אשכרה מעניין אותם עד כדי כך שהם מתיישבים לראות את התוכנית הזאת?!
אין לי פה כוונה להתחיל לריב עם אף אחד... או לרדת על כאלה שרואים את התכונית... באמת... כאילו אני פשוט לא מבין מה כל כך מעניין בסתם מישהי שבוחרת סתם מישהו...
כאילו מילא קוראים לזה
reality tv
אז שזה יהיה אמיתי אבל זה גם ככה מזוייף ומלוקק
אז מה זה משנה?
אני לא אתפלא אם יגלו שבכלל היה תסריט לכל העניין
בקיצור...
"עזבי אותי שרון"
TinkerbeL
לא ראיתי אפילו פרק אחד של זה
סתם ניראה לי בולשיט גדול ומכור.........

הם עושים הכל רק כדי שיהיה להם יותר רייטינג
Hell_Copter
והשאלה הכי גדולה...
למה לפתוח על דבר כזה ט'רד!?
את מי זה מעניין בכלל? :rolleyes:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by deluxe
אני לא מבין
יש אנשים שזה אשכרה מעניין אותם עד כדי כך שהם מתיישבים לראות את התוכנית הזאת?!
אין לי פה כוונה להתחיל לריב עם אף אחד... או לרדת על כאלה שרואים את התכונית... באמת... כאילו אני פשוט לא מבין מה כל כך מעניין בסתם מישהי שבוחרת סתם מישהו...
כאילו מילא קוראים לזה
reality tv
אז שזה יהיה אמיתי אבל זה גם ככה מזוייף ומלוקק
אז מה זה משנה?
אני לא אתפלא אם יגלו שבכלל היה תסריט לכל העניין
בקיצור...
"עזבי אותי שרון"


word
:D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
והשאלה הכי גדולה...
למה לפתוח על דבר כזה ט'רד!?
את מי זה מעניין בכלל? :rolleyes:


אותי...... :D

BlueHawk
יש לזה המשך לכל הבולשיט הזה קבלו

http://news.walla.co.il/?w=//442519
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אותי...... :D

טוב תאמת גם די אותי
בהפסקה שלי בעבודה אני הולך לראותתת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement