return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
party: 16 Years Illusion (pg. 2)
View this Thread in Original format
ambs
quote:
Originally posted by franzelare
dat wist ik ook wel hoor ;)
ik heb dat met een hoop dj's die kennen me wel van gezicht en zeggen wel hoi en weten dat ik vaak op feestjes rondhuppel.

nemen jullie je spamdoeken ook weer mee :D

dan gaan we wel ff meeten he, een vriendin van mij zij op ultrashock wel "die moet!! je kennen" maar ik had geen idee wie je was, wel ff een foto van jullie gemaakt, pas later wist ik weer wie je was, van posts hier maar vooral van posts eerder op flok.

mijn spandoek is altijd mee ;) het is m'n trademark ahahha :D

Ja ik was eerder heel actief op pf, maar steeds minder... als je van trance houdt word je al meteen afgezeikt!:( maar goed, ik heb er zin in!!! nog maar 6 daagjes en dan ARMIN TIMEEEEEEEEEE!! woooeeeeeiiiii
franzelare
quote:
Originally posted by ambs
Ja ik was eerder heel actief op pf, maar steeds minder... als je van trance houdt word je al meteen afgezeikt!:( maar goed, ik heb er zin in!!! nog maar 6 daagjes en dan ARMIN TIMEEEEEEEEEE!! woooeeeeeiiiii

nouja als ze je afzeiken roep je mij maar dan bann ik ze wel :disbelief

een hoop admins van flok zijn ook gewoon te vinden op trance feesten hoor, daar houden de meeste ook wel van!
alleen sommige kortzichtige users niet :S
kolkiewolkie
dit is zeker volgend weekend ofnie :( ?? (even uit mn hoofd en zonder pf)
ambs
quote:
nouja als ze je afzeiken roep je mij maar dan bann ik ze wel :disbelief

een hoop admins van flok zijn ook gewoon te vinden op trance feesten hoor, daar houden de meeste ook wel van!
alleen sommige kortzichtige users niet :S

hahaha precies!! ik ben nu iets meer actief hier dan op PF, maar ook doordat ik bijna wegga, maar soms vind ik de onzin topics daar wel leuk :D wooeeeeiiiii

en idd, 16 years illusion is volgende week vrijdag ;)
franzelare
jep kolkie, dat was dat feest waar jij weer eens niet kon!!!!

maar voor je weg gaat ga ik je nog wel even meeten ambs!!
kolkiewolkie
quote:

en idd, 16 years illusion is volgende week vrijdag ;)

beetje jammer, typisch geval van verslaving vs. verslaving
ambs
Franzelare: bij 16 years illusuion zal ik bij Armin HELEMAAL vooraan te vinden zijn!! in een armin shirtje ;) hehehe met een spandoek! WOOEEEEIIII :D dan gaan we zeker wel even meeten!! Ga je met Sanniej enz?? Want haar ken ik wel ;)

Kolkie: hoe bedoel je????
kolkiewolkie
quote:

Kolkie: hoe bedoel je????

1) verslaafd aan leuke feestjes zoals deze (hoewel ik soms last van afkickverschijnselen heb :nervous: ). Had ik niks anders dan zou ik hier echt veel zin in gehad hebben.. heb al een tijdje geen goed trancefeestje meer gehad :( .

2) verslaafd aan rally (voor de leken: dat gerag met straatauto's over landweggetjes enzo); volgend weekend is het EINDELIJK weer zover :cool: . Gevolg is dat ik volgend weekend in één keer volgepland heb... met het oog op dit feestje uitermate jammerlijk maar ik ga me echt uitstekend vermaken volgend weekend :) . (voor de kenners: ZES wrc's :crazy: en dat in de achtertuin).

snappie :) ?
franzelare
Ambs > ja ik kom weer samen met sandra en linda die er ook op ultrashock bij waren, alleen nook gaat niet mee, het watje ;)
ambs
quote:
Ambs > ja ik kom weer samen met sandra en linda die er ook op ultrashock bij waren, alleen nook gaat niet mee, het watje ;)
Ik ken alleen sandra, die andere 2 namen zeggen me niks *bloos* hahaha

franzelare
sandra wist ook wie jij was, nook is een andere admin van flok daarmee ga ik regelmatig stappen.
linda is een goede vriendin van sandra en gaat ook regelmatig met ons mee stappen.

Ik hoop dat ik een beetje fit ben die avond want ik ben die dag rete druk op mijn werk :confused:
maar ik ga dit feestje zeker niet missen!

2 kolkie> nee daar snap ik niet van, wat gaat er nu boven een goed feest! je hebt steeds wat als er een leuk feest is! je hoort je echt je haren van je kop te schamen dat je er afgezopen zaterdag niet was!
CygnusX
Doen jullie een meeting?

Degenen die willen meeten : Er zullen een aantal Fr-TA's en BeTA's om 22u30 bij de Quick binnen in het sportpaleis staan. Jullie zijn altijd welkom :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement