return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הטעם האהוב עליכם בנרגילה!
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
טוב זה שקוף שמלון או תפוח ינצחו בפול!
אבל אני מקוה שלא כולכם כאלו שיטחיים וניסיתם טעמים אחרים בנרגילה!!!

3 הטעמים שאני הכי אוהב הם:

1. אפרסק - זה טבק משובח עם ניחוח של סבון:D
2. לימון מעורבב עם נענע - שני טעמים שהולכים מצוין אחרי האוכל
3. בננה - גם טוב..
:D

יאללה תצביעו ותשפיעו!:eyespop:
DJ_Yuval
תפוח שולט!!! :disbelief
KrazyDJs
איפה אבטיח ?
TTman
תפוח שולט

Apple Rulez !!!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KrazyDJs
איפה אבטיח ?


כן אני רואה ששכחתי את זה..


וגם את הטעמים קפה וליקריץ' (אבל אלו טעמים מגעילים ממילא):)
NyKoN
איפה ענבים עם סוכריות!#?$%
מה זה זה?!
TinkerbeL
ניראה לי שזה כבר היה....

בכל מיקרה יש מקומות שלא משנה מה ישימו לך אף פעם לא תזהה מה זה
יגידו לך אבטיח תאמין.... הכל אותו הדבר!
באילת בגרין ביץ' יש נרגילה טובה

עכשיו הבטחתי למישהו שאני לא יגע בנרגילה
אבל אז "בימים הטובים" אהבתי מלון למרות שגם תפוח לא רע...
Flotser
גם מנטה שכחת...
ולא יודע אין לי ממש טעם מועדף, מה גם שרוב המקרים גם מתוך ברירת מחדל אתה נתקע רק עם טעמים שאתה מוצא באיזה קיוסק ושמה אין מבחר נורמלי,
...

כל מקרה מתי ניפגש כולנו נישב על איזה נרגילה טובה?
:p
Segev
בוא נגיד שקודם כל הנרגילה צריכה להיות טובה ומי שמכין את הראש יודע לעשות אתזה טוב

עוד שני דברים תפוח מגעיל מתוק מידי ועושה לי צרבת אפרסק הכי טוב שיש בלי ספק
YuVaL
מלון
Definatly
אנד.....

נענעבננה רולז גם!

DJ-Kreing^^
כבר לא נגעתי בנרגילה יותר משנה נראה לי...

אבל בימים הטובים הייתי מכין טבק לבד, מדבש ותפוח והיה יוצא משהו טוב
:rolleyes:
Scorchio
תפוז תפוז ועוד פעם תפוז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement