return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Hard Core Rulez 2 :-)
View this Thread in Original format
WNxHunter
ok ik weet dat deze website Trance Addict is, maar kom op zijn vast wel meer dan alleen ik die ook van hard core houden, dus daarom deze thread :)

ik heb laatst van een vriendin van mee een wreed goed hardcore liedje gehad, het is misschien beetje oud, dus vroeg me af hoeveel mensen het kennen en was benieuwd naar julie meningen :)

liedje heet I like it loud en is van Marshal Masters
M5
Miss Proximus
PcP in da motherfokking house BABY!!!!!!

I like it Loud is nog 1 van de mindere van Marc Acardipane....:)
arno
Marshall masters rules.... Dont touch that stereo!!!!!!!!! tutututu tu tu tududu.

Als je toch bezig bent download dan gelijk neophyte - braincracking en inferno bros. - slaves to the rave en dj promo - can't hold me down en meer weet ik er zo snel ff niet, gewoon te veel om op te noemen.

[edit] o wacht deze moet je zeker ook downloaden, rotterdam terror corps - god is a gabber. [/edit]
Optimus Trance
heeee, doet me weer denken aan vroger:D:D:D
HiGH_NrG
I like it loud hoorde ik vandaag nog ergens op een oud cd'tje...phat nummertje...alleen moe je er nie te lang naar luisteren :D
New Wave
Ik had vorige week DJ Promo - Bring It Raw gedownlaod, das ooke en strakke plaat :-)
DJ Promo rocks!
arno
quote:
Originally posted by New Wave
Ik had vorige week DJ Promo - Bring It Raw gedownlaod, das ooke en strakke plaat :-)
DJ Promo rocks!

die ga ik gelijk ff opzoeken op audiogalaxy!
Remy D
Chosen Few - In the name of my DJ. Vind ik de strakste Hardcoreplaat ooit gemaakt.
raoel
Hier op TA wat voor tranceaddict staat komen veel mensen die voor de HARD BEATZ gaan. Tegenwoordig lijkt het hier inplaats van TranceAddict wel TechnoAddict.

Ik vindt het niet erg:) Ik hou ook van de beat en ja ik ken dat nummer ook. Wie niet, iedereen denk ik wel.
Is inmiddels toch wel een van de klassiekers geworden.

Wie zijn hier nu de HARDE mensen. En dan bedoel ik dus wie er allemaal van de harde beats houden en minder van de gewone trance.

Bellie
Miss P
M5
Arno
New Wave denk ik ook
Me Myself & I
En nu dus WNxHunter

Wie nog meer????

Remy D
Ikke niet...
WNxHunter
ooohw wist ik veel dat hardcore hier ook al in was :D
maar als we toch bezig zijn ik ken ook nog wel paar vette liedjes

Buzz Fuzz - King of Beats
DJ Promo - King of Pain
DJ Promo & DJ Delerium - Bass Power

ik zal zo ook ff julie suggesties checken, en ja DJ Promo rulez! ik heb nog wel meer van hem ook en vind het eigenlijk bijna allemaal echt wreed goed! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement