|
מספר הודעות מאד חשובות !!!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב ככה אז אולי שמתם לב לא הייתי פה כמעט חודש
מסיבות שלא בשליטתי.....
לא משנה
אז ככה התחלתי לעבוד בקו מילניום בימי חמישי
מי שבגיל שלי (חיילים ילידי 84 ומעלה) ומעוניין לבוא אז לפנות אלי
דותן
056-430303
באמת מסיבות שוות די ג'יי ג'סי ואם יש לנו משהו טוב אצלנו זה הבנות באמת שבאות בנות הכי יפות שיש
עכשיו עוד משהו שבוע הבא ראש השנה
יום חמישי
נחשו מי מנגן אצלנו....קוסמיק גייט
ואני רוצה לראות את כל מי שבגיל המתאים !!!!
כבר דיברתי עם מורן והוא יבוא קיצר מי פה שבגיל שידבר איתי ואני ירשום אותו
חבר'ה זה קוסמיק גייט זה לא צחוק בחיפה הם היו ענקים בעצם הוא היה ענק
ובכלל תחשבו איזה סופ"ש קוסמיק גייט וטייסטו יום אחרי יום
טוב קיצר אז תהיו בקשר מקווה שיהיה לי יותר זמן להיכנס
וגם מי שיש לו מנוי למכבי שידבר איתי אולי ניפגש במגרש....כן כן עשיתי למרות הכל |
|
|
| AnthemFreak |
אחי סבבה על העבודה
נשמע פצצה המסיבה עם קוסמיק אבל אני כולה בן 16
אז אני יוותר.. אבל אני יסתפק בטיאסטו:D |
|
|
| TTman |
סבבה אחי...
היום אני שם, אני כמעט כל חמישי בקו
ובקשר לבנות, אתה צודק מיליון אחוז
אגב, שבוע שעבר היו כמה פאקים בסלקציה
נקווה שיהיה יותר טוב
פתח ת'אייסי שלך, תאשר אותי שם
נדבר
יאללה מלך העולם
נראה אותך |
|
|
| DjChook |
תגיד לי
חיילים אבל 85
או בקיצר אני
(למרות שלא חייל אבל 85)
לא מתקבל ? |
|
|
| Scorchio |
| כנ"ל על השאלה של חן... |
|
|
| TTman |
אני לא חושב שיש אפשרות להכניס 85
למה זה קו, זה לא שכונה |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי על המסיבות בקו...
אמרו לי ליגה של מסיבות...
אתה יכול לברר לי מי החברת שמירה שם?
אני יקפוץ ממש בקרוב לשם אני מאמין... |
|
|
| DjNumShum |
חזרתי עכשיו מהקו
גם אני כל חמישי שם
דותן אתה יכול לארגן קצת VIP?
60 זה לא בעיה לארגן VIP זה קצת קשה
תאכלס מסיבות בסדר
אבל כל שבוע אותו קהל זה כבר משעמם
ודיגיי ג'סי כוש על אחותו חתיכת הומו אין לי מוסיקה בשיט
אותם שירים כל הזמן מביא תקריזה
למרות שהיום ניגן רועי פלינר
גם לא היה משהו |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by TTman
אני לא חושב שיש אפשרות להכניס 85
למה זה קו, זה לא שכונה |
שכונה שכונה
יותר מכל מקום אחר
ג'סי נראה לי זה שניגן בגת רימון בימי שישי
אם זה הוא אז הוא פשוט זוועה
למה בכלל מחזיקים אותו , למה לשלם לו כסף
הוא בכלל לא די ג'יי
מה הוא מבין במוזיקה , אין קשר בינו לבין מוזיקה או שהוא משלם בשביל לנגן שם?
פשוט זוועה כל העסק הזה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
שכונה שכונה
יותר מכל מקום אחר
ג'סי נראה לי זה שניגן בגת רימון בימי שישי
אם זה הוא אז הוא פשוט זוועה
למה בכלל מחזיקים אותו , למה לשלם לו כסף
הוא בכלל לא די ג'יי
מה הוא מבין במוזיקה , אין קשר בינו לבין מוזיקה או שהוא משלם בשביל לנגן שם?
פשוט זוועה כל העסק הזה |
אני דיברתי על המקום, לא על ג'סי המסחרי הזה |
|
|
| Hell_Copter |
ג'סי הזה גם ניגן כל שבוע בתכלת בימי חמישי
והוא היה גם פעם בתל יצחק ובסוהו ובצוף ובכל המקומות האלה... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ג'סי הזה גם ניגן כל שבוע בתכלת בימי חמישי
והוא היה גם פעם בתל יצחק ובסוהו ובצוף ובכל המקומות האלה... |
הוא הרזידנט של הצוף
הוא כל שבוע שם |
|
|
|
|