return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
(trancy) Hardstyle mix 21 :)
View this Thread in Original format
ScuL
det var en bit sen jag postade en ny mix men jag har gjort den här idag :) just in time för min födelsedag imorron :p
när man tittar på linan e det direkt klart att det finns mycket trance influences i den här mix.

asså här kommer det:

01 Bossdrum - Beat is Pumpin (Essential DJ Team remix)
02 Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team remix)
03 Meteor Seven - Universal Music (DJ Scot Project remix)
04 Jay Frog - Pushin (Hennes & Cold remix)
05 Arome - Hands up! (DJ Scot Project remix)
06 Hypetraxx - Paranoid (DJ Scot Project remix)
07 Arome - Visions of Paradise (DJ Scot Project remix)
08 Analogic Disturbance - Breathing Space
09 Le Brisc - Keep Up (Sam Punk remix)
10 Smurref - Sonic Storm
11 SOB Creators - Hardfloor
12 Dark Oscillators - Nasty Jungle (Hardstyle Masterz remix)

http://www.scul.net/mp3/mixes/Hardstyle21.mp3 (110MB)
Nyx
tracklisten ser ganska fin ut..känner igen några gamla sköna hardtrancelåtar :D


tankar ner för fullt och kommenterar mixen när jag fått ner den och lyssnat på den..
Glorie
weeeeeeeeeeeeeeeee, äntligen :)

kände bara igen 4 låtar.. ska bli kul å lyssna :) tack så mkt :)
RebeL9
en mer uttjatad och sönderspelad låt än Airport kunde du inte hitta?
Vizay
mer whine från rebel9 verkar iaf inte va så svårt å hitta... :rolleyes:
ScuL
quote:
Originally posted by Vizay
mer whine från rebel9 verkar iaf inte va så svårt å hitta... :rolleyes:


Nja jag tänkte inte ens att gå in på det..
Men faktiskt mixar jag alltid låtar jag gillar och låter jag har inte mixad tidigare. Airport fick jag bara två veckor sen så jag användde det i min senaste mix och det där är historien...
Vizay
när de gäller mixes for dancing så kan jag förstå att folk inte vill ha uttjatade låtar men mixes for listening så ere skit samma imo, så länge låten e bra :)

folk bryr sig så mycket om vad andra tycker idag när de gäller sånt tyvärr :/
Glorie
hehe, ja trodde att mina högtalare pajade ihop vid 2:35, men så var inte fallet :disbelief

f.Ö. har ja redan sagt att den var bra till dig :) dutti pojke :crazy: Arome - Visions of Paradise (DJ Scot Project remix) e mycket mycket fin
Connector
Skön mix. Kanske lite för mycket scot project... :)
TrancE_GyLLe
quote:
Kanske lite för mycket scot project...


hehe,, Det kan _Aldrig_ bli för mycket dj scot project!!! enligt mej iaf.. killen är ju kung... ser rätt ball ut åxå :rolleyes:

ser verkligen framemot denna mix... men d går ju sååååå slött allt ladda från TA...59K/s!! usch usch...

Connector
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
hehe,, Det kan _Aldrig_ bli för mycket dj scot project!!! enligt mej iaf.. killen är ju kung... ser rätt ball ut åxå :rolleyes:

ser verkligen framemot denna mix... men d går ju sååååå slött allt ladda från TA...59K/s!! usch usch...


Ja sa inte att Scottan var dålig... men för mycket av det goda är inte bra :)
TrancE_GyLLe
nja... altså jag tycker d inte gör nått.. scots remixar är ju inte så lika varandra.. han variar ganska mkt... så många på samma mix är bara positivt......

skönt att du inte tyckte han var dålig.. vissa tycker han gör för hård trance.. men inte jag å du å säkert många många fler tycker det är aldeless lagom med hårt.. :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement