|
שנה טובה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| coby |
שנה טוב אחים !
מפגש פורום בטיאסטו..
שתהייה שנה טובה לטראנס..
ahm Rank_1_-_Symsonic__DuMonde_remix ahm
בקרוב
:eyespop:
חג שמח !! |
|
|
| DjChook |
שנה טובה חבר'ה
מי יתן ולא יעזבונו עוד אנשים :) |
|
|
| Sm0keMachine |
שנה טובה אחים שלי..
שתהיה לכולכם שנה עם הרבה מסיבות וטרקים..:)תשתו הרבה ,תתמסטלו, תדפקו את הראש, ותהנו בטיאסטו!..אני לא יהיה שם כנראה (אין כסף) :):crazy:
איזה צחוקים קיבלתי היום כזה מין משלוח מנות בצבא..עם מלא שוקולדים וחטיפים..וקיבלתי גם גרביים וגופיה..ומכתב כזה מילדה בקנדה שקוראים לה ליאנה, היא רשמה לי כל מיני דברים על כמה שאני אמיץ שאני לוחם למען ישראל..
"you are my hero because you are fighting for israel"
איזה מרגש! :D
ממש חימם לי את הלב...:stongue: |
|
|
| idanhakia |
| כן חברים אז שיהיה לכם שנה טובה ואחללה מוזיקה שבעולם |
|
|
| DjChook |
שלחה תמונה ?
שלחה מספר טלפון / אייסיקיו ? |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by DjChook
שלחה תמונה ?
שלחה מספר טלפון / אייסיקיו ? |
Chook
אם אתה לא יודע אלו ששולחים את החבילות האלה זה בד"כ ילדים בבית ספר יסודי...
פדופיל...
:D :D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ומכתב כזה מילדה בקנדה שקוראים לה ליאנה, היא רשמה לי כל מיני דברים על כמה שאני אמיץ שאני לוחם למען ישראל..
"you are my hero because you are fighting for israel"
|
כן אה...
תמיד מחמם לדעת כמה אתה לוחם :D
ג'ובניק עם אחלה יציאות ;) |
|
|
| AnthemFreak |
שתהיה שנה טובה לכולם
בהצלחה לאלה שמתגייסים וגם למסכנים שעדיין בתיכון.. למרות שתיכון זה פי שבע יותר כיף
שנה טובהה!!!!!!!!!!!!!!!:D
וכמו שנאמר נפגש כולנו בטיאסטו
את המפורסמים פה כבר ראיתי
רועי ההומו צח תומר יובל גם ראיתי אבל לא נפגשנו.. אלון רון ונמרוד וכו'..
נפגש בשמחות:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
וכמו שנאמר נפגש כולנו בטיאסטו
את המפורסמים פה כבר ראיתי
רועי ההומו צח תומר יובל גם ראיתי אבל לא נפגשנו.. אלון רון ונמרוד וכו |
איזה שק אשכים בצנצנת אתה!!!!
אתה יודע שלפני יומיים אני וצח באנו לנמרוד ורון וחשבנו לקפוץ אליך הביתה להתעלל בך? אבל היה אחרי 12 בלילה ואתה בטח ישנת כי היה לך בית ספר :) |
|
|
| TranceGiant |
Shana Tova ahim sheli!
Greetings from Austria (we will go to the synagogue tomorrow, yay :rolleyes: ). Hopefully I'll visit you guys again soon so I can meet more of the ILTA's. Anyways, have fun at Tiesto and dance for me as well :cool: |
|
|
| TinkerbeL |
שנה טובה לכולם!!!
תהנו לכם במסיבות מחר
אני מוותרת יותר מידי צפוף שם.... |
|
|
| Sniper |
שנה טוב ח'ברס.
שמרו על עצמכם, לכל אילו שבצבא שיעבור לנו השירות כבר!!!!! אילו בביצפר בהצלחה בבגריות וכו' ותהנו מהתקופה הזאת של הביצפר כי אין עלייה.
לאילו שהשתחררו כבר שאין פה ככ הרבה שיהיה בהצלחה בהמשך החיים :]]
שנה פוריה, שנה בטוחה, שנה של צמיחה כלכלית.
ממני אלעד בן דוד.
נ.ב
אתם לא תיראו אותי בטיאסטו מפאת חוסר רצון להגיע לשם.
אין לי כבר כח למסיבות, לדוגמא הייתי אתמול בתל יצחק ולא ממש נהנתי..
וככה זה היה באיזה 5 מסיבות האחרונות שהייתי..
אז אנשים תהנו ושמרו על עצמכם הכי חשוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|