return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מספר הודעות מאד חשובות !!!!!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב ככה אז אולי שמתם לב לא הייתי פה כמעט חודש
מסיבות שלא בשליטתי.....
לא משנה
אז ככה התחלתי לעבוד בקו מילניום בימי חמישי
מי שבגיל שלי (חיילים ילידי 84 ומעלה) ומעוניין לבוא אז לפנות אלי
דותן
056-430303
באמת מסיבות שוות די ג'יי ג'סי ואם יש לנו משהו טוב אצלנו זה הבנות באמת שבאות בנות הכי יפות שיש
עכשיו עוד משהו שבוע הבא ראש השנה
יום חמישי
נחשו מי מנגן אצלנו....קוסמיק גייט
ואני רוצה לראות את כל מי שבגיל המתאים !!!!
כבר דיברתי עם מורן והוא יבוא קיצר מי פה שבגיל שידבר איתי ואני ירשום אותו
חבר'ה זה קוסמיק גייט זה לא צחוק בחיפה הם היו ענקים בעצם הוא היה ענק
ובכלל תחשבו איזה סופ"ש קוסמיק גייט וטייסטו יום אחרי יום

טוב קיצר אז תהיו בקשר מקווה שיהיה לי יותר זמן להיכנס
וגם מי שיש לו מנוי למכבי שידבר איתי אולי ניפגש במגרש....כן כן עשיתי למרות הכל
AnthemFreak
אחי סבבה על העבודה
נשמע פצצה המסיבה עם קוסמיק אבל אני כולה בן 16
אז אני יוותר.. אבל אני יסתפק בטיאסטו:D
TTman
סבבה אחי...

היום אני שם, אני כמעט כל חמישי בקו

ובקשר לבנות, אתה צודק מיליון אחוז

אגב, שבוע שעבר היו כמה פאקים בסלקציה

נקווה שיהיה יותר טוב


פתח ת'אייסי שלך, תאשר אותי שם

נדבר


יאללה מלך העולם
נראה אותך
DjChook
תגיד לי
חיילים אבל 85
או בקיצר אני
(למרות שלא חייל אבל 85)
לא מתקבל ?
Scorchio
כנ"ל על השאלה של חן...
TTman
אני לא חושב שיש אפשרות להכניס 85

למה זה קו, זה לא שכונה
Hell_Copter
שמעתי על המסיבות בקו...
אמרו לי ליגה של מסיבות...

אתה יכול לברר לי מי החברת שמירה שם?
אני יקפוץ ממש בקרוב לשם אני מאמין...
DjNumShum
חזרתי עכשיו מהקו
גם אני כל חמישי שם
דותן אתה יכול לארגן קצת VIP?
60 זה לא בעיה לארגן VIP זה קצת קשה

תאכלס מסיבות בסדר
אבל כל שבוע אותו קהל זה כבר משעמם
ודיגיי ג'סי כוש על אחותו חתיכת הומו אין לי מוסיקה בשיט
אותם שירים כל הזמן מביא תקריזה

למרות שהיום ניגן רועי פלינר
גם לא היה משהו
cluBBer
quote:
Originally posted by TTman
אני לא חושב שיש אפשרות להכניס 85

למה זה קו, זה לא שכונה


שכונה שכונה
יותר מכל מקום אחר

ג'סי נראה לי זה שניגן בגת רימון בימי שישי
אם זה הוא אז הוא פשוט זוועה
למה בכלל מחזיקים אותו , למה לשלם לו כסף
הוא בכלל לא די ג'יי
מה הוא מבין במוזיקה , אין קשר בינו לבין מוזיקה או שהוא משלם בשביל לנגן שם?
פשוט זוועה כל העסק הזה
TTman
quote:
Originally posted by cluBBer
שכונה שכונה
יותר מכל מקום אחר

ג'סי נראה לי זה שניגן בגת רימון בימי שישי
אם זה הוא אז הוא פשוט זוועה
למה בכלל מחזיקים אותו , למה לשלם לו כסף
הוא בכלל לא די ג'יי
מה הוא מבין במוזיקה , אין קשר בינו לבין מוזיקה או שהוא משלם בשביל לנגן שם?
פשוט זוועה כל העסק הזה


אני דיברתי על המקום, לא על ג'סי המסחרי הזה

Hell_Copter
ג'סי הזה גם ניגן כל שבוע בתכלת בימי חמישי
והוא היה גם פעם בתל יצחק ובסוהו ובצוף ובכל המקומות האלה...
TTman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ג'סי הזה גם ניגן כל שבוע בתכלת בימי חמישי
והוא היה גם פעם בתל יצחק ובסוהו ובצוף ובכל המקומות האלה...


הוא הרזידנט של הצוף
הוא כל שבוע שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement