return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
שנה טובה (pg. 3)
View this Thread in Original format
TTman
שתיהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה

שהשנה יהיו יותר טראקים משנה שעברה

הלוואי הלוואי שיותר דיג'יים יגיעו לארץ בשנה החדשה

שיהיה טוב לכולנו


מת עלייכם
Scorchio
וואי איזה קטע חברים שלי גם היו
ורועי גם היה שם אבל לא היה לי כוח

בכל מקרה מה אתה גנוב תל יצחק זה חרא מקום עם זבל מוזיקה שם יש לך את טייסטו עופר ניסים ואייל ברקן שיש רמה...
-CosmicFire-
שנה טובה לחן ורועי שימשיכו ל**** עוד כמה רוסיות
שנה טובה לאליאור שמארגן לי קומבינות עם הטראקים שלו ותמיד חוזר לעוד שעת סיפור :D
שנה טובה לכל הבנות שנמצאות בפורום הזה וגם לאלה שלא :D
שנה טובה לכל הכוסיות שאני מכיר ולכל השאר
שנה טובה לישראל
שנה טובה לעולם
שנה טובה ליקום
שיפסקו הפיגועים ושיהיה לנו כסף בידיים...

שנה טובה לכולם
HyPeRSoNiC
http://planet.nana.co.il/redrum/shanatova.swf
Triple-z
שנה טובה לכולם!

(שנה אחרונה בצה"ל (לפחות בסדיר




תבלו
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה שק אשכים בצנצנת אתה!!!!

אתה יודע שלפני יומיים אני וצח באנו לנמרוד ורון וחשבנו לקפוץ אליך הביתה להתעלל בך? אבל היה אחרי 12 בלילה ואתה בטח ישנת כי היה לך בית ספר :)

איזה ישן?? 12 זה מוקדם
חשבתי שאתה מכיר אותי בתור חיית לילה:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
איזה ישן?? 12 זה מוקדם
חשבתי שאתה מכיר אותי בתור חיית לילה:D


אבל אם היינו מצלצלים אצלך ב 12 בלילה ההורים היו חוטפים עליך קריזה :)
קיצר... אתה הומו!! :D

ואלעד... אתה פארש...
אז מה אם לא הייתה מסיבה משהו בתל יצחק... אם זה מנחם אותך גם אני לא נהניתי.. אבל עזוב זה על הזין שלי... כל עוד אני נכנס חינם אין לי בעיה ללכת כל שבוע...
DjChook
רועי לא יכלת להרים טלפון הא יא זבל :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי לא יכלת להרים טלפון הא יא זבל :)


ראסמי שטות...
אבל תעשה קצת בולו בולו בולו ותרגע...
משום מה צח נמרוד ורון חושבים שזה מוזר... אבל הם המוזרים
הם גם לא מבינים את הקטע עם השטז והזה על הבטן...
מוזר... הנוער של היום! :wtf:
DjChook
ת'אמת נראה לי אני ומלמן המוזרים

סתם אחי בקטנות

אבל היית צריך להתקשר

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ת'אמת נראה לי אני ומלמן המוזרים

סתם אחי בקטנות

אבל היית צריך להתקשר


בקטנה אח שלי...
שלקחנו שמש חשבנו עליך...
וואי לאפה ב 10 שקל... איזה שוס!!!
TTman
<> (¯`'·.¸(¯`'·.¸__________________¸.·'´¯)¸.·'´¯) <>
(¯`'·.¸(¯`'·.¸ ################## ¸.·'´¯)¸.·'´¯)
::>---==>>>---> !!שנה טובה ומתוקהההה<---<<<==---<::
(_¸.·'´(_¸.·'´ ################## `'·.¸_)`'·.¸_)
<> (_¸.·'´(_¸.·'´¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯`'·.¸_)`'·.¸_) <>


קבלו משהו יפה

http://www.aop.co.il/roshashana2002/

Link for this !


תהנוווו ושנה טובהההה

הרבה סקס, הרבה אהבה, הרבה טראקים, הרבה מסיבותתתתת

ושהכל יהיה סטלןןןןןןן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement