return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Vad har hänt?? P3 kör trance!?!?
View this Thread in Original format
chjo
Min kära rumskollega på jobbet har Radio på dagarna i ända, jag avskyr den mesta mainstreammusiken så brukar köra min winamp, men inte hela tiden. De senaste dagarna har de spelat klassiska trance-tunes på P3, trodde inte de va sant.

Just nu "Veracocha - Carte Blanche"
Innan de var det "Energy 52 - Cafe Del Mar" och "Chicane - Saltwater"..

Ball tycker jag.. kanske har med att det är SMC nästa vecka.?!?
chjo
quote:
Originally posted by n0bben-
shyst!

byter han inte kanal på radion då? :)


Han skulle bara våga.. :p

Spelade Tiesto in Concert en hel dag för han för ett par veckar sen, han var inte så nöjd då..
chjo
quote:
Originally posted by n0bben-
:)

men shyst alltså, har saknat en kanal som spelar trance..
p3 kan jag iaf tuna in utan problem :)

några speciella tider?


Misstänker att det tyvärr är en tillfällighet :sadgreen: Men var iaf mitt i Pop Non Stop, 9:30-12.00.. vore ju kul om dom fortsätter spela lite sån musik, men ska väl inte hoppas för mkt, är ju Sverige vi bor i..
ice_key
Detta är ingen nyhet att P3 spelar trance.... just då när låtarna spelades var det "Pop Non Stop" som produceras och hålls utav marcus stridsberg... som även höll i programmet P3 Mix innan :nervous: :nervous: Det är bara till att maila in till P3 och önska låtar... så kanske, kanske dom spelar just den låten du önskat :nervous: :nervous:
Kongo_kim
finns ju BMU 91.6 här i stockholm.

även om dom mest spelar goa-skit
chjo
quote:
Originally posted by ice_key
Detta är ingen nyhet att P3 spelar trance.... just då när låtarna spelades var det "Pop Non Stop" som produceras och hålls utav marcus stridsberg... som även höll i programmet P3 Mix innan :nervous: :nervous: Det är bara till att maila in till P3 och önska låtar... så kanske, kanske dom spelar just den låten du önskat :nervous: :nervous:


kanske inte är nytt att dom spelar trance, men inte direkt vanligt, speciellt inte att dom kör tre klassiska godingar i följd.
x-dream
Hörde detta på jobbet blev lite glad då när man jobbade hårt :D....

Vart ju tre från en tranceklassikers....
Glorie
nåt som var ganska coolt me P3 var att "Önska" det önskeprogrammet ni vet, körde "HuxFlux - Idiot" för ett tag sen! :D Ännu mer ovanligt me psytrance i etern. SJUKT bra :D weeeeeeeeee! (körde bil vid den tidpunkten och jag får nog erkänna att jag körde liiiite snabbare till den musiken) :p
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Glorie
nåt som var ganska coolt me P3 var att "Önska" det önskeprogrammet ni vet, körde "HuxFlux - Idiot" för ett tag sen! :D Ännu mer ovanligt me psytrance i etern. SJUKT bra :D weeeeeeeeee! (körde bil vid den tidpunkten och jag får nog erkänna att jag körde liiiite snabbare till den musiken) :p


hahahaha:D den där låten e fett skum:D ....den kom till och med på Red Bull Flugtag. Ni vet den där tävlingen vid kungsan :)
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Kongo_kim
även om dom mest spelar goa-skit



Aendy
quote:
Originally posted by chjo
Min kära rumskollega på jobbet har Radio på dagarna i ända, jag avskyr den mesta mainstreammusiken så brukar köra min winamp, men inte hela tiden. De senaste dagarna har de spelat klassiska trance-tunes på P3, trodde inte de va sant.

Just nu "Veracocha - Carte Blanche"
Innan de var det "Energy 52 - Cafe Del Mar" och "Chicane - Saltwater"..

Ball tycker jag.. kanske har med att det är SMC nästa vecka.?!?


P3 är lätt en av världens bästa radiostationer. De flesta av mina favoritlåtar genom tiderna har jag kommit i kontakt med via P3 (Malaria - Kaltes klares wasser, Fruendeskreis - Tabula Rasa II, Dub Sweden - Old house, Westbam - Celebration Generation, Dungen - Solen stiger upp, Prodigy - Out of space m.fl.). De bangar faen inte för att spela musik som de tycker om och inte som skivbolaget tycker de ska spela!
RebeL9
quote:
Originally posted by dj_hysterix


i second that!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement