return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
eye-riz @ city hall
View this Thread in Original format
franzelare
omdat ze zelf nog op vakantie is open ik hier maar ff een spam topic!!

eye-riz moet vrijdag de 26ste in de cityhall(vormalig axel) in utrecht draaien!
gaan er nog TA hoolie's haar lastig vallen?? :stongue:
De vorige keer dat ze in de cityhall draaide waren alleen leander en ik er van TA maar ik moet zeggen dat dat echt een heel erg geslaagd feest was!!

ik kan zelf helaas niet omdat ik al naar antwerpen ga :mad:
maar ze zal het zeker top vinden als er een paar fans komen!
Three 'O Three
quote:
Originally posted by franzelare
ik kan zelf helaas niet omdat ik al naar antwerpen ga :mad:


Ben je boos op jezelf? :p
Optimus
Tin&Tim zijn er in ieder geval:)
magrec
Dit lijkt mij ook wel leuk :D
basvh
helaas zit ik dan al in amsterdam, nou ja helaas HQ 100 noem ik niet helaas. maar anders was ik denk het wel een kijkje komen wagen ben wel benieuwd hoe eye riz draait.
New Wave
Iris-Hooligans Sjinees en New Wave zullen er zijn!
franzelare
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ben je boos op jezelf? :p


nouja wel een beetje ik had iris gewoon wat vaker moeten vragen wanneer ze weer moest draaien, ik had net alles geregeld om naar antwerpen te gaan en toen kwam ik er achter dat zij ook moest draaien, maar ik kan het echt niet maken om niet naar antwerpen te gaan......

ik hoop maar heel hard dat tim en tim nog een beetje extra voor mij springen ;)
SnuggLe
Sorry, dit was alleen een optie als Invited niet door zou gaan. Maar dat gaat het dus wel.... dus ga ik daarheen, en kom ik neit naar invited. Excuses!
magrec
He ik kan niet eens trouwens :(
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare

ik hoop maar heel hard dat tim en tim nog een beetje extra voor mij springen ;)


Ja TiN en tiM gaan inderdaad leuk springen :)


quote:
Originally posted by Snuggle

Sorry, dit was alleen een optie als Invited niet door zou gaan. Maar dat gaat het dus wel.... dus ga ik daarheen, en kom ik neit naar invited. Excuses!




JAAAAAAAAAA blijkt maar weer dat de partymaatjes en Iris bij Snuggels op plaats nummer 2 komen he :whip: :whip: ;)
Iris is geen backup dj, komopzeeeeeeeeeeg, prioriteiten stellen!!!


quote:
Originally posted by Magrec
He ik kan niet eens trouwens


En wat is jouw kansloze smoes om niet te komen?
Moet je weer roddelen met je foute progressive holmaatjes over pruts dj's die wellicht dit jaar in nederland komen draaien!?!?!

Jullie stellen Tin en mij ontzettend teleur!
Het wordt tijd voor een nieuwe honkbalknuppel lijst!!!

SnuggLe
Niet zeuren, had ik het maar eerder moeten weten!
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Niet zeuren, had ik het maar eerder moeten weten!


Idd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement