|
party: 16 Years Illusion
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
Ik heb besloten weer meer te gaan trance'n
Na op Ultra shock Armin gehoord te hebben wil ik weer meer :D
dus ik had 16 Years Illusion - The Trance Odyssey in het sportpalijs in antwerpen gevonden.
gaan hier nog meer TA ers heen?
line-up:
Chicane
Cor Fijneman
Jan Johnston
Armin van Buuren
en wat belgen ;)
oh en voor de gene die denken dat ik van mijn geloof gevallen ben... ik ga de dag erna weer naar oldschoolmadness in enschede om weer ff een terror feesie mee te pakken :D |
|
|
| M_Peror |
| Ik zat er inderdaad over te denken om te gaan (Cor! Chicane!! ARMIN!!!) maar ben nog druk bezig gezelschap te regelen en dat schiet nog niet echt op :( Dus durf er nog niks over te zeggen. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by M_Peror
(Chicane!!) |
Mijn fanbase groeit gestaag.. ;)
Nee maar serieus, tot vorig jaar ofzo had iedereen zo iets van who the kipfilet is Chicane nu weer terwijl die knakker al sinds 1995 zover ik weet aan de weg aan het timmeren is. Disco Citizens on the roll :D |
|
|
| ambs |
Ik ga!!! puur voor Armin, de rest van de djs mogen van mij thuis blijven... ja ik vind chicane en cor wel cool... maar dit is de laatste keer Armin voor mij in Europa! De zondag daarna verhuis ik naar Amerika....
dus wordt dit MIJN avond... just you watch :toocool: *lol*
ps: de sfeer op belgische feesten SUCKS! als het niet was dat het mn laatste kans was om armin te zien, zou ik ECHT niet gaan :rolleyes: |
|
|
| franzelare |
Ik ben nog nooit op een belgis trance feest geweest dus ik zie wel
ik weet dat eye-riz en up ook wel eens in belgie gedraaid hebben en de sfeer beviel hun daar wel.
maar ik ga gewoon kijken en ik laat me verrassen :) |
|
|
| ambs |
belgen staan gewoon stil.... en ze klappen steeds... en ze kunnen niet met drugs omgaan ahhaha! ik had een dude bijna een trap in zn ballen gegeven echt.... :rolleyes:
en toen ze door hadden dat armin me kende gingen ze allemaal met me praten.... dachten ze dat ik super bevriend met hem was en zou zeggen "zal ik je voor stellen??" (naja dat heb je hier in nederland ook wel ahhaha ) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ga!!! puur voor Armin, de rest van de djs mogen van mij thuis blijven... ja ik vind chicane en cor wel cool... maar dit is de laatste keer Armin voor mij in Europa! De zondag daarna verhuis ik naar Amerika....
dus wordt dit MIJN avond... just you watch :toocool: *lol*
ps: de sfeer op belgische feesten SUCKS! als het niet was dat het mn laatste kans was om armin te zien, zou ik ECHT niet gaan :rolleyes: |
Beetje jammer van "Dat de rest thuis mag blijven". Vind je eerlijk gezegd best kortzichtig wat dat betreft Ambs. Wat heeft Armin, dat die andere trance dj''s niet hebben?
Maar oke, tis je laatste ARmin keer :D
Maareh... sfeer op belgische feesten kut? Hmmm..ik hoor andere verhalen! |
|
|
| franzelare |
nouja ik zie wel....
Ik ben vanplan flink uit mijn dak te gaan!! Ik ga niet voor niets dat klere eind reiden!!!
maar als jij bevriend bent met armin ;)
Ik zal je wel weer op de foto zetten net als op ultra shock als ik je weer zie. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Chicane
Mijn fanbase groeit gestaag.. ;)
Nee maar serieus, tot vorig jaar ofzo had iedereen zo iets van who the kipfilet is Chicane nu weer terwijl die knakker al sinds 1995 zover ik weet aan de weg aan het timmeren is. Disco Citizens on the roll :D |
Hehe :D
Vind al jaren dat ie hele relaxte muziek maakt, maar ben idd pas vrij recent echt 'n beetje fan geworden (dwz dat als deze naam op een line-up staat het voor mij een extra reden is om te gaan). Eigenlijk pas echt sinds hun live-optreden in de Asta begin deze maand... woei! :eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Hehe :D
Vind al jaren dat ie hele relaxte muziek maakt, maar ben idd pas vrij recent echt 'n beetje fan geworden (dwz dat als deze naam op een line-up staat het voor mij een extra reden is om te gaan). Eigenlijk pas echt sinds hun live-optreden in de Asta begin deze maand... woei! :eyespop: |
Ik vond ze redelijk tegenvallen op 4 Elements...Iedereen bleef stil staan. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Beetje jammer van "Dat de rest thuis mag blijven". Vind je eerlijk gezegd best kortzichtig wat dat betreft Ambs. Wat heeft Armin, dat die andere trance dj''s niet hebben?
Maar oke, tis je laatste ARmin keer :D
Maareh... sfeer op belgische feesten kut? Hmmm..ik hoor andere verhalen! |
hahaha nee, je begrijpt me verkeerd!!! Ik ben zeker fan van Chicane en Cor Fijneman hoor ;) En ben wel benieuwd wat die Jan Johnston gaat doen....
maar ik ga d'r echt naartoe omdat het de laatste keer is dat armin in europa draait voordat ik vertrek.... dus ga ik afscheid nemen van mn heldje (ik zie hem een week daarna wel weer in miami maar goed hahaha )
En armin heeft de uitstraling ;) wooeeiii maar don't get me wrong, ik ben heel openminded, hou van veel dj's en stijlen.... maar als armin niet zou draaien, zou ik het geld gewoon bewaren voor amerika, snappie?? ;)
Franzelare: ik ben niet bevriend met armin hahaha! hij weet gewoon wie ik ben *lol* ;) en is goed, mag je mij en mn armin shirtje op de foto zetten :D wooooooeeeeeeeiiiiiiiiii |
|
|
| franzelare |
| quote: | | Originally posted by ambs Franzelare: ik ben niet bevriend met armin hahaha! hij weet gewoon wie ik ben *lol* ;) en is goed, mag je mij en mn armin shirtje op de foto zetten :D wooooooeeeeeeeiiiiiiiiii |
dat wist ik ook wel hoor ;)
ik heb dat met een hoop dj's die kennen me wel van gezicht en zeggen wel hoi en weten dat ik vaak op feestjes rondhuppel.
nemen jullie je spamdoeken ook weer mee :D
dan gaan we wel ff meeten he, een vriendin van mij zij op ultrashock wel "die moet!! je kennen" maar ik had geen idee wie je was, wel ff een foto van jullie gemaakt, pas later wist ik weer wie je was, van posts hier maar vooral van posts eerder op flok. |
|
|
|
|