return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
HardBass - Hard Selection of Swedish DJ's
View this Thread in Original format
Ferren
Den 3 Oktober så kommer HardBass gå i stapeln klockan 17:00 på Soundic Radios radioserver!
HardBass är ett arrangemang av Tranceicion och Soundic Radio där 9st professionella deejays kommer spela live på nätet mellan 17-02 med stilar som Hardstyle, Trance och Techno.
Ingenting kommer va inspelat utan allt kommer göras live från alla deejays varifrån sitt hem/studio.

Hemsida: http://www.hardbass.b3.nu

[17:00] Tony Ullman [Uplifting]
[18:00] Christoffer [Hardtrance/Uplifting]
[19:00] Vizay [Hardtrance/Uplifting]
[20:00] DJ Laszlo [Hardtrance/Techno]
[21:00] DJ Mickey [Hardhouse/Hardtrance]
[22:00] Brahme [Techtrance/Techno]
[23:00] DJ Dome [Techtrance/Techno]
[00:00] Ferren [Hardstyle]
[01:00] Astral Base [Hardstyle]


MVH Tranceicion, HardBass & Soundic Radio Crew
TrancE_GyLLe
quote:
[19:00] Vizay [Hardtrance/Uplifting]
[20:00] DJ Laszlo [Hardtrance/Techno]


2 st härifrån.. är det någom mer som har ett annat artistnamn som jag har missat från TA....
Glorie
Häftigt värre :) Det där får man inte missa :)

skojigt initiativ!
dj_hysterix
coolt! ..inte missa..! :D
Vizay
ska bli kul å köra den här grejen...hoppas på riktigt många lyssnare :)
SteveTranz4ever
Fan de härt låter coolt jue :)

Jag kan nog hjälpa till med bandvid...
Mitt internet har äntligen kommit igång igen :)
Ferren
Ja vi hoppas att alla ser detta lika posetivt som vi gör det :)
Men vi skulle ljuga om vi sa att vi inte fick ideen från Exposure Festival ;)

Soundic Radio har visat sitt fulla stöd och alla DJ's är mer än glada för att ta fram en hjälpande hand så detta ska bli jätte roligt att få vara med om och se hur reaktionerna blir :)
Vizay
precis som ferren sa så ere ju väldigt inspirerat av exposure men jag tror att det va lite av meningen med deras festival, att få igång fler online festivaler :)
SteveTranz4ever
Jag ser det inte som en ripoff utan en bra idé att kanske promota er och få lite mer "levande" aktivitet i vardagen med folk som är mer nära så att säga...

Tycker det är en hel kul idé :)
dbl
om jag inte gör något annat och kommer ihåg det så ska jag helt klart lyssna :)
bra idé :)

ScuL
jag onskade att jag kunde filla in mellan kl2 och kl3 och sluta av det riktigt med hardstyle/(oldschool)hardcore :D :D
RebeL9
kommer vi få höra Aquagen - Phat Bass????????????????????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement