return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הטעם האהוב עליכם בנרגילה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
deluxe
אתם כולכם טמבלים אה?
דובדבן ובגדול!!!!!!!!!!
Hell_Copter
אני כבר בקושי מעשן נרגילה... רק פעם בהרבה זמן...

אבל בננה זה נחמד... זה מה שאני אוהב...
לא מתלהב מתפוח במיוחד...
Ariels
תפוח מקום ראשון
קולה מקום שני
HyPeRSoNiC
אני בעיקרון באתי להצביע מלון
אבל רציתי להיות קצת מקורי אז הצבעתי לימון
שזה גם חבל"ז
:D
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Scorchio
תפוז תפוז ועוד פעם תפוז

יאקקקק זה טבק דוחה!
יש לזה טעם של פיפי....
:nervous:

ובסדר שכחתי ענבים..אבל מי מעשן את זה באמת?...
ומנטה זה כמו נענע..!!
DjChook
מה עם פכפכינה ?!

אני בחרתי פירות כי זה הכי קרוב לפכפכינה
Q-PiXeL
נרגילה מגעילה אותי אבל אני לא הומו!
:p
Gil Shwarts
מה עם גראס? :)
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מה עם גראס? :)


זה תוספת....:rolleyes:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
זה תוספת....:rolleyes:


אלא אם כן יש גם נרגילות בטעם גראס
חחחחחחחח
זה יכול להיות מעניין

DJ-Kreing^^
חחח, אם כבר יש לך גראס ביד למה לשים אותו בנרגילה כשאפשר לגלגל גוינט?!

גוינט זה הדרך הכי טובה למצא את הפוטנציאל שבעשב!
:rolleyes:
Vortex_SA
איפה הווניל?!?!? אני אוהב וניל!!!! בושה!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement