|
הטעם האהוב עליכם בנרגילה! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
אתם כולכם טמבלים אה?
דובדבן ובגדול!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
אני כבר בקושי מעשן נרגילה... רק פעם בהרבה זמן...
אבל בננה זה נחמד... זה מה שאני אוהב...
לא מתלהב מתפוח במיוחד... |
|
|
| Ariels |
תפוח מקום ראשון
קולה מקום שני |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני בעיקרון באתי להצביע מלון
אבל רציתי להיות קצת מקורי אז הצבעתי לימון
שזה גם חבל"ז
:D |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תפוז תפוז ועוד פעם תפוז |
יאקקקק זה טבק דוחה!
יש לזה טעם של פיפי....
:nervous:
ובסדר שכחתי ענבים..אבל מי מעשן את זה באמת?...
ומנטה זה כמו נענע..!! |
|
|
| DjChook |
מה עם פכפכינה ?!
אני בחרתי פירות כי זה הכי קרוב לפכפכינה |
|
|
| Q-PiXeL |
נרגילה מגעילה אותי אבל אני לא הומו!
:p |
|
|
| Gil Shwarts |
| מה עם גראס? :) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מה עם גראס? :) |
זה תוספת....:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
זה תוספת....:rolleyes: |
אלא אם כן יש גם נרגילות בטעם גראס
חחחחחחחח
זה יכול להיות מעניין |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחח, אם כבר יש לך גראס ביד למה לשים אותו בנרגילה כשאפשר לגלגל גוינט?!
גוינט זה הדרך הכי טובה למצא את הפוטנציאל שבעשב!
:rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| איפה הווניל?!?!? אני אוהב וניל!!!! בושה!!! |
|
|
|
|