|
Dwaze Dagen
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| volgende week zijn er weer dwaze dagen in de bijenkorf en er staan best wel interessante dingen in, bijv alle vinyls, o.a. van black hole en united van 11 euro voor 3,50. ook weer n DJ-set van numark dit jaar: 2 TT1625 draaitafels + mengpaneel en koptelefoon voor 499 eurootjes. klinkt goed vin ik! |
|
|
| TranceFool |
Bijenkorf en vinyl??? :conf: wissik nie
wanneer begint die onzin? kan allicht ff een kijkje nemen :) |
|
|
| Duke2003 |
| het is 2,3,4 oktober, 2 = donderdag. zijn die draaitafels goed eigenlijk? |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ligt eraan wat je er precies mee wil doen eh... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ligt eraan wat je er precies mee wil doen eh... |
Tja, wat gaan we precies met draaitafels doen? :rolleyes:
Ik gooi ze altijd van het balkon, ik moet weer een paar nieuwe decks hebben..........blijft duur deze hobby.......... |
|
|
| Duke2003 |
| quote: | | Ligt eraan wat je er precies mee wil doen eh... |
draaien? proberen tenminste... |
|
|
| Dirkie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik gooi ze altijd van het balkon, ik moet weer een paar nieuwe decks hebben..........blijft duur deze hobby.......... |
Hee doe jij dat ook altijd met je draaitafels, ze stuiteren vet goed of niet!! alleen het daarna zoeken van alle onderdelen is al moeilijk om maar niet te praten over het weer in elkaar zetten :(
:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Duke2003
volgende week zijn er weer dwaze dagen in de bijenkorf en er staan best wel interessante dingen in, bijv alle vinyls, o.a. van black hole en united van 11 euro voor 3,50. ook weer n DJ-set van numark dit jaar: 2 TT1625 draaitafels + mengpaneel en koptelefoon voor 499 eurootjes. klinkt goed vin ik! |
Zijn die dingen wat???????????? Anders ga ik op de stoep liggen!!!!!!!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zijn die dingen wat???????????? Anders ga ik op de stoep liggen!!!!!!!!! |
spaar voor technics kerel! |
|
|
| robin |
k heb nog maar weinig slechte dingen over numark gelezen, voor zo ver ik weet is t een goed merk, dat wil zeggen niet super maar absoluut niet slecht. maar dat is van horen zeggen natuurlijk he
vinyl bij de bijenkorf wtf :haha: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zijn die dingen wat???????????? Anders ga ik op de stoep liggen!!!!!!!!! |
mwhehehe, mag ik dan langskomen?:D Ik heb mijn eerste plaat gisteren gekregen en zoek decks waar ik m af mag spelen:D:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhehehe, mag ik dan langskomen?:D Ik heb mijn eerste plaat gisteren gekregen en zoek decks waar ik m af mag spelen:D:p |
Tuurlijk :)
Maareh..weet niet eens of ik er ruimte voor heb :(
Dat is wel kut. Effe opmeten deze week. |
|
|
|
|