|
הטעם האהוב עליכם בנרגילה!
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
טוב זה שקוף שמלון או תפוח ינצחו בפול!
אבל אני מקוה שלא כולכם כאלו שיטחיים וניסיתם טעמים אחרים בנרגילה!!!
3 הטעמים שאני הכי אוהב הם:
1. אפרסק - זה טבק משובח עם ניחוח של סבון:D
2. לימון מעורבב עם נענע - שני טעמים שהולכים מצוין אחרי האוכל
3. בננה - גם טוב..
:D
יאללה תצביעו ותשפיעו!:eyespop: |
|
|
| DJ_Yuval |
| תפוח שולט!!! :disbelief |
|
|
| TTman |
תפוח שולט
Apple Rulez !!!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
איפה אבטיח ? |
כן אני רואה ששכחתי את זה..
וגם את הטעמים קפה וליקריץ' (אבל אלו טעמים מגעילים ממילא):) |
|
|
| NyKoN |
איפה ענבים עם סוכריות!#?$%
מה זה זה?! |
|
|
| TinkerbeL |
ניראה לי שזה כבר היה....
בכל מיקרה יש מקומות שלא משנה מה ישימו לך אף פעם לא תזהה מה זה
יגידו לך אבטיח תאמין.... הכל אותו הדבר!
באילת בגרין ביץ' יש נרגילה טובה
עכשיו הבטחתי למישהו שאני לא יגע בנרגילה
אבל אז "בימים הטובים" אהבתי מלון למרות שגם תפוח לא רע... |
|
|
| Flotser |
גם מנטה שכחת...
ולא יודע אין לי ממש טעם מועדף, מה גם שרוב המקרים גם מתוך ברירת מחדל אתה נתקע רק עם טעמים שאתה מוצא באיזה קיוסק ושמה אין מבחר נורמלי,
...
כל מקרה מתי ניפגש כולנו נישב על איזה נרגילה טובה?
:p |
|
|
| Segev |
בוא נגיד שקודם כל הנרגילה צריכה להיות טובה ומי שמכין את הראש יודע לעשות אתזה טוב
עוד שני דברים תפוח מגעיל מתוק מידי ועושה לי צרבת אפרסק הכי טוב שיש בלי ספק |
|
|
| YuVaL |
מלון
Definatly
אנד.....
נענעבננה רולז גם! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כבר לא נגעתי בנרגילה יותר משנה נראה לי...
אבל בימים הטובים הייתי מכין טבק לבד, מדבש ותפוח והיה יוצא משהו טוב
:rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
| תפוז תפוז ועוד פעם תפוז |
|
|
|
|