return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
- = !_PeTrUs_! in Disneyland (incl. PIC) = -
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
JAJA, 2 weken geleden was ik in Disneyland Parijs. Mooi weertje, mooi hotel, mooi park. Alles perfect (als je 14 bent!!!). En als hotelgast heb je ook nog voorrang bij de grote atracties. Met een zogehete FAST-PASS kun je dan tussen een bepaalde tijd vooraan in de rij aansluiten. Dus wij naar Space-mountain, 3 minuutjes wachte en dan kon je er al in. Maar bij mij kan nooit iets normaals gebeuren, dus... (Voor degene die er wel eens in zijn geweest komt dit wel bekend voor.) Je rijdt weg en dan heb je gelijk een ruime bocht van 180° en dan ga je met een rotvaart naar beneden waar ze ook deze...



...foto van me namen. Dit is nog niet eens het ergste (nou, je zou het bijna zegge ofnie...) Na die afdaling word je omhoog getrokken, waarna je vervolgens wordt afgeschoten. NOu, dat werden we dus niet!!! Zit je daar in een hoek van 45° de lucht in te turen. Na 10 min. werden we er eindelijk uitgehaald. Dus Disneyland parijs kan nog best wel gezellig zijn!!!!

GReeTZ
Remy D
Haha ja het gebeurt wel vaak daar.

Ik stond ook op die helling toen de stroom uitviel maar bij mij ging ie 2 min later weer aan.
-=WVG=-
Haha lekker hoor !

Ik ben nog nooit in Disneyland geweest...

(is wel een van m'n grootste wensen ;) Ik denk dat ik Henny Huisman in ga schakelen :p)
Miss Proximus
Eindelijk een pic van de priest :) ziet er wel lekker uit haha..wat krijgen we veel tong-mensen op t forum zeg! Blik..en nu Petrus ook al :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Eindelijk een pic van de priest :) ziet er wel lekker uit haha..wat krijgen we veel tong-mensen op t forum zeg! Blik..en nu Petrus ook al :D


Met die snelheden floept ie er gewoon uit. Als ik misschien wat meer oefen met bepaalde handelingen (?!?!?!) dan wordt de spierkracht misschien wat groter en ken ik m de volgende keer beter in m'n mondje houwe...
Dj Alpha
Nou jongens, wat Petrus kan kan ik ook :)
Deze foto is gemaakt in sixflag vorig jaar met t voetbal team
Ik ben dat ventje helemaal achteraan (hehehe), rechts van me (voor jullie guys links) zit Marcel onze hardcore freak van t team en voor ons zit onze lieve Sander die t zo te zien errug naar zn zin heeft :D
LIKE THIS ---->:eek:<----

hehehe, nou das toch fun of nie? :)

Laterzz

tru-Mac
SUP peter!!!!!!! Peter is the man!!! Nice PIX!!!!!!!!!! come to SF!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!! oh shiet
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by tru-Mac
SUP peter!!!!!!! Peter is the man!!! Nice PIX!!!!!!!!!! come to SF!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!! oh shiet


HEHE, cool Tnx. It's still 50/50 if I come to San Fransisco


MuscleMAN
Bellie
Lekker bekkie petrus :)

alpha is de coolste van het team dat zien ik alweer :) j/k

Stoer om te zien wat voor personen er achter de namen schuilen :D
we moeten eigenlijk een nieuwe thread maken waarbij iedereen een foto van zichzelf post...of nie?

GREETZ!
Henkie_henk
krijg je weer dezelfde fotos joh :)


wel lache foto petrus.. ;)

WNxHunter
ik ben ook pas geleden in disneyland geweest, vriend van me had ook leuke "tongfoto" van mij gemaakt en dan nadat ik zo'n groene verkleurlolly net op had dus met een helemaal groene tong uit me bek :D :D :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by WNxHunter
ik ben ook pas geleden in disneyland geweest, vriend van me had ook leuke "tongfoto" van mij gemaakt en dan nadat ik zo'n groene verkleurlolly net op had dus met een helemaal groene tong uit me bek :D :D :)


Nog een tongetje...posten die handel...heeft Miss P. er weer een voor haar verzameling :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement