|
DN kan dra åt helvete
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
DN skrev om SMC idag, värdelös smutskastande artikel.
( Här kan man läsa den )
Skrev ett argt mail till Kristoffer Poppius, någon DN prenumeration kommer jag aldrig skaffa... |
|
|
| reveal |
:whip:
vilket jävla pucko, påminner om han som recenserade nån tranceskiva på aftonbladet, inledde med att säga "jag gillar inte trance, men..."... :mad: |
|
|
| chjo |
Vilken idiot!!!
Skrev med ett mail och frågade vad han menade. |
|
|
| Smekbar |
seriöst misslyckad kille som skrev den där artikeln... riktig jävla idiot. vilken seriös journalist skriver så?
btw, han lär säkert själv ha försökt komma in i trancebranschen nån gång men sög för mycke, så nu hatar han den istället.. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men är han på riktigt...
Han hade/har uppenbarlig en dålig period i sitt liv just nu eller så lät han sin hårdrocks diggande småbröder skriva denna artikeln basserad på vanlig svensson kunskap om denna musik och av ren fakta kring konventet...
Skriv till killens chef istället... be dom byta ut han mot nån annan inkompetent skribent... |
|
|
| ice_key |
| Killen borde hängas!! :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Powell |
| grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .. :whip: va har han för problem :conf: |
|
|
| staz |
| uhm.. ok om det står i nån rock tidning som vill få folk att hata trance, men i en seriös tidning?`.. skumt att de anställer sovrumsskribenter. |
|
|
| mindshooter |
| Vad många inte ser är att det är en ironisk artikel. Den anspelar på rätt mycket och är skriven för att skapa reaktioner. Det är enkel journalistik. Finns överallt hela tiden. Det är ofta dom skriver för att skapa diskussion och debatt. Genom att skriva till honom och säga hur mycket man hatar honom för det så visar man bara på att han lyckats. Många kommer skratta åt hans artikel (jag är en av dom) och många kommer tycka den är för jävlig (jag är nog en av dom oxå). Men man måste kunna se ironin i det hela :) Synd att smutskasta en sån fin tillställning bara. |
|
|
| Dioxys |
mind: håller med dig, men samtidigt är jag så jävla trött på allt sånt där nu.. om han hade användt ironi hade han väll fan sagt "nä, skämt å sido.. jag lyssnar ändå inte på skiten" eller så..
en skribent för en musik genre är väll ett väldigt difust jobb.. när man ska recensera känslor för musiken, det är ju så jävla individuellt..
och steves inlägg :D "byta ut mot ännu en okompetent jävel" helt rätt skrivet :D |
|
|
| NooN |
| Det var inte särskilt moget skrivet iaf. |
|
|
|
|