|
(trancy) Hardstyle mix 21 :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
mer whine från rebel9 verkar iaf inte va så svårt å hitta... :rolleyes: |
det e ju tur att någon vågar yttra sig lite kritiskt. hade ju varit lite väl blåögt att sluka allt. |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
men d går ju sååååå slött allt ladda från TA...59K/s!! usch usch... |
Är inget fel på det, är du en som sitter med BBB lr Sunet?
Mig kvittar det totalt, har Bostream 0.5Mbit ADSL, har goooooooooottttt om tid oxå :p BTW sitter jag med 800GB med min slöa lina :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Nyx |
Jäkligt skön mix, Scul..har plågat grannarna med den en bra stund nu! :clown:
vilken låt är det vid 51:20 nånting?..den är iaf grymt bra! :D
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
men d går ju sååååå slött allt ladda från TA...59K/s!! usch usch... |
ladda från TA? det är snarare sculs server som är seg isf..kom också bara upp i max 60 när jag tankade..verkligen jobbigt :rolleyes:
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
nja... altså jag tycker d inte gör nått.. scots remixar är ju inte så lika varandra.. han variar ganska mkt... så många på samma mix är bara positivt......
skönt att du inte tyckte han var dålig.. vissa tycker han gör för hård trance.. men inte jag å du å säkert många många fler tycker det är aldeless lagom med hårt.. :D :D :D :D |
dj scot project är en av mina gamla favoritartister..han gjorde jäkligt bra produktioner och remixar ett tag, men nu tycker jag att han har hamnat i en neråtsvacka..han borde plocka fram 303:n och köra med riktig hardtrance som förr..(det ska låta såhär eller såhär) :happy2: |
|
|
| ice_key |
För övrigt är denna mix helt kanon, diggar Scot, har gjort en massa grymma låtar och remixar :D
DJ Scot Project - F (The Future Is Now)
Arome - Somebody (DJ Scot Project Remix)
Cosmic Gate - Fire Wire (DJ Scot Project Remix)
DJ X 2000 - Modem (DJ Scot Project Remix)
Yves De Ruyter - Back To Earth (DJ Scot Project Mix)
Kan man kalla dom "klassiker" ??
Är faktiskt mina favvotunes i den genren :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| TrancE_GyLLe |
lite OT men scot är ju mannen bakom Arome åxå eller hur??
och han har släppt en låt som heter Somebody (som Ice_Key skev)..
men nu äre så att jag tycker originalet är betydligt bättre.. men hittar ingen bra release på den.. bara från ihopmixade skivor som tex Goliath.. nån som vet om den har släpps.. eller till och med har den?? |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
lite OT men scot är ju mannen bakom Arome åxå eller hur??
och han har släppt en låt som heter Somebody (som Ice_Key skev)..
men nu äre så att jag tycker originalet är betydligt bättre.. men hittar ingen bra release på den.. bara från ihopmixade skivor som tex Goliath.. nån som vet om den har släpps.. eller till och med har den?? |
:D
Somebody e jättebra..
den har släppts, jag hade den jättelängesen. ska se ifall jag bränt på nån skiva.. jag återkommer om jag hittar den =) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Nyx
Jäkligt skön mix, Scul..har plågat grannarna med den en bra stund nu! :clown:
vilken låt är det vid 51:20 nånting?..den är iaf grymt bra! :D
|
hehe. tackar :D
det e
09 Le Brisc - Keep Up (Sam Punk remix)
| quote: | Originally posted by Nyx
ladda från TA? det är snarare sculs server som är seg isf..kom också bara upp i max 60 när jag tankade..verkligen jobbigt :rolleyes:
|
kanske.. min server står i USA.. det e relativt snabt under dagen men segt under kvällen. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Connector
Skön mix. Kanske lite för mycket scot project... :) |
det vet jag men jag trodde det viktigaste var att det passade tillsammans.. och den här kombination verkar vara bäst :D
istället av blanda en scot project låt i flera mixar trodde jag att det var bättre att mixa ihop en hel del i bara en mix. :) |
|
|
| Xo|oX |
| quote: | Originally posted by ice_key
Är inget fel på det, är du en som sitter med BBB lr Sunet?
Mig kvittar det totalt, har Bostream 0.5Mbit ADSL, har goooooooooottttt om tid oxå :p BTW sitter jag med 800GB med min slöa lina :haha: :haha: :haha: :haha: |
heh Bostream 4 mbit gudomligt ADSL här =Dtankar för tillfället i ca 175 men stiger stadigt =) |
|
|
| dj_hysterix |
cool mix :D bra jobbat
btw. Tankar upp Arome - Somebody nu på stäväs server, om nån vill ha:) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
det e ju tur att någon vågar yttra sig lite kritiskt. hade ju varit lite väl blåögt att sluka allt. |
vet inte riktigt vart du vill komma med den där posten men de kan bero på att jag har varit ute å kutat i skogen hela dan :p :rolleyes: (läs tråden om paintball) |
|
|
| Xo|oX |
AAAHHH!!!
helt underbar sub-värmare =D |
|
|
|
|