|
Party report: SMC dag 2 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
det är samma som är på SMCs hemsida jöhe ;)
Magnus G tar som sagt gryymma bilder |
Visste inte dom satt upp bilder...
Ja jag snackade med han en del... han kanske tar runt 250 bilder men sen lägger han upp 40 bilder å lite uppåt... killen väljer kvallitet framför kvantitet... |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Bara jag som inte är så jätteimponerad som de flesta andra brukar va då...?
|
Jag håller med dig ! Pvd är ingen höjdare imo, visserligen betydligt bättre än förväntat ! Det berodde till stor del på hela atmosfären.
Låtmässigt var jag därimot inte lika imponerad. Anyway, skön kväll,
sköna människor och alltid lika kul o träffa er TA`s : =). |
|
|
| reveal |
| var just ett inslag om SMC på ZTV-nytt, bland annat intervju med PvD |
|
|
| zamson |
jag vill ha fler bilder o filmer.. nån som har länkar??
PÅ ztvnytt...visa dom nåt från festen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nån som läst Aftonbladets PULS bilaga idag ??? En liten micro artikel om SMC
Bilder på 3 personer jag känner eller hälsar på när jag e ute... |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som läst Aftonbladets PULS bilaga idag ??? En liten micro artikel om SMC
Bilder på 3 personer jag känner eller hälsar på när jag e ute... |
såg just "notisen" ...det var inte fareligt mycket dom skrev :D haha |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Cryptic
Dj Irish > PvD |
Är det norm att man ska inleda sin tid på SWETA med kryptiska inlägg? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Är det norm att man ska inleda sin tid på SWETA med kryptiska inlägg? |
om man heter cryptic, såklart :D
välkommen hit! Pressentera dig gärna i svenska folket tråden :)
Edit: Aendy om du inte förstod så betyder det "Dj irish är större än PvD"... fast det tror jag att du gjorde ville bara va på den säkra sidan :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Cryptic
Dj Irish > PvD |
en viss människa jag känner kommer bli mkt glad över det uttalandet :D (heja johan! :p) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Edit: Aendy om du inte förstod så betyder det "Dj irish är större än PvD"... fast det tror jag att du gjorde ville bara va på den säkra sidan :) |
nu fattade jag... :wtf: |
|
|
| Aendy |
| Var finns alla bilder från denna fest? |
|
|
|
|